VALENTINA: totálně ráno. šla jsem tam v 9hod a něčeho bylo ještě dost a něco už jsem nesehnala. ptala jsem se tedy prodavačky, že když je to od dnešního rána tak by mohli ještě něco donést ne? a ona pravila, že víc toho nemají.
takže od té doby hlásím, že od lidla je to jen takový marketingový tah: leták s obrázkama jak kráva, ve skutečnosti od každé velikosti obuvy 2-3ks a hlavní záměr je takový: nesehnali jste co jste potřebovali? tak si aspoň nakupte jídlo.
možná by se dalo říct. že to co berou matky na mateřské ( ta časová flexibilita )- oblečení do vel. 116? tak mizí okamžitě. větší velikost jistě v pohodě seženeš odpoledne či druhý den.
a pak ještě existují Lidly kam pro dětské věci asi nikdo moc nechodí. manžel takhle sehnal obrovskou rozmanitost dětských botiček v lidlovi u stanice asi Hůrka či Jinonice. je to dost blízko u stodůlek.