• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMIDayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    KLEINZACH: Hmm.. takže to sdělil i enfusion?
    KLEINZACH
    KLEINZACH --- ---
    MAOR: zvuk je jeden z tech subsystemu, do kteryho nikdo nechtel vrtat, protoze je to legacy zumpa (napr jako kolize.. to sou proste baziny do kterych nikdo nejde dokud nemusi). jakakoliv zmena/naprava zpusobi vetsinou nejakou jinou zmenu/problem jinde. matne si vzpominam ze to nekdo v mnisku nejak predelaval a pak ztratil zajem, pak se v tom chvilku vrtala bratislava, kde byli spis skripteri nez programatori. ja sel okolo jenom kdyz sem delal aby zvuk mosina byl slyset i mimo bublinu.

    proc se ti todle deje - muze to bejt cokoliv od desyncu az k nejaky chybe ve zvukovym systemu - tezko rict. a protoze je to random (todle uz je tam leta, ne?), tak je to tezky na nejaky navozeni a tudiz to nemas jak odladit, jinak by to QA naslo uz davno.

    bezny reprodukovatelny veci jim asi muzes nahlasit, takze tam je sance ze by s tim mohli neco udelat
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    CLUSMAN: Jj, je otázka jako hodně můžeš sound engineer šáhnout do enfusion.

    Hrajete někdo reforge? Jestli je to tam lepší, je malá naděje že to jde downstreamnout do DayZ, ale otázka jak je to hodně práce, jak velkou prioritu tomu dá Sumrak prioritu - a to odvíjí od toho, jakej by ten merge z reforge přinesl zlepšení.
    CLUSMAN
    CLUSMAN --- ---
    RUDOLF: ja musim souhlasit, ze ten zvuk tam dobrej neni. Co vim tak dedikovanyho sound designera do dayz hledaj/hledali. Ale slysel jsem ze implementovat zvuk do enfusionu, nebo cehokoliv co ma armacky koreny je pekny peklo. Co vim urcite je, ze bohemka hleda audio programmera, tak snad vylepsej i tu implemntacni cast. To nicmene neomlouva obcas fakt uplne pekelnej sound design ruchu nebo ambience. Namatkou treba si vzdycky vzpomenu na perovou bundu, nebo repetetivni a moc blizke ambietni "neviditelne" zvuky
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    MAOR: trochu se bojím, že ty zvuky generuje game engine a nevím jestli sumrak má někoho, kdo by tohle řešil.
    WILL
    WILL --- ---
    MAOR: Nevím, jestli sem ID SUMRAK ještě čas od času zavítá, ale ten rozhodně dál vyvíjí.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    MAOR: Ok
    MAOR
    MAOR --- ---
    REDSNAKE: chlape, ty zvuky jsou všude stejné. A je jedno, jestli je to módovaný server, nebo bez módů.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    MAOR: nevím jak je to konkrétně se zvukem, ale dovedu si představit, že to bude taky server specific, tedy dané nastavením daného serveru. Není to možné? Na jiných serverech to taky takhle slyšíš?
    MAOR
    MAOR --- ---
    Zdarec,
    je tu ještě někdo, kdo má co do činění s vývojem hry? Konkrétně mi jde o zvuky ve hře. Bude se s nimi ještě něco dělat, nebo je to finální verze?

    Byť jsem dost nespokojený se stavem hry, pořád je to hra, kterou od začátku hraju nejčastěji a opakovaně. Sám nebo s parťákem.


    Ať je má kritika konstruktivní, není to "slyšel jsem to od kamaráda", stalo se to mi, včera, mám to i natočené. Byl jsem zalezlý v baráku v Lukowu (Livonia) a najednou slyším, jak někdo žere. Ten zvuk byl takový hlasitý, že by v podstatě musel být ten někdo hned vedle mě, ale nikdo u mě nebyl. Opatrně jsem vyběhl ven, oběhl to celé okolo a z poza křoví pozoroval směr, odkud zvuk šel. Za cestou, asi 25 metrů od mé nové pozice byla dřevěná garáž. Zvuk jídla po chvíli přestal, otevřela se vrata a týpek vyběhl. Od křoví to bylo 25 metrů, takže k do baráku, kde jsem byl prvně, to bylo dobrých 50! Jak může jít slyšet, když někdo jí, takhle daleko?

    Přitom samotný běh týpka, který se mi vzdaloval, jsem neslyšel. Ztrácel se nejspíš v šumění větru..

    To samé dělají zvuky nabíjení, přepínaní režimu zbraně, páskování zásobníků, kroky v budově o 3 budovy dál apod.

    To nemluvím o zvucích lesa, kterou jsou taky přebuřené, v některých budovách máte pocit, že jste v nějaké dřevěné lodi a v podpalubí, nebo dokonce v ponorce (u plechových hal).

    Ty zvuky mě štvou roky, ale za celou dobu jsem až včera slyšel, jak někdo jí takhle daleko a vizuálně si to potvrdil. Hlavně mi neříkejte, že tohle nejde opravit. A určitě nebudu jediný, pro koho je co nejlepší zvuk ve hře lepší, než nová ledvinka.
    MAOR
    MAOR --- ---
    BIOBOID: Ofiko mě už nějakou dobu nebaví. KK servery jsou vždy dost plné, Chernarus úplně, Livonia má sem tam o pár lidí méně. Ty české...na pár jsem hrával, ale ty byly vždy vesměs liduprázdné.
    TAPINA
    TAPINA --- ---
    BIOBOID: Český čistě PVP server je Imperium. PVE zóny nebrat, to souhlasím.
    BIOBOID
    BIOBOID --- ---
    MAOR: já hraju ofiko servery.
    Zkoušel jsem The Cave (český server), ale tam mě nebaví ty PVE zóny, ta hra tím u mne ztrácí to kouzlo...
    Mrknu na ten Karmakrew...
    MAOR
    MAOR --- ---
    BIOBOID: Neuděláš nic. Já zažil dejavue, server restartovali ve chvíli, kdy jsem byl na úplně stejné pozici na mapě, jako někdy loni.
    Kde hráváš? S kámošem hráváme na Karmakrew serverech. Za mě slušně módovaný server. Už jsem tam viděl letět i helinu nad hlavou, lidi tam jsou jak dobří, tak i ti zlí a hlavně žádné PVE zóny pro holčičky.
    BIOBOID
    BIOBOID --- ---
    Kdybyste měl někdo chuť, mám v Livonii teď dvě karty do Undergroundu. Samotnému se mi tam moc nechce.
    BIOBOID
    BIOBOID --- ---
    Včera jsem se normálně odpojil, šel spát a ráno všechno pryč a začal jsem jak fresher.
    K restartu nedošlo.
    Nechápu. 21 hodin v kelu :-(
    UBIK
    UBIK --- ---
    JAACOB: hlavně to fakt není Tarkov.
    TAPINA
    TAPINA --- ---
    JAACOB: Tak... nezměnilo, modované servery jsou někde jinde. Pro mě má obojí něco do sebe.
    JAACOB
    JAACOB --- ---
    UBIK: koukam na ty screeny a musel jsem doublechecknout, ze nejsem v Tarkov auditku - armor, helmy, klice a keycards, ammotypes... vidim, ze se v DayZ zmenilo hodne od dob Arma modu, kdy jsem to hral naposled... :)
    UBIK
    UBIK --- ---
    update: hraju dál na Aftermath serverech, nejčastěji US1, protože oba EU jsou večer plné. stále vylepšují možnosti ve hře, interface, nákupy vybavení atd. launcher: https://dayzsalauncher.com/#/home udržuje vše up to date.
    btw mě stále udivuje, jak nedodělaná hra od Bohemia Int. je, i když je firma v ČR oslavovaná jako sukces story company. bez modů a private serverů je DayZ IMHO nehratelný. a prý to platí i o Armě online.

    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam