• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMIDayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps




    https://discord.gg/Zu7Y4wk


    Krevní transfůze a náměry:
    krev krev


    DayZ SA Feedback
    http://feedback.dayzgame.com/

    DayZ Chernarus+ Standalone Map
    https://www.izurvive.com


    Poetické čtvrtky jsou sponzorovány:
    pipsi
     

    rozbalit záhlaví
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    CLUSMAN: jop
    CLUSMAN
    CLUSMAN --- ---
    Takze na stable je beta?
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    HALCYON: podle mě se to láme na tom, co ani A2 nebo A3 engine nevyřeší - cheaterky.. A3 engiene by vyřešil FPS.. Tj. A2 ani A3 by to nevyřešil dva základní cíle SA. Tj. když dostali ty bambilióny v rámci EA, bylo jasný že budou těžce předělávat engine. Možná by bylo tehdy lepší rozhodnutí nepředělávat A2/ToH/A3 ale napsat to na zelený louce, ale to je risk sám o sobě a kratší by to nebylo. Tak se stalo co se stalo.

    To že ten balanc mezi mil-sim, krajinou, zombíky a survival byl fajn je pravda. Ale je taky je pravda, že se hrála tuna různej variací a každej si hledal svůj flavour.

    Každopádně vnímám že ten produkt sedí mě, ale někomu jinému ne. Jde o očekávní, moje byli naplněno. Něčí nebylo a těm zbývají mody.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    tohle je něčí offline experiment..

    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    ELPASO:

    teď bych na perzistenci nespoléhal, hrál jsem včera na village a měli nějaký trable, tak rollbackovali databázi.. takže jsem přišel o svůj táboráček.. navíc nevím jak ten server mají modifkovanej, prej tam byla tuna barelů a to možná taky působilo trable..

    obecně bych teď lezl maximálně na ofiko servery.. komunitní servery maj 80-120 hráčů a je tam trabl s registrací zásahů... sami si dělají wipe databáze nebo rollbacky, takže žádný záruky.. plus všichni si hrají s konfigurací serveru a lootu a nikdo ještě nemá pořádný know-how jak to ovlivňuje hru..

    ale hlavně - jsou 600 bugů away, než to bude trochu odladěný, tj. na bugy narazíš..
    ELPASO
    ELPASO --- ---
    REDSNAKE: Jak je to s perzistenci? Je to 100% funkcni nebo sinkazdej server muze majitel resetovat jak chce a tudiz veskerej cas muze prijit vnivec?
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    včera jsme na jednom serveru stavěli základnu velkou jako nopvp zonu pro obchodování. Bylo docela zajímavý zase dobíhat někam s materiálem a přes tu náročnost to celkem odsýpalo. Nutně to potřebuje nějaký záběr pozemků, protože griefeři a nikoho by asi nebavilo něco stavit, když se probudí další den a bude to mít rozebraný. Bohužel jsou tam stále dost gamebreaking bugy, jakože třeba nefungovalo bandážování, což je dost esenciální mechanika.. Uvidíme jak na tom bude hra dnes. I když pochybuju, že by vydávali patche o víkendu.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    HNIZDO: Je to imho balancovaný tak, že jako samotář si připravíš nějakou skromnou základnu se stanem apod. Ale když chceš postavit něco velkýho, potřebuješ v3s na převoz materiálu a těžkých věcí a kámoše aby to odsejpalo. Navíc potřebuješ na všecko nářadí.

    Dneska jsem běhal na stable a všude je spousta různých předmětů a já ani pořádně nevím na co.
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    HALCYON: mne vadi, ze ta hra nenuti hrace ke kooperaci. co potrebujes k preziti? vodu a houby. cela dalsi napln je v tom najit si behem nekolika hodin bouchacku a picnout nekoho jineho. to uz tu ale 6 let mame.
    co sem cekal ja, je ze bez kooperace nebudes mit ani tu bouchacku, leda tak sekeru. protoze se pres zedy nedostanes na high level loot, leky, vybaveni. tvoje starosti by mely bejt jiny, nez strilet dokola jiny hrace a nechat strilet do sebe.
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    SMALL_CLANGER: To nerozporuju a nejsem si jistý, co se tím snažíš říct. Arma 2 vyšla 2009. DayZ MOD 2009. Za 4 roky stihli udělat Armu 3 a od releasu A3 už uplynulo 5 let. Navíc já nevěřím, že napsali úplně novej engine. ARMA footprint byl v dayz SA zřetelnej dost dlouho. Nechápu z jakého důvodu rozbili to co v A3 už funguje. Ale je možný, že tam jsou problémy, o kterých netuším, neříkám, že ne.
    SMALL_CLANGER
    SMALL_CLANGER --- ---
    HALCYON: A3 pry v te dobe jeste nebyla zdaleka hotova, taky jsem se na to ptal.
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    RUDOLF:
    Já jsem ochotný přiznat, že DayZ SA vlastně není tak špatné. To co umí už teď je super, pokud je to to co chceš. Vlastně tu nic takovýho není a je to celkem dobrý produkt. Ale nejsem ochotný přiznat, že to je to co jsem chtěl a to co jsem čekal, že dostanu. Prostě ne.

    Beru to, že to od začátku měl být survival. Už DayZ MOD byl survival. Ale jinak. Dovolím si teda nějak komunikovat mojí představu, jo?

    DayZ MOD byla ARMA. V první řadě. Střílení. Vojenská technika. Velká mapa. Vojáčkování.

    Přišel DayZ MOD a přidal survival. Zombíci. Jídlo. PvP, PvE. Sebralo to zbytečný vojáčkování.

    A co se stalo? Kliknulo to. Vlna zájmu MOD dotlačila na hranice možností a DayZ SA byla jasná vize toho, že budeme moct hrát to samý a ještě lepší, bez věcí, kvůli kterým to vlastně hrát nešlo (cheaters, arma bugs tm).

    Deanovy představy byly celkem jasné, o tom, jak má vypadat survival a nastínené nápady a myšlenky se mi zdají do teď super a je fajn, že je někdo rozvíjí. Ale co se podle mě podělalo je to, že ten survival a plány na něj povýšili jako hlavní cíl toho, co má být DayZ SA. Ale jsem přesvědčenej, že většina lidí to tehdy hrála hlavně kvůli tomu, do čeho byl MOD zasazenej. Střílení a FUCKING UH-1! Survival a zombíci najeli jako něco, co ti dalo náplň mezi tím, co jsi střílel a dohromady to fungovalo náramně.

    Kvůli tomu mám s DayZ velký problém. Protože já jsem přesvědčenej, že prostě začali řešit jinej problém a to ten, že místo toho jak spravit to co nefunguje se soustředili na to, udělat něco nového. A než se dostaneš k tomu střílení a lítání helikoptérou, tak pěstuješ rajčata, dýně, chcípáš žízní a nasazuješ na mosina petku místo tlumiče jako úplnej retard.

    Nebyl jsem u vývoje DayZ SA, nevím, ale můj přístup by byl spíš takovej snažit se spravit to co nefunguje, místo nabalování featur na něco co ještě neexistuje, protože "píšu novej engine co bude ready tak za dva roky (vzktčnosti 5)".

    Fakt nevím, nebyl jsem v jejich kůži ale mám pocit, že právě to se stalo. Za honbou prezentovat co nejvíc hotový práce se vypálilo strašný množství času na podle mě podružný záležitosti, protože bez toho základu to nefunguje... (nefunguje pro mne).

    A z toho, co je komunita schopná udělat modama Army 3 ve svém volném mám pocit, že ty prachy a čas byly prostě investovaný špatně.

    Kdyby vzali A3 engine, vývojáře co ho vytvořili, já nevěřím, že by to nešlo spravit aby byl použitelnej pro DayZ. Oukej, tak ať si klidně napíšou vlastní, ale je potřeba aby tam byl ten základ, ta kvalita co měl už DayZ MOD. A potom teprv má cenu nabalovat další věci, protože do tý doby je pro mě čas strávenej na pěstování plodin a 999ti způsobech jak můžeš chcípnout, protože survival, čas strávenej naprosto zvráceně...

    Na druhou stranu, neznamená to, že to do tý podoby nevybalancujou. Ale jako sorry, už jsme mohli imho pár let hrát... Aby to kliklo poprvé, stačil Deanovi volný čas během vojenské služby proboha.
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    TERZ: ted jsem s hruzou zjistil, ze uz to je sest let, co jsme tam byli... strasny. Beta po sesti letech..

    https://kotaku.com/5937172/these-guys-went-to-the-real-dayz-island-dressed-up-and-took-pictures
    TERZ
    TERZ --- ---
    Je to skoro rok co jsem tu slavil čtyři roky early accesu a jenom žasnu nad tím, že něco jako beta vůbec vylezlo. Jasně Rudolf jí prorokoval na 2016, ale to, že jí nakonec vydali naznačuje, že něco s označením 1.0 vyjde, tím pádem DayZ vyleze z early accesu a to znamená, že jsem se mýlil. Oni to fakt vydaj. Slzičky budou.
    L4MA
    L4MA --- ---
    REDSNAKE: rozhodne by to byla velice pomijiva poesie. :)
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    ja vlastne ani nevim jestli psani na papir funguje :-D
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    L4MA
    L4MA --- ---
    REDSNAKE: to bych si radsi sviral prsty v palecnicich, nebo cetl auditka typu "na co prave myslite". nevim co z toho by bylo horsi. :)
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    NAGASAWA: sasci pocmarany :-D Najdu si ve dayz svete hromadu papiru, prupisku a zahajim masivni letakovou kampan kde o vas budu psat oplzle basnicky a rozeseju je po cele mape :-D
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    Koupim si to az za pet let, kdy vyjde devlog, kde reknou, ze DayZ v.29.4(build 12895487) obsahuje heliny, auta, staveni a zadny bugy.
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    REDSNAKE: NEVER EVER!
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam