• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMIDayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    RUDOLF: Tohle je ale ovšem přesně to, co dělá DayZ unikátní.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    REDSNAKE: Takhle to Česko polské přátelství nevybodujeme.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    The most satisfying revenge in DayZ Beta...
    https://www.youtube.com/watch?v=L1_GY53Wa50


    Nejvíc :D
    ELECTRICKOTA
    ELECTRICKOTA --- ---
    REDSNAKE: Ne to byla neférová, elitářstvím smrdící, zcela nedemokratická dotace od EU přece...
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    REDSNAKE: oh wait, oni nejspíš backeři DayZ umožnili bohemce zafinancovat tyhle vedlejší projekty, skoro to tak vypadá.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    Jak se dělá Vigor. Vyzpovídali jsme vývojáře Bohemia Interactive | Reportáž +
    https://www.youtube.com/watch?v=er7ibVz6ekI


    Cca 80 vývojářů pracuje na Vigoru, free to play shitce která se ještě nezaplatila a nevydělala na sebe desítky milionů dolarů od backerů. Kde je tvůj bůh teď, Rudolfe?
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    HANOUCH:

    A Morte do Stalinismo na Boêmia (Konec stalinismu v Cechách, 1990) - Jan Svankmajer
    https://www.youtube.com/watch?v=7Si3qH58acA
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    BLAF: Tak především to byly rozsáhlé změny v managementu. Nebudu psát konkrétní jména, ale když už to chceš vědět.

    Nadřízeného mi začal v létě 2016 dělat člověk, kterej ani trochu nevěděl, co je moje práce, nerozuměl tomu ni zbla. Bylo to částečně způsobeno odchodem animation leada k PUBG, ale i tak si stojím za tím, že v takovém případě mi měl šéfovat pořád původní šéf, i když už jsem byl na jiném projektu (dnes již všem známý Vigor). Když se tě jednou týdně tvůj nadřízený ptá, na čem jsi dělal, s tím, že ho vlastně zajímají akorát tasky a vůbec neumí posoudit kvalitu mé práce, natož, aby měl alespoň základní vhled do problematiky, tak si řekneš: "WTF". Tohle vše vyústilo koncem roku 2016 na APR do stavu, kdy mi on a project lead sice říkali, že pracuju skvěle, že jsou za mnou super výsledky, apod., ale že je problém, že jsem byl přes měsíc nemocný (zánět průdušek, kterej přešel v lehký zápal plic) a že mi nemůžou přidat. Když tak nějak víš, že většinu prachů vyžerou právě tihle manažeři (proti project leadovi nic nemám, ten byl cajk), např. design lead, kterej si do práce chodil na pár hodin zapařit nějaký hry (aby tomu říkal research), pak všechny zjebal (je mi jedno, že trpí bipolární poruchou), že je všechno špatně, i když si to tak vymyslel a dodal, že to bude zas všechno jinak (design rozhodnutí se opravdu měnily dle jeho nálady a tys pak mohl kolikrát práci za 14 dní hodit do koše, protože se tohle dělo 2x - 3x do měsíce), tak seš nejen nasranej, ale ztrácíš motivaci. Spoustu lidí to sralo taky, nemysli si, jenže s tím jaksi z pozice nás, peonů, nešlo moc co dělat, jakkoliv jsme se snažili to dát najevo. Dodám, že jsem za ten rok měl pár set hodin přesčasů, tři měsíce jsem v práci prakticky bydlel a spal, domů jsem jezdil jenom prát prádlo.

    Spolu se mnou (byl jsem tam jako technický animátor a designer) na animacích dělali dva velmi neproduktivní a nešikovní animátoři, se kterýma se nedalo spolupracovat, protože dělali věci vždycky úplně jinak, než jim bylo řečeno, což tě taky sere, když musíš dospělýmu (?) člověku 5x vracet práci, aby ji předělal. Pak se do toho ještě nějak vecpal (řiťolezec) animation lead z DayZ, a to pak šlo už všechno úplně do kytek, to jsem si normálně rval vlasy.

    Přestal jsem tomu projektu věřit a absolutně jsem zratil vůli a motivaci na tom pracovat dál. Do práce jsem se dřív vždycky těšíval, bavilo mě to, ale spousta výše zmíněných faktorů z toho udělala úplný opak. Tak jsem prostě řekl, že na to seru a jdu do píče z tama.

    Se spoustou kamošů z BI se dodnes vídám a mám je rád, s některými byla opravdu radost pracovat. Jenže věci v BI se začaly měnit, ti nejlepší začali odcházet, nabírali se diletanti ve smyslu kvantita nad kvalitou (to, že je někdo zkrachovalej herní pisálek, z něj nedělá nutně dobrého kandidáta na herního vývojáře, někteří lidi nebyli pomalu schopni si nainstalovat ani potřebné tooly k vývoji), původně skvělej brněnskej tým se začal rozpadat, začlo se intrikařit, lízaly se prdele těm nahoře.

    Nevím, zda se mám rozepsat víc, ale jen tak pro představu, ať to není jenom generickej hejt.
    HANOUCH
    HANOUCH --- ---
    BLAF: ID blaf ma k dane problematice stejny pristup jako vetsina lidi co znam k bulvaru je to nemoralni ale vsichni vedi co dela Jirka Pomeje :D
    BLAF
    BLAF --- ---
    NAGASAWA: Vsak ja jen kontruju tvuj osobni dojem svym osobnim dojmem. Neprofesionalni to samozrejme je, o tom zadna, ale me to zajima :)

    Druhou veci je ovsem vagnost podavanych informaci. Burkhovo "Vsici su kreteni" je dost nevypovidajici, a chtelo by to treba podlozit nejakymi konkretnimi priklady.
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    BLAF: vsak pisu ze je to ciste muj osobni problem. Jestli je to relevantni od nekoho, kdo odesel buhvi proc a za jakych podminek, to uz je vec druha zejo.
    BLAF
    BLAF --- ---
    NAGASAWA: Imho, kdyz je to tu diskuse o vyvoji, jsou jakykoliv prispevky ohledne vyvojaru relevantni :)
    HANOUCH
    HANOUCH --- ---
    a je možný na to pohlížet jako na úspěch. ... ..vůbec nepočítali s tak velkým rozsahem práce. ... citát o pamalu jdoucí želvě, která ale nakonec dojde cíle,
    ty ses minul dobou, to jsou veticky jak z nejaky schuze ROH
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    REDSNAKE: No BI tvrdí, že vývoj komponent současného engine zabral ty roky práce a v tom ohledu to imho dle industry standardu více méně časově sedí a je možný na to pohlížet jako na úspěch. Kámen úrazu je, že než prodali mega kopií, tak imho vůbec nepočítali s tak velkým rozsahem práce. V tu chvíli už byli zavázaný, že budou vydávat hraténý buildy do EA. Říct v tu chvíli, že EA je vlastně kickstarter na SA, asi neměl koule nikdo, notabene že možná měli představu, že to nějak skloubí. Nevidím do vnitřní politiky BI, ale ten Hallův citát o pamalu jdoucí želvě, která ale nakonec dojde cíle, nějak reflektuje ty roky vývoje, přičemž tím třeba klidně mohl myslet něco zcela jiného.

    Jediný za co se BI může omlouvat je, že zklamala očekávání brzkého EA release. Za což se ale ve status reportech omlouvala. Kdyby EA začal současným buildem, tak je to jinak.
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    BURKHAR: Jasný no
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    NAGASAWA: Ale jo, není to profesionální. Projevuje se u mě frustrace nad tím, že to jde s Bohemkou z kopce, protože to prostě bylo mnohem lepší, mělo to drajv a věřil jsem tomu, i celýmu týmu, ve kterym jsem makal. Pak se to v jednom bodě začlo srát a na zbytek ať si každej udělá svuj obrázek.
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    REDSNAKE: urcite, to bez debat. slo mi ciste o to, ze si tu Burkhar resi vlastni frustraci z prace coz mi z profesniho hlediska trochu vadi a je to ciste muj subjektivni dojem. Pokud nekde zacne pracovat a vsem o tom musim prvnich nekolik mesicu napsat a kdyz od tama potom odejde a zacne po nich plivat jako po diletantech, tak se mi to popravde vubec nechce cist, protoze to proste - budu se opakovat - neni profesionalni. Pokud bych tu byl potencialni zamestnavatel, tak ho uz nikam nevezmu, protoze budu vedet, ze takhle bude jednou psat i o me, visjak. Tim bych to uzavrel.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    NAGASAWA: to je jiste pravda, ale armu jsem nebackoval prestoze mam vsechny dily, Vigor si imho predplatil microsoft a jediny dayz jsem zasponzoroval jeho vyvoj. Ja vim, vyvoj je drahej a mejch par dolaru je nevytrhlo, ale porad mam pocit, ze holt mam pravo bejt trochu nasrane jizlivej
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    REDSNAKE: s tim nemam problem. Cela ta DayZ tragikomedie zacala uz Rocketem a Bohemia to pohrbila. Co uz. tak jako tak Bohemka nepracuje jenom na DayZ, ale na Arme, Vigoru a dalsich projektech.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam