VAROVANI pro hostitele z PRAHY! Předem se omlouvám za délku příspěvku.
Ale považuji za nutné varovat před hostem pohybujícím se v Praze. Případně nečti pokud nehostíš :)
Musím se s vámi podělit o velmi nepříjemnou zkušenost s pronájmem přes Airbnb. Asi i zároveň požádat o zkušenosti nebo rady jak postupovat. DEJTE SI PROSÍM POZOR v příštích dnech/TÝDNECH pokud si bude chtít v Praze pronajmout byt single Korejka, jejíž údaje samozřejmě mám k dispozici. Nevím do jaké míry jsem oprávněna zveřejňovat její fotku a jméno ze serveru Airbnb na sociálních sítích.... Takže od toho zatím upouštím.
Hostila jsem za poslední 3 roky celou řadu lidí v mém bytě, dokonce na jaře i hosty z Jižní Korei, ale tohle jsem ještě nezažila. Korejka psala vždy skrz Airbnb rozkazy, kvůli pračce, tu kvůli zabouchnutým klíčům, v první chvíli jsem to pokládala za nedostatečnou jazykovou vybavenost, ale po prvním rozhovoru jsem zjistila že anglicky umí velmi dobře a velmi dobře všemu rozumí. Bydlení si rezervovala přes okamžitou rezervaci- což jsem zkoušela poprvé a už nikdy více! Pohybuje se po Praze a nemá moc dobrá hodnocení. Tu někomu spálila gauč a rozbila žehličku a hostiteli přede mnou ukradla klíče od bytu - což jsem se dozvěděla až včera. Což se samozřejmě stalo včera i mě. Byly jsme domluvené, že v pondělí klíče nechá v bytě a napíše mi přesně v kolik z bytu odejde, přičemž měla privilegium odejít kdykoliv se jí to hodí kvůli odjezdu/odletu. Problém s klíčema jsme řešili během 14ti denního pobytu i minulou sobotu, kdy mi striktně napsala uprostřed sobotního pozdního večera, že chce použít náhradní klíč, vyspecifikovat proč? Nebyla ochotná/schopná asi hodinu, přičemž jsme do hodiny přijela a zjistila, že si klíče zabouchla, otevřelajsem byt a řekla že kdykoliv problém, jsem na telefonu apod. Celkový servis z mé strany byl stoprocentní. Včera v 15:00 napsala další rozkaz, že chce Check out, na což jsem reagovala za hodinu s tím, že jasná domluva byla, že mi napíše dopředu v kolik chce odejít a klíče nechá na stole a pokud se nic nerozbilo nebo není nějaký problém, nemusíme se potkat osobně. Od té doby nekomunikuje, ani přes Airbnb, Airbnb jí nedokáže kontaktovat na žádném uvedeném tel čísle, ani přes zprávy, mě také neodpovídá, je ubytovaná někde dál přes airbnb, asi v Praze. Nedařilo se ani včera kontaktovat její nové hostitele, které bych chtěla tímto varovat! Nebo pokud jsou zde tak se s nimi spojit a situaci řešit.
Mě totiž nechala otevřený cca týden mrazák, a dokonce i lednici, takže jsem včera našla kombinovanou ledničku v posledním tahu, totálně přehřátou, celou noc a celý den se zbavoval asi metru krychlového ledu, aby se mohli dnes ubytovat další hosti. Airbnb kontaktovalo nějakého lokálního manažera, už 24 hodin se nic neděje a já požaduji refundaci za výměnu výměny klíčů - všech sad a elektronických chipů. Ledničko-mrazák to naštěstí snad rozdejchal... Nějaké rady jak postupovat? Co psát Airbnb. Nikdy jsem nic podobného s předešlými hosty nemusela řešit. Od teď už s Airbnb komunikuji jen přes email. Nějaké typy? Zkušenosti s podobnou situací?
Díky že jste dočetli až sem ;)