BLAF: Tak především to byly rozsáhlé změny v managementu. Nebudu psát konkrétní jména, ale když už to chceš vědět.
Nadřízeného mi začal v létě 2016 dělat člověk, kterej ani trochu nevěděl, co je moje práce, nerozuměl tomu ni zbla. Bylo to částečně způsobeno odchodem animation leada k PUBG, ale i tak si stojím za tím, že v takovém případě mi měl šéfovat pořád původní šéf, i když už jsem byl na jiném projektu (dnes již všem známý Vigor). Když se tě jednou týdně tvůj nadřízený ptá, na čem jsi dělal, s tím, že ho vlastně zajímají akorát tasky a vůbec neumí posoudit kvalitu mé práce, natož, aby měl alespoň základní vhled do problematiky, tak si řekneš: "WTF". Tohle vše vyústilo koncem roku 2016 na APR do stavu, kdy mi on a project lead sice říkali, že pracuju skvěle, že jsou za mnou super výsledky, apod., ale že je problém, že jsem byl přes měsíc nemocný (zánět průdušek, kterej přešel v lehký zápal plic) a že mi nemůžou přidat. Když tak nějak víš, že většinu prachů vyžerou právě tihle manažeři (proti project leadovi nic nemám, ten byl cajk), např. design lead, kterej si do práce chodil na pár hodin zapařit nějaký hry (aby tomu říkal research), pak všechny zjebal (je mi jedno, že trpí bipolární poruchou), že je všechno špatně, i když si to tak vymyslel a dodal, že to bude zas všechno jinak (design rozhodnutí se opravdu měnily dle jeho nálady a tys pak mohl kolikrát práci za 14 dní hodit do koše, protože se tohle dělo 2x - 3x do měsíce), tak seš nejen nasranej, ale ztrácíš motivaci. Spoustu lidí to sralo taky, nemysli si, jenže s tím jaksi z pozice nás, peonů, nešlo moc co dělat, jakkoliv jsme se snažili to dát najevo. Dodám, že jsem za ten rok měl pár set hodin přesčasů, tři měsíce jsem v práci prakticky bydlel a spal, domů jsem jezdil jenom prát prádlo.
Spolu se mnou (byl jsem tam jako technický animátor a designer) na animacích dělali dva velmi neproduktivní a nešikovní animátoři, se kterýma se nedalo spolupracovat, protože dělali věci vždycky úplně jinak, než jim bylo řečeno, což tě taky sere, když musíš dospělýmu (?) člověku 5x vracet práci, aby ji předělal. Pak se do toho ještě nějak vecpal (řiťolezec) animation lead z DayZ, a to pak šlo už všechno úplně do kytek, to jsem si normálně rval vlasy.
Přestal jsem tomu projektu věřit a absolutně jsem zratil vůli a motivaci na tom pracovat dál. Do práce jsem se dřív vždycky těšíval, bavilo mě to, ale spousta výše zmíněných faktorů z toho udělala úplný opak. Tak jsem prostě řekl, že na to seru a jdu do píče z tama.
Se spoustou kamošů z BI se dodnes vídám a mám je rád, s některými byla opravdu radost pracovat. Jenže věci v BI se začaly měnit, ti nejlepší začali odcházet, nabírali se diletanti ve smyslu kvantita nad kvalitou (to, že je někdo zkrachovalej herní pisálek, z něj nedělá nutně dobrého kandidáta na herního vývojáře, někteří lidi nebyli pomalu schopni si nainstalovat ani potřebné tooly k vývoji), původně skvělej brněnskej tým se začal rozpadat, začlo se intrikařit, lízaly se prdele těm nahoře.
Nevím, zda se mám rozepsat víc, ale jen tak pro představu, ať to není jenom generickej hejt.