REDSNAKE: Peak na 40k byl v březnu, peak na 35 v květnu, obojí letos.. Největší peak byl 45K v roce 2013. Tenhle rok si DayZ průměrně drží nad 20k hráčů denně. To je od dob vydání (2013-2015) historicky nejlepší období. A to ani netuším jestli v těhle steam charts jsou konzole, něco mi říka že ne.
Tj. tvrdíš tady nějaké svoje dojmy o tom jak je ta hra mrtvá, ale čísla mluví jinak. Abych řekl pravdu, samotného mě ty člsla překvapují.
Co se tyče vývoje, řeklo se, že tenhle rok se stabilizuje. Tak se stabilizuje. Když si produkťáci na letošní čísla podívají, tak je možný, že si uvědomí nějaké možnost pro novou kapitalizaci a do DayZ se investuje víc zdrojů. Nebo taky ne. Je to business. Jediné co cítím, že nebylo dodáno, jsou vrtulníky. Jediné co cítím, že je rozbité jsou auta. Obojí je imho věc core engine vývoje a optimalizace networkingu. Dneska se nikdo nerozhoduje podle rozpočtu z roku 2013, dneska se člověk podívá na čísla loňský. Když si BI spočítá, že na vývoji vrtulníků zahučí několik mega, které se jim nevrátí. Tak už dělat nebudou. Ale furt je naděje, že dělají A4 na enfusion a port helin a odladěný networking do DayZ je pro ně dobrá investice, protože napumpuje hráče do DayZ a možná je na trhu pár lidí co si DayZ ještě nekoupili. Taky mě to sere, ale jakákoliv hra, u které jsem strávil víc jak desítky hodin a stála mě 30$ nemám moc co vyčítat.