• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMIDayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    ja vlastne ani nevim jestli psani na papir funguje :-D
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    L4MA
    L4MA --- ---
    REDSNAKE: to bych si radsi sviral prsty v palecnicich, nebo cetl auditka typu "na co prave myslite". nevim co z toho by bylo horsi. :)
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    NAGASAWA: sasci pocmarany :-D Najdu si ve dayz svete hromadu papiru, prupisku a zahajim masivni letakovou kampan kde o vas budu psat oplzle basnicky a rozeseju je po cele mape :-D
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    Koupim si to az za pet let, kdy vyjde devlog, kde reknou, ze DayZ v.29.4(build 12895487) obsahuje heliny, auta, staveni a zadny bugy.
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    REDSNAKE: NEVER EVER!
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    L4MA: tak vsichni asi vime jak ta hra funguje a vypada. Nejlepsi je si to zkusit na vlastni kuzi. Aspon si to zahrajte ne.
    L4MA
    L4MA --- ---
    REDSNAKE: jen z tech co sem hral a jsou online, wildlands, BF1, PUBG. nicmnene ona uz neni po pul kilometru mlha a po 300 metrech vsechno v kvalite quakea dvojky? minimlane to druhy mi z nedavnyho dubsaova videa prislo...
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    NAGASAWA: ja mlhu ve vnitrozemi nemel imho, nevybavuji si ji. Asi bych si toho vsiml protoze me taky stvala... trava nevim, uz dlouho jsem nemel zbran se kterou by melo smysl strilet na takovou dalku
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    REDSNAKE: a ten dohled na kilometr uz tam je, anebo je tam mlha? Jinak co mizeni travy po par stovkach metru, vyreseny?
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    L4MA: zas nevim s jakou hrou bys mohl dayz srovnavat co do rozlohy mapy a moznosti nekoho zastrelit na kilometr. Nic me nenapada.
    L4MA
    L4MA --- ---
    REDSNAKE: osobne ne, ale bohuzel jsem videl i nejaky hry, co vysli za posledni 4 roky... :)
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    REDSNAKE: repativne, sam nevim co tim chtel muj telefon rict :-D
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    RUDOLF: jsem zvedav a tesim se, protoze po dlouhe dobe je ta hra repativne zabavna
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    tak crafting napraven:

    The hotfix is now deployed to the Stable Branch, server files are updated as well. We are proud of all of you who took this unexpected issue as a challenge, seeing the survival spirit flourish in the community means the world to us!
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    RUDOLF: souhlas, jen spousta lidi cekala od beta releasu asi vic no
    ..
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    RUDOLF: těch 600 bugů jsou critical, jakože otravujou hráče.. bez minor bugů to imho nebude..
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    Ale zase děcka, proti všech ostatním rychlokvaškám alá pubg - BI zdá se pořešila brightness cheatování ve tmě a bezpečnost architektury vzali vážně.. když včera rozbili craftování, byl to security patch went wrong a zbrklej release..

    Kdyby se ti na klientu podařilo cheatem spawnout ammo, tak ti to server nežere, protože on rozhoduje co kde je.

    1.0 je prej 600 bugs away, jestli to stihnout do konce roku a jak se to vlastně bude bez bugů nevím.. Ale ten engine splňuje co slíbili, možnost potírat cheaterky a fér hra v noci. Že to tak mělo vypadat v roce 2014 je sice pravda, ale realitu neohneš.. Teď aspoň ten engine je solidní základ, některý buildy byli butter smooth, některý něco rozbili, ale za ty roky co to sleduji, je to build kterej můžou doladit do příjemného zážitku.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    hracum kvuli zminenym bugum umiraj postavy hlady a zizni, proto v cernu v kostele vznikla iniciativa kde dostanete najist a napit zdarma. Tohle nevymyslis a prijde mi, ze presne tyhle veci delaj dayz ou hrou kterou snad budem chtit v budoucnosti hrat...
    L4MA
    L4MA --- ---
    DESTROYER: vsechno bude. jen co opravej otvirak na konzervy...
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam