Zdarec,
je tu ještě někdo, kdo má co do činění s vývojem hry? Konkrétně mi jde o zvuky ve hře. Bude se s nimi ještě něco dělat, nebo je to finální verze?
Byť jsem dost nespokojený se stavem hry, pořád je to hra, kterou od začátku hraju nejčastěji a opakovaně. Sám nebo s parťákem.
Ať je má kritika konstruktivní, není to "slyšel jsem to od kamaráda", stalo se to mi, včera, mám to i natočené. Byl jsem zalezlý v baráku v Lukowu (Livonia) a najednou slyším, jak někdo žere. Ten zvuk byl takový hlasitý, že by v podstatě musel být ten někdo hned vedle mě, ale nikdo u mě nebyl. Opatrně jsem vyběhl ven, oběhl to celé okolo a z poza křoví pozoroval směr, odkud zvuk šel. Za cestou, asi 25 metrů od mé nové pozice byla dřevěná garáž. Zvuk jídla po chvíli přestal, otevřela se vrata a týpek vyběhl. Od křoví to bylo 25 metrů, takže k do baráku, kde jsem byl prvně, to bylo dobrých 50! Jak může jít slyšet, když někdo jí, takhle daleko?
Přitom samotný běh týpka, který se mi vzdaloval, jsem neslyšel. Ztrácel se nejspíš v šumění větru..
To samé dělají zvuky nabíjení, přepínaní režimu zbraně, páskování zásobníků, kroky v budově o 3 budovy dál apod.
To nemluvím o zvucích lesa, kterou jsou taky přebuřené, v některých budovách máte pocit, že jste v nějaké dřevěné lodi a v podpalubí, nebo dokonce v ponorce (u plechových hal).
Ty zvuky mě štvou roky, ale za celou dobu jsem až včera slyšel, jak někdo jí takhle daleko a vizuálně si to potvrdil. Hlavně mi neříkejte, že tohle nejde opravit. A určitě nebudu jediný, pro koho je co nejlepší zvuk ve hře lepší, než nová ledvinka.