• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMIDayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps




    https://discord.gg/Zu7Y4wk


    Krevní transfůze a náměry:
    krev krev


    DayZ SA Feedback
    http://feedback.dayzgame.com/

    DayZ Chernarus+ Standalone Map
    https://www.izurvive.com


    Poetické čtvrtky jsou sponzorovány:
    pipsi
     

    rozbalit záhlaví
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    BURKHAR: vznasedlo je i hrac, jde to krasne videt pri skakani pres plot
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    REDSNAKE: BTW, tady je prostě krásně vidět reminiscence enginu ještě z dob OF. Všechny vehikly jsou prostě vznášedla s kolama. Still better, than Bethesda. :D
    RESK181
    RESK181 --- ---
    DUBAS_: Sakra, myslel jsem ... prostredni tlacitko na mysi mi nefunguje, zkusim to nejak prebindovat v xml
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    RESK181: vse je v zakladu to co chces vedet ty je prostredni tlacitko mysis tedy kolecko
    RESK181
    RESK181 --- ---
    Dá se nějak přebindovat klávesnice? Nemůžu vůbec používat optiku ani zoomovat :(
    Na co to máte nastavený vy?
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    LACHY: Řekl bych, že je to jako se vším. Prdli tam novou komponentu a maj jí nevybalancovanou. Čekám, že chování aut se do vánoc, viditelně zlepší.
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    LACHY: To je víc, než ostuda, to je 100x horší, než cokoliv, co jsem kdy vehikulárně ve hrách viděl.
    LACHY
    LACHY --- ---
    Ty auta jsou šílený. Ostuda.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    Top Gear In DayZ 0.63 - The Jump!
    https://www.youtube.com/watch?v=r8T9uZu_Vls
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    77WHITE: Jsou super schovka na barely
    77WHITE
    77WHITE --- ---
    RUDOLF: Konecne k necemu budou byty v panelakach!
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    CLUSMAN: jop
    CLUSMAN
    CLUSMAN --- ---
    Takze na stable je beta?
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    HALCYON: podle mě se to láme na tom, co ani A2 nebo A3 engine nevyřeší - cheaterky.. A3 engiene by vyřešil FPS.. Tj. A2 ani A3 by to nevyřešil dva základní cíle SA. Tj. když dostali ty bambilióny v rámci EA, bylo jasný že budou těžce předělávat engine. Možná by bylo tehdy lepší rozhodnutí nepředělávat A2/ToH/A3 ale napsat to na zelený louce, ale to je risk sám o sobě a kratší by to nebylo. Tak se stalo co se stalo.

    To že ten balanc mezi mil-sim, krajinou, zombíky a survival byl fajn je pravda. Ale je taky je pravda, že se hrála tuna různej variací a každej si hledal svůj flavour.

    Každopádně vnímám že ten produkt sedí mě, ale někomu jinému ne. Jde o očekávní, moje byli naplněno. Něčí nebylo a těm zbývají mody.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    tohle je něčí offline experiment..

    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    ELPASO:

    teď bych na perzistenci nespoléhal, hrál jsem včera na village a měli nějaký trable, tak rollbackovali databázi.. takže jsem přišel o svůj táboráček.. navíc nevím jak ten server mají modifkovanej, prej tam byla tuna barelů a to možná taky působilo trable..

    obecně bych teď lezl maximálně na ofiko servery.. komunitní servery maj 80-120 hráčů a je tam trabl s registrací zásahů... sami si dělají wipe databáze nebo rollbacky, takže žádný záruky.. plus všichni si hrají s konfigurací serveru a lootu a nikdo ještě nemá pořádný know-how jak to ovlivňuje hru..

    ale hlavně - jsou 600 bugů away, než to bude trochu odladěný, tj. na bugy narazíš..
    ELPASO
    ELPASO --- ---
    REDSNAKE: Jak je to s perzistenci? Je to 100% funkcni nebo sinkazdej server muze majitel resetovat jak chce a tudiz veskerej cas muze prijit vnivec?
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    včera jsme na jednom serveru stavěli základnu velkou jako nopvp zonu pro obchodování. Bylo docela zajímavý zase dobíhat někam s materiálem a přes tu náročnost to celkem odsýpalo. Nutně to potřebuje nějaký záběr pozemků, protože griefeři a nikoho by asi nebavilo něco stavit, když se probudí další den a bude to mít rozebraný. Bohužel jsou tam stále dost gamebreaking bugy, jakože třeba nefungovalo bandážování, což je dost esenciální mechanika.. Uvidíme jak na tom bude hra dnes. I když pochybuju, že by vydávali patche o víkendu.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    HNIZDO: Je to imho balancovaný tak, že jako samotář si připravíš nějakou skromnou základnu se stanem apod. Ale když chceš postavit něco velkýho, potřebuješ v3s na převoz materiálu a těžkých věcí a kámoše aby to odsejpalo. Navíc potřebuješ na všecko nářadí.

    Dneska jsem běhal na stable a všude je spousta různých předmětů a já ani pořádně nevím na co.
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    HALCYON: mne vadi, ze ta hra nenuti hrace ke kooperaci. co potrebujes k preziti? vodu a houby. cela dalsi napln je v tom najit si behem nekolika hodin bouchacku a picnout nekoho jineho. to uz tu ale 6 let mame.
    co sem cekal ja, je ze bez kooperace nebudes mit ani tu bouchacku, leda tak sekeru. protoze se pres zedy nedostanes na high level loot, leky, vybaveni. tvoje starosti by mely bejt jiny, nez strilet dokola jiny hrace a nechat strilet do sebe.
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    SMALL_CLANGER: To nerozporuju a nejsem si jistý, co se tím snažíš říct. Arma 2 vyšla 2009. DayZ MOD 2009. Za 4 roky stihli udělat Armu 3 a od releasu A3 už uplynulo 5 let. Navíc já nevěřím, že napsali úplně novej engine. ARMA footprint byl v dayz SA zřetelnej dost dlouho. Nechápu z jakého důvodu rozbili to co v A3 už funguje. Ale je možný, že tam jsou problémy, o kterých netuším, neříkám, že ne.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam