• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMIDayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps
    ONDREX
    ONDREX --- ---
    REDSNAKE: taky se mi to již několikrát stalo, stačilo vypnout a zapnout :) .. myslim že na to má vliv nějakej lag..
    BURKE
    BURKE --- ---
    REDSNAKE: tve to je featura, postava mela sedy zakal.Mel sis vypestovat konopi a zpracovat ho do larvy a aplikovat nitrozilne. Pak bys videl jak ostriz :-D
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    REDSNAKE: Jj, to jsem pochopil.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    RUDOLF: To jsme si nerozuměli, já neměl rozbitý nějaký volumetrický osvětlení nebo něco podobného. Já měl prostě černo. Žádnej obraz. Nic.
    ELECTRICKOTA
    ELECTRICKOTA --- ---
    MAOR: jako treba bethesda
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    chalani na gondolích jedou myslím ještě 1.02, remcaj ale nic podobnýho tam nemaj, tak si to užívaj. 1.04 přinese gondolistům mnoho nového, hlavně řešej duping and ghostování..

    REDSNAKE: jo jednou se mi to stalo, někde na redditu jsem viděl fix ale nečetl jsem, páč jsem to zažil ojediněle..

    REDSNAKE: to je feature, combat logout má bejt penalizovanej..

    REDSNAKE: kdo ví.. já zas viděl krásný dynamcicky světla, když někdo házel pochodeň..

    Ale jo pokud nemáš zateměný okna,panel technologii co ti dodá všechny přechody černý (mám roky IPS, vůbec netuším co se za ty roky změnilo), tak noc použitelná bez zdroje světla (nebo noční optiky či NVG) není.. O to milejší je teď ale lovení surváčků po tmě. Krajina osvícená měsícem to holt není, třeba to jednou vyřešej. Teď je server side konfigurace, že iluminuješ okolí (vidíš jen ty). Ale naštěstí je to na mé oblíbené village vypnutý, páč to ztrácí kouzlo. Druhej trabl je, že ve vanilla se i věci ve stash počítají do CLE. Takže na village si musíš M4/AK ulovit SKS nebo Mosinem, lidi ho maj radši v batohu, aby nelákali pozornost. Nevím co FN FAL a VSS ale tipuji, že ani u crashek se pak nespawnujou.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    L4MA: Hele kdyz dpjde na souboj po jednom naboji jsem mrtvej tak jak tak i na kompu, to si nevyberes. Na gondoli by ten souboj byl jen delsi a komictejsi imho.
    L4MA
    L4MA --- ---
    REDSNAKE: no na konzolich prave hry "bezne zabugovany" nejsou, ne? a uz vubec ne v takovym dada stylu jako dayz. :)
    a copak strileni na packach, ale ten loot system a inventar a veci typu "nabijeni po jednom do komory" musi bejt slast...
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    L4MA: na gondolích se to imho hraje jednoduše proto, že to tam je nový a řada konzolovejch hráčů ani nezná ty anabáze kolem...Takže jim to asi přijde jako běžná, zabugovaná hra.


    A ne, na páčkách si to neumim představit, ale já na konzoli střílečky nehraju, moje maximum je RDR2 což je spíš akční adventura.
    L4MA
    L4MA --- ---
    btw ve svetle tohoto titulku:

    DayZ se už více hraje na konzolích než na PC • Eurogamer.cz
    https://www.eurogamer.cz/articles/2019-06-20-dayz-se-u-vice-hraje-na-konzolich-ne-na-pc

    mate nekdo osobni zkusenost na konzoli? to musi bejt vylozene surealnej zazitek ne? :)
    MAOR
    MAOR --- ---
    L4MA: díky němu aspon víme, že hra stále žije, i když slovo "žije" mi nepřijde moc vhodné :D

    REDSNAKE: dobré optimalizace jsem si fakt posledně nevšiml. nicméně pořád nechápu, jak můžou jiné společnosti dokázat udělat své hry funkční, ale bohemka prostě ne
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    L4MA: to jsem rád, občas dostanu hroznou chuť si to zahrát a pak se z toho potřebuju vždycky terapeuticky vypsat :D
    L4MA
    L4MA --- ---
    REDSNAKE: REDSNAKE: jen kvuli tvejm "navratum do hry" ma cenu to tu porad sledovat. :) jako bych u toho byl...
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    To znovu zapnu, zahraju si před spaním, myslím si... Tak se naloaduju do hry, tma jak v prdeli, ani hvězdička na nebi, prostě černočerná tma. Aha, noc! Vím, že jsem v lese, tak sekeru do ruky, poslepu doběhnu k prvnímu stromu, pokácím, vycraftím ohniště, vykraftím kit na rozdělávání ohně, zapálím ohniště. Všechno po slepu, jediný náznak, jak říkám, tma jak v tulení prdeli.

    A když zapálím oheň stane se co? Tma jak v prdeli dál, jen oheň mě zraňuje, protože zřejmě stojím přímo v něm, světlo z něj nejde, jen zvuk praskání ohně.

    No prostě lol. A už dám pokoj, protože to zas chvíli hrát nemusím.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    nicméně jsem si dal lesní kill, týpek mi běžel přes cestu lesíkem, tak jsem se na něj napojil, sledoval ho od stromku ke stromku jak béčkovej predátor, v rukou škorpíka s plným zásobníkem a tlumičem. Nakonec mě asi uslyšel a už si tomu jen přišel naproti. Úkol zněl jasně, dvě dávky.

    Jako jo, když to funguje, furt tam ten adrenalin je. A rozhodně za co si zaslouží pochválit, tak zřejmě opět zapracovali na optimalizaci. Běží mi to parádně.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    Loool a ted mam prodlouzeny nacitani serveru na 75 sekund protoze jsem si dovolil hru restartovat a zkusit tim vyresit svou chybu:-D
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    Rudolfeee, kde seš? Potřebuju abys mi na tom našel zas něco pozitivního. Iterativní proces? Nebo jak tomu humpoláctví říkáš?
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    Jsem si říkal, že to zas zapnu a dobře jsem udělal. Když jsem si dal vyfiltrovat servery kompatibní s mou verzí, nic to nenašlo. Ok, ověření integrity souborů, stáhla se nějaká aktualizace (proč ne automaticky?) a po opětovném spuštění mi to již servery našlo.

    Tak se připojím na server kde je populace podle výpisu serveru "střední". 28 v pořadí. Okey, říkám si, počkám.

    Čekám, čekám, docela to odsejpá, sedím u toho loadingu jen asi pět minut, pak teda naskočí hláška, že hra bude za 15 s načtena a běží odpočet. Chmm, na tom zapracovali, říkám si, je to takové zajímavější, hezčí, pořád se někde něco odpočítává aspoň, když už se u toho člověk nudí. Fajn.

    Naloaduju se do hry a wtf? Mám výpis serverů přes pohled? Jsem ve hře, můžu se pohybovat a přes obraz je prostě výpis serveru.

    Co by člověk chtěl od hry v alfě a experimentalní verze.

    Oh, wait! Já vlastně hraju hru v plném releasu a stable verzi!

    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    https://dayz.com/article/game-update/pc-stable-update-1-04

    DayZ Stable Update 1.04 - Highlights
    https://www.youtube.com/watch?v=Ar9nvfdLELU


    Stabilní update 1.04:

    - možnost nosit přes rameno 2 dlouhé palné zbraně nebo 2 zbraně na blízko
    - výstřely jsou slyšet až 3 km daleko
    - zombíci mohou spawnovat s pokrývkou hlavy, vestou nebo batohem
    - oddělená experimentální verze na Steamu, kterou je možné stáhnout zvlášť
    - řešení skákání ze serveru na server: hráč se nespawnuje na místě, kde se naposledy odpojil
    - granáty je možné zavěsit na vesty
    - vysílačku je možné zavěsit na batoh Courier Bag
    - různé ikony pro odlišení typu munice
    - horečka zvyšuje žízeň
    - epinefrin doplňuje výdrž postavy
    - kodein zmírňuje po omezenou dobu bolest při zranění
    - morfium zastavuje po omezenou dobu bolest při zranění
    - živočišné uhlí může vyléčit salmonelózu
    - gesto zvracení
    - při měření pulsu se zobrazuje krevní tlak a nepravidelný srdeční tep
    - boty se postupně opotřebovávají
    - zobrazení módů v hlavním menu
    - hudba v hlavním menu
    - návody a tipy ve hře
    - nové zvuky a efekty

    VRÁCENO DO HRY
    - útočná puška AK-74 (přejmenováno na KA-74)
    - útočná puška AK-101 (KA-101)
    - puškohled Kaštan (P1-87-L)
    - náboje ráže 5,45×39 mm
    - házení předmětů (podržením výchozí klávesy G)
    - tříštivé granáty M67 (6-M7) a RGD-5 (EGD-5)
    - dýmové granáty M18 (1-M8) a RGD-2 (EGD-2)
    - zábleskové granáty flashbang M84 (8-M4)
    - možnost vyhodit benzinovou pumpu do povětří
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    Scouting some gunshots and then.. : dayz
    https://www.reddit.com/r/dayz/comments/c5308b/scouting_some_gunshots_and_then/

    Experimental Update 1.04.151974 - Experimental Patch Discussion - DayZ Forums
    https://forums.dayz.com/topic/244969-experimental-update-104151974/
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam