• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMIDayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps




    https://discord.gg/Zu7Y4wk


    Krevní transfůze a náměry:
    krev krev


    DayZ SA Feedback
    http://feedback.dayzgame.com/

    DayZ Chernarus+ Standalone Map
    https://www.izurvive.com


    Poetické čtvrtky jsou sponzorovány:
    pipsi
     

    rozbalit záhlaví
    EZECHIAS
    EZECHIAS --- ---
    RUDOLF: Ty nejak nectes co ti tady oba pisem...
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    DUBAS_: Tak mě je jasný, že v BI implementovali základ a pal šli dělat další věci. Vrátěj se k tomu, až bude focus na optimalizace nebo zedy. Jestli je část fixní od startu hry, ale aktivuje se až v blízkosti hráče a další se dospawnou při blízkosti hráče ale v širším radiusu - je imho jen otázka odladění parametrů, případně implementace nějaké chytřejší logiky. I pasivní zedy potřebuješ animovat jen při pohledu optikou. Za mě je to jen implementační detail. Důležitý je, že za cenu pár CPU cyklů, ten metagaming s detekcí hráčů přes spawnování zedů, je z velký části vyřešen.
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    EZECHIAS: jo rudolfe v tom ma eze pravdu a kuci v bisce to vedej sami ze to neni nejlepsi reseni ale zatim to tam drzej
    EZECHIAS
    EZECHIAS --- ---
    RUDOLF: Viditelnost je nastavena fixne na max cca 1km...
    Zedi se spawnujou v okruhu cca 1,5-2 km...

    Ani jeden z tech use case o kterych mluvis v DayZ SA neexistuje. Zedi se naspawnujou driv nez je vubec uvidis...

    Diky tomu, ze tam jsou jeste ty fixni, je to zbytecna zatez. Navic kvuli optimalizaci toho jak mic zedi zerou vykon, je resi bez priority... takze strelis zeda 500m od tebe a jemu trva 5 vterin nez s sebou slehne...

    Jinak tady nevarim z vody. Dubas ti muze dat detaily...
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    EZECHIAS: Vždycky mě iritovali dva prvky metagamingu v modu:
    a.) číhání u místa až se spawnou zedi = je poblíž jinej hráč
    b.) pocit bezpečí, když člověk vcházel do města, s čerstvě spawnutými zedy

    dokud člověk nezagruje zedy, nemá žádnej pozorovatel tušit, že je někdo ve městě..
    EZECHIAS
    EZECHIAS --- ---
    RUDOLF: Muzes mi vysvetlit pridanou hodnotu te “featury” statickych zedu?
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    DUBAS_: Za tohle rozhodnutí jsem rád a doufám že zůstane. Imho neseberu moc v výkonu, zedi se nadálku hejbaj imho jen když se na ně díváš..

    V posledním status reportu píšou, že nevědí proč jim server FPS s více lidma klesá tak rapidně s počtem hráčů, mělo by to prej škálovat mnohem líp. Čujou nějaký bug ale nevědí, co přesně to způsobuje. Imho by design to furt plánujou na 100 slotů..
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    DUBAS_: nebo moc spatnej :D
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    Něco, co má bejt z módu ve hře a ještě není, dlouho chci a zároveň nechci – bzučení much nad mrtvolou. Jen teda doufám, že tuhle Deanovu featuru neblokuje nějakej designer kvůli neautentičnosti.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    DUBAS_: jasný no, to je něco co asi nejde jen tak lehce za pět let vývoje změnit :D
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    REDSNAKE: jako jedna deanova featura ktera je v dayz do ted a kuci z toho nejsou stastny je ze server drzi a obsluhuje zedy ktery jsou po mape staticky at je nebo ne nekdo v okoli, je to uplbe zbytecny kdyz se ti zedi spawnujou na polomer bubliny okolo tebe 1000m a videt a strilet nad 600m je kurva umeni
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    HANOUCH: asi dobrej material
    HANOUCH
    HANOUCH --- ---
    REDSNAKE: mno nevim jestli hystericke kupeni dalsich a dalsich super dulezitejch featur a z toho vyplivajicich bugu nejak pomohlo hratelnosti
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    REDSNAKE: tak, oni nemaj ještě hotovej ten systém na melee se zbraní.. až bude, tak je snad odstrčíš.. trabl je, že spousta plánovaných věcí není a pak vznikají tyhle nasíračky, kdy je to na půl cesty..
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    HANOUCH: aspoň řešil hratelnost a nikoliv to jestli se ti bude přizdvihávat flintička v rohu nebo blízkosti zombie, abys jí náhodou neublížil..
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    HANOUCH: pravda, to je authenticky pravicove
    HANOUCH
    HANOUCH --- ---
    DESTROYER: deanuv problem imho byl ze tech vizi mel i nekolik najednou za den :)
    HANOUCH
    HANOUCH --- ---
    NAGASAWA: nadobi je neomarxistickej prezitek simte v dayz se konzumuje obsah konzerv rukama, je to velice kozervativni...
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    ZOMBO: ten v pravo uz zjevne dopil...
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    NAGASAWA: A vymývání kanystrů...

    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    NAGASAWA: proboha ne tak nahlas!
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam