• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMIDayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    77WHITE: dal si s tím práci.. ten darwinoveský popis many flavours of dayz je dobrej pohled, proč každej chceme hrát trochu jinou hru.. a hlavně jasně vypíchl, že dean chtěl pokračoval ve vanille, ke smutku non-classic hráčů.. trochu si nemyslím, že BI v SA chtěla od začátku nechat modding komunitě, páč to mělo pokračovat v Armě 2.. modding SA měl reálně přijít požději, až se předělá engine a jak se teď děje - tj. zažehlo se to opět až v poslední době.. ale o tom bude mít speciální díl doufám, páč cheaterky byl core problém, co mělo SA managovat a bez enfusion, by to šlo jen whitelistováním.. plus širší firemní tech straregie.. každopádně, narozdíl od spousty rychlokvašek od youtuberů, tohle je postavený na solidním myšlení..
    77WHITE
    77WHITE --- ---
    WILL: jojo, zminuje to tam, a taky de videt nahled do jeho unpublished archivu.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    WILL: Tak podle toho tvého popisu nechápu že ho ještě nezaměstnali v bohemce.
    WILL
    WILL --- ---
    77WHITE: Vtipný je, že na tomhle projektu začal pracovat tak 4 roky zpátky, ty videa byly přístupný jenom pro patrony, a nebyl schopnej to dodělat. Ale jsem hrozně rád, že se to rozhodl vydat, dohromady by to mělo vydat na 11 až 13 dílů celkem.
    77WHITE
    77WHITE --- ---
    Docela dobra serie od SovietWombla na tema ... Dayz! Zatim jsou venku tri dily, z cehoz treti stoji za vypichnuti.
    DayZ video essay 1 - When early access is too early
    https://www.youtube.com/watch?v=_LhmHO6qXf4&ab_channel=SovietWomble
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    Vortex #145 | Poslední tečka za Valhallou, zapomenutá hra Crow 64 a rozhovor s Petrem Kolářem
    https://www.youtube.com/watch?v=sm_FZau-Xkw&t=4133s

    Rozhovor s Petrem Kolářem z nového studia THQ. Vigor vyšel na Xboxu One náhodou a dílem chybně odeslaného mailu, říká bývalý producent z Bohemia Interactive

    Mě přijde že i DayZ vyvíjejí náhodou a naprosto random.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    DESTROYER: Dosahnes imho jen odlivu hracu a zbytek se bude zabijet dal s jednou zbrani v inventari
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    REDSNAKE: JJ loot&doom jak rikam. A navrhuji zalezitosti co donuti hrace kooperovat a chovat jako ve skutecnem survival scenari.
    A ok nevermind.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    DESTROYER: Kooperovat? Vzdyt je z ty hry uplne stupidni deathmatch..

    Dotahli leda prd, z vody se obcas mozna poblejes a budes dehydratovanej ale vsechno se leci easy a neni to nic komplexniho.
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    REDSNAKE: Jasny zas chcipak uplnej ta postava byt nemuze. Ale na druhou stranu to vsechno behani s vybavou uplne na vsechno je nesmysl. Pamatuju osobni zkusenost, kdy jsem pred nejakym casem tahnul osazenou pusku, pistoli a tak 400 naboju a rozhodne si nedokazu jakkoliv predstavit s tim behat / klusat kilometry a to jsem nemel k tomu zadne konzervy s fazolema :). S horsi staminou a mensim prostorem nosit veci by to hrace mnohem vic nutilo kooperovat (jeden by nesl lekarnicky, jeden by nesl strelivo, dalsi treba jidlo a tookity.. Im dreaming. :)

    PS. Nemoci nejsou hotove? To jsem myslel, ze bylo jedna z mala veci co i dotahli? :O
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    To, kolik spawnuje munice, mě taky překvapilo, ale zrovna syslení trestá současnej systém myslim dostatečně – tohle je moje stamina s velkym batohem a 4 zbraněma. Sprintovat můžu jen pár metrů, takže přesun po mapě se protáhne.

    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    DESTROYER: Nevim no, asi mame kazdej jiny predstavy ale hrat za chcipaka co unese jednu pistoli a jednu plechovku by mi moc zabavne neprislo. Meli zapracovat na nemocech, dat vetsi duraz na podnebi, podchlazeni a tyhle veci.
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    REDSNAKE: Na to cekam od doby co na tom delaji, skutecny survival a ne loot&doom. :)
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    DESTROYER: To by ti prislo zabavny? Vzdyt uz by to vubec neodpovidalo realite
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    ZOMBO: Jeste znacne omezit mnozstvi zbrani a naboju, zmensit kapacity obleceni a batohu a trosku drsnejsi stamina system a bude to i duvod abych to znovu nainstaloval. :)
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    Hrávám teď na experimentalu a chválim, jak je teď survival dobře nastavenej. Ze začátku jsem dostával na prdel snad od všech možnejch živlů, umřel párkrát hlady nebo na infekci, ale při troše opatrnosti se to dá přežít. Jen jídlo málokdy najdu, většinou musim zabít několik zombíků, abych je obral o konzervy.

    Stan jsem neviděl ani nepamatuju, takže ten improvizovanej přístřešek, na kterej prakticky stačí provaz a klacky (nebo celta/kůže), se docela hodí.

    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam