• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMIDayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps
    EZECHIAS
    EZECHIAS --- ---
    MAOR: Byla tam pomerne masivni zakladna ruskych hracu... to vis, nacionalismus :]

    A uprimne, koho znam tak sel do plny verze nebo pozdeji upgradoval.

    Plus, ted ti mozna staci, ale tarkov planuje DLC a plna verze je all inclusive do budoucna.
    77WHITE
    77WHITE --- ---
    WILL: když to šlo do standalone :(
    MAOR
    MAOR --- ---
    LACHY: Nejlevnější verze EFT stačí bohatě a ta je dokonce levnější, než DayZ SA. EFT za 34,99 vs 39.99 za DayZ.

    EZECHIAS: No ale když to začalo, tak to maximálně hrála a testovala hrstka lidí, nebo se pletu? Největší boom přišel až v tom roce 2016, kdežto u SA to začalo už na začátku a snižující graf hrajících hráčů pak známe asi všichni.

    Mám rád DayZ, budu hrát DayZ, ale pěkně mě serou.
    WILL
    WILL --- ---
    77WHITE: Kde? To chci!
    77WHITE
    77WHITE --- ---
    WILL: 15* :P
    WILL
    WILL --- ---
    LACHY: 35 versus 40 eur?
    LACHY
    LACHY --- ---
    EZECHIAS: Navíc cena je úplně někde jinde :)
    EZECHIAS
    EZECHIAS --- ---
    MAOR: Opatrne s tim Tarkovem. Hru mam rad a ma velkej potencial, ale development zacal v roce 2012. Tj 6 let prace.
    MAOR
    MAOR --- ---
    BLAF: To je ten jejich přístup, o kterém mluvím.. smutný příběh. To tam v tom případě mohli nechat jenom běžecké kecky a petku.
    BLAF
    BLAF --- ---
    MAOR: Ad vicestupnovy postoje - vyvojare to urcite napadlo, protoze jenom v suggestion sekci na foru to bylo asi padesatkrat. Ale dozvedeli jsme se, ze DayZ neni armadni simulator, takze to tam neni potreba :)
    MAOR
    MAOR --- ---
    RUDOLF: Mě je tak nějak jedno, kdo používá jaký engine. Pro mě je důležitý obsah a provedení. Když vidím, jak se v Tarkovu pohybuje postava, kterou ovládáš, jak manipuluje se zbraní, jaké máš sám možnosti pohybu - zrychlení/zpomalení, ty kroky na myši od kleku po stoj. Minimálně to stupňování stání mělo být v DayZ. Zvlášť když to má už Arma 3, tak to mohlo napadnout někoho z dayz týmu. Bohužel nenapadlo. V Tarkově si odjakživa pamatuju luxusní zvuky při procházení stromy a keři. Pokud ses tam rychle proběhl, nebo jen otočil, tak to skvěle zašustilo, naopak pomalý opatrný pohyb nezpůsobil žádný hluk. V DayZ SA přidali něco podobného na konci roku. Provedení mi přijde poněkud trapné. S touhle super zvukovou novinkou se nám snad vývojáři vysmívají. Jinak si to nedovedu vysvětlit. Nebo že by to byli až takoví diletanti? Mám pocit, jako by ve vývojářské DayZ bandě byly dva tábory, jedni se snaží dělat věci v hardcore stylu a pořádně, druzí to ojebávají a dělají, aby se neřeklo.

    Ve starém dobrém módu a celkově A2 + DLC jsem nahrál něco kolem 2500 hodin. Jen na začátku DayZ módu jsem nahrál za dva měsíce 400 hodin. V DayZ SA ani těch 400 nemám (355 hodin a naposledy jsem hrál minulý týden). Jasně, z nemalé části za to může i životní situace, ale z té druhé za to může... Čekání na Godota.
    Armu 4 a ani jiné budoucí hry od Bohemky už naštěstí řešit nemusím. Jejich přístupem jsem zklamaný a zařekl jsem se, že je už nepodpořím.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    MAOR: Je to zaměřený na malý lokace, staví na Unity. To z nich lepší vývojáře nedělá, jen mohli všechny zdroje hodit na ladění gameplay. Takže pro zákoše je to win situace.

    Bohemka se po úspěchu EA rozhodla postavit Enfusion pro budoucí projekty. Takže se paralelně vyvíjeli dvě hry. Jedna na starým engine, jedna na novým. Pro backery co si chtěli o vánocích zahrát odladěný DayZ je to na piču. BI teprve zjistí jestli Enfusion je ono, pokud se jí na tom podaří postavit Armu 4. A já fanboy nebudu mít za dva roky třeba už ani čas si zahrát.

    Ale je druhej pohled a lidi maj v novým SA nahraný 200-500-1000 hodin, sice remcaj ale ten strávený čas v SA jim ty peníze vrátil. Smutný je a Evžen to v rozhovoru potvrdil, že SA podle něj bude hotový dle jeho představ až na konci příštího roku. Teď furt řeší perzistenci a první status report má bejt na konci měsíce.
    MAOR
    MAOR --- ---
    DUBAS_: Teď jen, aby neztratili ten zápal, který mají. Jinak i když mají momentálně soubor menších map, které ani po spojení nebudou tak velké, jako mapy z Bohemky, tak už teď se dokáže Tarkov vyrovnat Armě 3 s modem ACE.
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    MAOR: jen tam jeste chybi ten openworld co slibovali ale jo udelali dost prace
    MAOR
    MAOR --- ---
    RUDOLF: Hele, Tarkov je taky okrajovka a řekl bych, že pro daleko menší skupinu bláznů, než je DayZ a podívej se, co všechno zvládli udělat za necelé tři roky.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    Že .63 nazvali 1.0 je chucpe. Já bych jim jako správnej fanboy ty 2 roky k 1.0 ještě odpustil.

    Ale chápu, že strávit na produktu 5-6 let svýho života s výhledem na další 2 roky vazby, když DayZ je okrajovka pro pár milců. Může být vyčerpávají, pokud člověk nevěří svý práci.

    ale stejně, kde člověk zažije tohle

    Kid with 2700 hours predicts the future
    https://www.youtube.com/watch?v=jrh31gFe83c
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    ICARUS: Tak jsem to myslel, jeho ani nikoho ten potenciál nemusí zajímat.
    ICARUS
    ICARUS --- ---
    ZOMBO: Ohanet se nejakym potencialem za dva roky mi prijde dost chucpe, vzhledem k 6 rokum vyvoje.
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    NAGASAWA: "Ozvučenie je veľmi chudobné a chýbajú najmä nejaké ruchy okolia - šum stromov, štebotanie vtákov alebo čokoľvek iné, vďaka čomu by svet pôsobil menej sterilne." – nesmysl, ambient je dokonalej.

    Zastaralý interiéry, clipping, bugy, v tom má naprostou pravdu, to musí bít do očí nejen novejm hráčům. Nemám mu to za zlý, napsal bych to stejně, kdybych hrál DayZ jeden večer, protože jsem si za ty roky na leccos ve hře zvyknul. A recenzuje plnou hru, ne její potenciál za dva roky.
    MAOR
    MAOR --- ---
    NAGASAWA: Hm, mám takový pocit, že ten borec asi komentuje nějakou jinou verzi DayZ SA a ne tu rádoby full hru. A přijde mi, že si do Bohemky musí kopnout každý, protože to teď frčí, i když ví o hře v podstatě hovno. Přesněji jen to, co si o té hře zjistil během svého nejspíš prvního hraní kvůli tomuhle článku.
    1. Skříně, stolky, lednice, trouby, nic z toho nejde otevřít. To je pravda, že všechno tohle mohlo mít inventář a mohlo se v tom něco najít. Přesně to se mi líbí ve Scumu, protože tam prohledáváš kdejaký pytel s bordelem, blbou skřínku v koupelně, oblečení apod. Zatím jsem v hadrech našel nějakou jinou věc tak max jednou za 14 dní. Čistota a novota věcí, taky pravda, je to vlastně jako v těch zombie seriálech TWD a FTWD. Ale co, stejně s tím nic neuděláme a vývojáři s tím udělají ještě větší hovno, když s tím doteď neudělali nic.
    2. Jak tam mele o té sovětské gubernii a že by to klidně mohlo být i Československo. Ty vole, ten týpek neví nic...
    3. Hloupě chovající se infikovaní - hm, popravdě mě ty animace taky moc nepřesvědčily. To i v módu se ti prevíti pohybovali lépe. A ty jejich zvuky v SA? Děs. Ale nudný a lehký souboj na pěsti? Tak to jsem už od bety nezažil.
    4. Brečet nad tím, že se ani za hodinu nepotkal s jiným hráčem je kokotina. Od vydání full hry jsem nikoho nepotkal za xx hodin. Vlastně doteď. A s kámošem jsme za víc jak měsíc na nikoho nenarazili. A to na plných serverech. A že by nám to vadilo?
    5. Zvuky mi nepřijdou chudé, ale úplně na hovno. V dřevěném baráku máte pocit, že jste v podpalubí nějaké dřevěné lodi a v barácích s plechovou střechou a halách máte pocit, že jste někde hodně hluboko pod mořem a zavření v ponorce. Za tyhle zvuky by někdo zasloužil skřípnout koule do svěráku. Přitom tyhle zvuky tam byly ještě před betou jako kurva super "nové" zvuky... další věc, u které jsem si jistý, že lepší nebude. Fakt nechápu, jak tohle mohli takhle zkurvit.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam