• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMIDayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps
    SYNTAX_TERROR
    SYNTAX_TERROR --- ---
    Jak to je s mrtvolou hráče? Když mě zabili, doběhl jsem na místo za 15 minut a nějaký (deseti)vteřiny a mrtvola byla pryč. Zůstala jenom kukla a nůž. Kdežto když jsem sejmul jinýho hráče, tak tam jeho mrtvola smrděla min. půl hodiny (pak nevím, odlogl jsem se). Možná hraje roli respawn(?) Hrál jsem vanillu
    SYNTAX_TERROR
    SYNTAX_TERROR --- ---
    ZOMBO: "Bohemia learned, the hard way, that if you want to make an enjoyable open-ended game, you need to make sure that its physics, AI and many other dynamic elements worked propperly in linear environment first."

    Aha.
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    The Rise and Fall of Operation Flashpoint
    https://www.youtube.com/watch?v=dz3xxUueCP8
    DZS
    DZS --- ---
    DESTROYER: Ja uz tam nejdu, uz jsem z ty strechy jednou spadl :))
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    DZS: Musis si postavit schody z fireplacu... :D
    DZS
    DZS --- ---
    Tak lekce pro dnesni den: Kdyz najdu barel, ke kterymu vede jen dlouhej zebrik, rozhodne se nevyplati spolehat se na pomoc gravitace :D Ted tam chudak visi a nikdo se k nemu uz nikdy nedostane...

    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    REDSNAKE: Ale za mě je rozhodnutí cajk;-)
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    REDSNAKE: Jo, s tím musím souhlasit. SA se neprodávala jako novej engine.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    RUDOLF: problém je, že backeři nebackovali budoucnost bohemky ale vysněnou hru DayZ kterou od tý doby vývojáři mrdaj a ještě si na tom rádoby staví budoucnost.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    evžen to vysvětlil v rozhovoru celkem dobře, jakmile má developer inhouse kapacitu vytvořit vlastní engine, tak se to dlouhodobě vyplatí.. margin co mají devs z prodejí se ukusuje, počínaje 30% steam, pak si vezmou % všechny knihovny co v engine používají .. pokud např. použíjí vlastní distribuční platformu, tak je z 30% pro steam náklad jen 10%..

    vigor uděllai na unreal, páč jsou tam malý mapy a enfustion ještě není stable/mature enoug.. imho unreal devs se shání snadněji, než nějaký core engine programátoři.. takže můžou hru rychleji vydat a dřív se dostat na trh..
    MAOR
    MAOR --- ---
    77WHITE: To fakt naštěstí nevím, DayZ SA je poslední koupená hra od Bohemky :D
    HANOUCH
    HANOUCH --- ---
    MATT: jj neni starej
    MATT
    MATT --- ---
    DESTROYER: jj, Enfusion 1.0 je preci nejlepsi moznej engine ;))
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    MATT: Nene to je lez, ucelovka a zla kampan, DayZ backeri preci zaplatili roky vyvoje Enfusion, aby vsechny nove hry od BI mohli byt v novem, krasnem a skvele funkcnim modernim enginu.

    :D
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    jj uz to ctu U4
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    MATT: aaaaha to jsem nevedel. v tom pripade sry za dezinfo
    MATT
    MATT --- ---
    NAGASAWA: Vigor je prej udelanej v unreal enginu.
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    77WHITE: tipl bych si ze kompletne

    77WHITE
    77WHITE --- ---
    NAGASAWA: Asi. Docela by me zajimalo nakolik to vychazi z dayz kodu.
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    77WHITE: Vigor?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam