NAGASAWA: Hm, mám takový pocit, že ten borec asi komentuje nějakou jinou verzi DayZ SA a ne tu rádoby full hru. A přijde mi, že si do Bohemky musí kopnout každý, protože to teď frčí, i když ví o hře v podstatě hovno. Přesněji jen to, co si o té hře zjistil během svého nejspíš prvního hraní kvůli tomuhle článku.
1. Skříně, stolky, lednice, trouby, nic z toho nejde otevřít. To je pravda, že všechno tohle mohlo mít inventář a mohlo se v tom něco najít. Přesně to se mi líbí ve Scumu, protože tam prohledáváš kdejaký pytel s bordelem, blbou skřínku v koupelně, oblečení apod. Zatím jsem v hadrech našel nějakou jinou věc tak max jednou za 14 dní. Čistota a novota věcí, taky pravda, je to vlastně jako v těch zombie seriálech TWD a FTWD. Ale co, stejně s tím nic neuděláme a vývojáři s tím udělají ještě větší hovno, když s tím doteď neudělali nic.
2. Jak tam mele o té sovětské gubernii a že by to klidně mohlo být i Československo. Ty vole, ten týpek neví nic...
3. Hloupě chovající se infikovaní - hm, popravdě mě ty animace taky moc nepřesvědčily. To i v módu se ti prevíti pohybovali lépe. A ty jejich zvuky v SA? Děs. Ale nudný a lehký souboj na pěsti? Tak to jsem už od bety nezažil.
4. Brečet nad tím, že se ani za hodinu nepotkal s jiným hráčem je kokotina. Od vydání full hry jsem nikoho nepotkal za xx hodin. Vlastně doteď. A s kámošem jsme za víc jak měsíc na nikoho nenarazili. A to na plných serverech. A že by nám to vadilo?
5. Zvuky mi nepřijdou chudé, ale úplně na hovno. V dřevěném baráku máte pocit, že jste v podpalubí nějaké dřevěné lodi a v barácích s plechovou střechou a halách máte pocit, že jste někde hodně hluboko pod mořem a zavření v ponorce. Za tyhle zvuky by někdo zasloužil skřípnout koule do svěráku. Přitom tyhle zvuky tam byly ještě před betou jako kurva super "nové" zvuky... další věc, u které jsem si jistý, že lepší nebude. Fakt nechápu, jak tohle mohli takhle zkurvit.