• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMIDayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps




    https://discord.gg/Zu7Y4wk


    Krevní transfůze a náměry:
    krev krev


    DayZ SA Feedback
    http://feedback.dayzgame.com/

    DayZ Chernarus+ Standalone Map
    https://www.izurvive.com


    Poetické čtvrtky jsou sponzorovány:
    pipsi
     

    rozbalit záhlaví
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    SMALL_CLANGER: To nerozporuju a nejsem si jistý, co se tím snažíš říct. Arma 2 vyšla 2009. DayZ MOD 2009. Za 4 roky stihli udělat Armu 3 a od releasu A3 už uplynulo 5 let. Navíc já nevěřím, že napsali úplně novej engine. ARMA footprint byl v dayz SA zřetelnej dost dlouho. Nechápu z jakého důvodu rozbili to co v A3 už funguje. Ale je možný, že tam jsou problémy, o kterých netuším, neříkám, že ne.
    SMALL_CLANGER
    SMALL_CLANGER --- ---
    HALCYON: A3 pry v te dobe jeste nebyla zdaleka hotova, taky jsem se na to ptal.
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    RUDOLF:
    Já jsem ochotný přiznat, že DayZ SA vlastně není tak špatné. To co umí už teď je super, pokud je to to co chceš. Vlastně tu nic takovýho není a je to celkem dobrý produkt. Ale nejsem ochotný přiznat, že to je to co jsem chtěl a to co jsem čekal, že dostanu. Prostě ne.

    Beru to, že to od začátku měl být survival. Už DayZ MOD byl survival. Ale jinak. Dovolím si teda nějak komunikovat mojí představu, jo?

    DayZ MOD byla ARMA. V první řadě. Střílení. Vojenská technika. Velká mapa. Vojáčkování.

    Přišel DayZ MOD a přidal survival. Zombíci. Jídlo. PvP, PvE. Sebralo to zbytečný vojáčkování.

    A co se stalo? Kliknulo to. Vlna zájmu MOD dotlačila na hranice možností a DayZ SA byla jasná vize toho, že budeme moct hrát to samý a ještě lepší, bez věcí, kvůli kterým to vlastně hrát nešlo (cheaters, arma bugs tm).

    Deanovy představy byly celkem jasné, o tom, jak má vypadat survival a nastínené nápady a myšlenky se mi zdají do teď super a je fajn, že je někdo rozvíjí. Ale co se podle mě podělalo je to, že ten survival a plány na něj povýšili jako hlavní cíl toho, co má být DayZ SA. Ale jsem přesvědčenej, že většina lidí to tehdy hrála hlavně kvůli tomu, do čeho byl MOD zasazenej. Střílení a FUCKING UH-1! Survival a zombíci najeli jako něco, co ti dalo náplň mezi tím, co jsi střílel a dohromady to fungovalo náramně.

    Kvůli tomu mám s DayZ velký problém. Protože já jsem přesvědčenej, že prostě začali řešit jinej problém a to ten, že místo toho jak spravit to co nefunguje se soustředili na to, udělat něco nového. A než se dostaneš k tomu střílení a lítání helikoptérou, tak pěstuješ rajčata, dýně, chcípáš žízní a nasazuješ na mosina petku místo tlumiče jako úplnej retard.

    Nebyl jsem u vývoje DayZ SA, nevím, ale můj přístup by byl spíš takovej snažit se spravit to co nefunguje, místo nabalování featur na něco co ještě neexistuje, protože "píšu novej engine co bude ready tak za dva roky (vzktčnosti 5)".

    Fakt nevím, nebyl jsem v jejich kůži ale mám pocit, že právě to se stalo. Za honbou prezentovat co nejvíc hotový práce se vypálilo strašný množství času na podle mě podružný záležitosti, protože bez toho základu to nefunguje... (nefunguje pro mne).

    A z toho, co je komunita schopná udělat modama Army 3 ve svém volném mám pocit, že ty prachy a čas byly prostě investovaný špatně.

    Kdyby vzali A3 engine, vývojáře co ho vytvořili, já nevěřím, že by to nešlo spravit aby byl použitelnej pro DayZ. Oukej, tak ať si klidně napíšou vlastní, ale je potřeba aby tam byl ten základ, ta kvalita co měl už DayZ MOD. A potom teprv má cenu nabalovat další věci, protože do tý doby je pro mě čas strávenej na pěstování plodin a 999ti způsobech jak můžeš chcípnout, protože survival, čas strávenej naprosto zvráceně...

    Na druhou stranu, neznamená to, že to do tý podoby nevybalancujou. Ale jako sorry, už jsme mohli imho pár let hrát... Aby to kliklo poprvé, stačil Deanovi volný čas během vojenské služby proboha.
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    TERZ: ted jsem s hruzou zjistil, ze uz to je sest let, co jsme tam byli... strasny. Beta po sesti letech..

    https://kotaku.com/5937172/these-guys-went-to-the-real-dayz-island-dressed-up-and-took-pictures
    TERZ
    TERZ --- ---
    Je to skoro rok co jsem tu slavil čtyři roky early accesu a jenom žasnu nad tím, že něco jako beta vůbec vylezlo. Jasně Rudolf jí prorokoval na 2016, ale to, že jí nakonec vydali naznačuje, že něco s označením 1.0 vyjde, tím pádem DayZ vyleze z early accesu a to znamená, že jsem se mýlil. Oni to fakt vydaj. Slzičky budou.
    L4MA
    L4MA --- ---
    REDSNAKE: rozhodne by to byla velice pomijiva poesie. :)
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    ja vlastne ani nevim jestli psani na papir funguje :-D
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    L4MA
    L4MA --- ---
    REDSNAKE: to bych si radsi sviral prsty v palecnicich, nebo cetl auditka typu "na co prave myslite". nevim co z toho by bylo horsi. :)
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    NAGASAWA: sasci pocmarany :-D Najdu si ve dayz svete hromadu papiru, prupisku a zahajim masivni letakovou kampan kde o vas budu psat oplzle basnicky a rozeseju je po cele mape :-D
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    Koupim si to az za pet let, kdy vyjde devlog, kde reknou, ze DayZ v.29.4(build 12895487) obsahuje heliny, auta, staveni a zadny bugy.
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    REDSNAKE: NEVER EVER!
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    L4MA: tak vsichni asi vime jak ta hra funguje a vypada. Nejlepsi je si to zkusit na vlastni kuzi. Aspon si to zahrajte ne.
    L4MA
    L4MA --- ---
    REDSNAKE: jen z tech co sem hral a jsou online, wildlands, BF1, PUBG. nicmnene ona uz neni po pul kilometru mlha a po 300 metrech vsechno v kvalite quakea dvojky? minimlane to druhy mi z nedavnyho dubsaova videa prislo...
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    NAGASAWA: ja mlhu ve vnitrozemi nemel imho, nevybavuji si ji. Asi bych si toho vsiml protoze me taky stvala... trava nevim, uz dlouho jsem nemel zbran se kterou by melo smysl strilet na takovou dalku
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    REDSNAKE: a ten dohled na kilometr uz tam je, anebo je tam mlha? Jinak co mizeni travy po par stovkach metru, vyreseny?
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    L4MA: zas nevim s jakou hrou bys mohl dayz srovnavat co do rozlohy mapy a moznosti nekoho zastrelit na kilometr. Nic me nenapada.
    L4MA
    L4MA --- ---
    REDSNAKE: osobne ne, ale bohuzel jsem videl i nejaky hry, co vysli za posledni 4 roky... :)
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    REDSNAKE: repativne, sam nevim co tim chtel muj telefon rict :-D
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    RUDOLF: jsem zvedav a tesim se, protoze po dlouhe dobe je ta hra repativne zabavna
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    tak crafting napraven:

    The hotfix is now deployed to the Stable Branch, server files are updated as well. We are proud of all of you who took this unexpected issue as a challenge, seeing the survival spirit flourish in the community means the world to us!
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam