• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MYSHAAirbnb.com
    DZEJNY
    DZEJNY --- ---
    LUUCA: Nahlásila jsem to 4 hodiny po odjezdu hosta, poslali mi nějaký e-mail a pořád mi v systému svítí, že na problému se pracuje. Dosud mě nikdo nekontaktoval, zámky jsem ještě neměnila, čekám až se bude něco dít a dostanu aspoň průběžnou informaci, jak mám postupovat. Nebo jestli od Korejky někdo klíče zajistí dodatečně při dalším checkoutu u jiných hostitelů. Nejsem jediná komu klíče zatáhla, hostiteli přede mnou taky. Absolutně nekomunikuje a nereaguje na zprávy - stále. Chystám se jí napsat takový hodnocení, že už jí nikdo nikdy neubytuje - samozřejmě ve vší slušnosti. Zjistila jsem ještě dodatečně, že mi také zmizeli z bytu všechny utěrky...
    GUDRUN
    GUDRUN --- ---
    ZYAN: do příjezdu dalšího hosta, to je fakt nereálný...
    ZYAN
    ZYAN --- ---
    LUUCA: Omezený čas - 14 dní !!!! NEBO do příjezdu dalšího hosta!!!!
    LUUCA
    LUUCA --- ---
    DZEJNY: ahoj, musis napsat detailne vysvetlujici popis do toho jejich resolution centra, prilozit vsechny pripadne dokumenty, uctenky atd. Bacha, je jen jedna sance vse vysvetlit. Ozve se prideleny airbnb resic, rekne ze da vedet. Kontaktuje hosta, zjisti jeho verzi a na zaklade vlastniho usudku rozhodne, kdo je vic v pravu (pomaha treba i komunikace s hostem pres bnb zpravy, kde host chybu uzna a pokud korejka neumi komunikovat, tak hezky srozumitelne vykomunikovany problem tez). Na zaklade rozhodnuti uzna, ze ti nalezi cela pozadovana castka nebo treba jen 50 procent nebo nic. Nasledne ji to rovnou strhnou z kreditky. Odvolani neexistuje.

    Takhle to bylo pred casem, pochybuju, ze by tohle extremne zmenili... Nekolikrat jsem vyuzila, nejhorsi co se stalo byla rozbita pracka. Airbnb vzdycky do dvou dnu komunikovalo. Jo a byl na to omezeny cas po odjezdu hosta.
    KERB
    KERB --- ---
    DZEJNY: bohužel asi nikdy neošetříš na 100%, že přijede nějaký hovado, ať máš okamžitou rezervaci nebo ne. Z komunikace lze někdy odtušit dopředu, že by mohly být problémy, to je fakt, ale není to 100%.

    refundaci jsme jednou řešili, nějakej trouba nám zapíchl připínáček do kuchyňský dřevěný desky a zůstalo tam samozřejmě kolečko se vpichem - to je jediná špatná zkušenost tyhle lidi - ale nějak to vyšumělo. Řešili jsme to pouze s hostama, ale protože nešlo o nic velkého tak jsme to nechali plavat.
    DZEJNY
    DZEJNY --- ---
    Máte štěstí, že máte dobrou zkušenost s okamž. rezervací, ale jak se pak vyhnout tomu, aby mi nepřijel další Asiat, kterej nebude schopnej vrátit klíče od bytu, ve kterým převážně bydlím a mám své věci. Nemám byt, který výhradně pronajímám kvůli byznysu... Jsem takovej ten původní Airbnb hostitel, kterej pronajímá svůj domov, když v něm nejsem, jednou za čas. Slýchám od přátel a známých hodně zajímavé story, mě se nestalo kromě tohodle nic špatného a to jsem hostila, Korejky na jaře, Rumuny, Němce, Frantíky, Novomanžele Estonce a Rusku (ty mi teda místo dárku nechali na rozloučenou v záchodě nespláchnuté hovno - ale jiný kraj jiný mrav :)

    Kamarádce co pronajímá celý dům jezdí převážně Indové a Vietnamci. Posledně jí Indové ukradli všechny ručníky a vůni kari větrali 14dní... Nic proti kulturním rozdílům, ale tahle paní mě fakt hodně namíchla.

    Nicméně Airbnb stále nic nevyřešilo, na e-mail z úterý s dotazem jak se vyvíjí řešení situace zatím nereagovali. Lokální manažer se zatím neozval, refundace nákladů spojených s výměnou zámku, klíčů a čipu v nedohlednu...
    Absolutně nevím a nikdo mi ani na zákaznické lince neřekl, jak postupovat, když chci stáhnout zálohu, kterou host akceptoval při rezervaci.

    Rešil jste někdy někdo prosím s Airbnb někdy kompenzace?
    KERB
    KERB --- ---
    ZYAN: ihned v uvodu pochopitelne nesmysly, protoze centrum daaavno pred airbnb uz nebyla rezidencni oblast. Nic nez vyber poplatku primo od airbnb za hostitele nedava smysl.

    Ja nevim me to prijde jako kdyby rekove zakazali pronajimat domy u plazi, protoze aby meli pravo tam prece bydlet mistni a nezvedalo to ceny nemovitosti... (kdyz pomineme ze rust cen nemovitosti je ovlivnen airbnb jen velmi okrajove)
    ZYAN
    ZYAN --- ---
    KERB: Uz mne to nastvalo. Zajimalo by mne, jestli na to bylo vyberko. Pochybuji..
    TUILE
    TUILE --- ---
    ZYAN: jo, kafe a cerveny vino v posteli je super. behem dovu sezon (=sest mesicu) sem vyhazela z 12 povleceni 6. pak nekdo chtel asi vytrit a pouzil na vytirani savo a rucniky. a rucniky si taky nekteri hosti radi odvazeji. ted 14 dni pred koncem sezony uz se mi nechce do ikey pro novy a tak v podstate rano hazim rucniky do pracky a vecer je taham ze susicky, pac jich mam vic asi jen o dva.

    ale 90% sou super hosti. dokonce odpadli i neprijemni rusove. bud je nekdo vymenil a nebo k nam uz ti neprijemni nechteji.
    ZYAN
    ZYAN --- ---
    KERB: DZEJNY:
    Zatím jsem měl problémy skoro jen s korejci, chovají se divně, nešikovní, neomluví se, poškození tají a pak dají špatnou recenzi.

    V jednom případě si holky žehlily vlasy a položily žehličku na ledničku, výpálilo to několik šmouh do ledničky. Pak posunuli krabičku co mám na ledničce, aby to nebylo vidět.
    Další rozbily skleničku a udělali hrozný bordel.
    V posledním případě otevíraly dveře od koupelny na špatnou stranu a urvali kliku (to fakt nechápu) a při odjezdu nechali otevřené dveře do bytu.

    Dále jsem si všiml že se typicky snaží přijet okolo 11 večer, protože si chtějí užít Vídeň a Praha je levnější, přijíždí později než bylo domluveno, často nemluví vůbec anglicky (několikrát jsem jim musel překládat přes google translate každé slovo).

    Já se ji korejcům také vyhýbám.

    Samozřejmě jsou i ostatní lidi co dělají bordel - dříve jsem řešil několikrát rozlité kafe a nebo červené víno v posteli, v několika případech si přinesli k posteli svíčku, tákže byl zázrak že nevyhořeli.
    KERB
    KERB --- ---
    NEBOZKA: hele jednou mi jedny lidi taky nechali otevřený dveře bytu, jsem nepochopil
    NEBOZKA
    NEBOZKA --- ---
    Taky máme okamžitou rezervaci, zatím s tím vše ok, hodí se to na last minute booking. Nicméně s Korejcema taky nemame dobrou zkušenost, mimo jiné místo aby nechali klíče v bytě, jak jsme se dohodli, nechali je na hlavní chodbě u vchodových dveří, kudy chodí všichni nájemníci. Asi měli pocit, že jsou na hotelu nebo nerozumím jejich přemýšlení..
    TUILE
    TUILE --- ---
    Ja mam taky okamzitou rezervaci asi rok a sem s tim spokojena.
    Ale asiati sou fakt nejproblematictejsi narod, co se tyce bordelu.

    Klice mi odvezla jedna americanka, zatim komunikuje, snad je posle.
    KERB
    KERB --- ---
    DZEJNY: já teda musím dodat, že okamžitou rezervaci mám cca rok a nikdy jedinej problém, všichni strašně fajn, takže v tom to asi nebude.
    DZEJNY
    DZEJNY --- ---
    GUDRUN: Poslala jsem jméno v sz. No mě tahle ještě vysypala kaktus.. hlínu z něj, utrhla kliku od záchodu a vypotřebovala za 14dní cca litr tekutého mýdla... podle mě je to psychicky narušený člověk. Sice byt uklidila a vyprala i prostěradlo a předložky do koupelny/nechápu/, v myčce umyla i houbu na nádobí... ale fakt nechápu proč odnesla klíče a není schopná komunikovat a klíče vrátit i na výzvu airbnb Klidně bych si pro ty klíče dojela viď po domluvě...
    GUDRUN
    GUDRUN --- ---
    DZEJNY: držím palce. zrovna jsme jednu Korku odmítli, protože jsme čekali na potvrzení od Poláků...
    nám dvě Korky strhly závěs tak, ze shodil kytky a hlína po celym pokoji, asi se na ten závěs musely pověsit obě, jedna mela cca 40kg :-)) zatím nejstrasidelnejsi hosti.
    imho křestní jméno bys mohla? pomuzes tím všem fer Korejkam :-)
    DZEJNY
    DZEJNY --- ---
    VAROVANI pro hostitele z PRAHY! Předem se omlouvám za délku příspěvku.
    Ale považuji za nutné varovat před hostem pohybujícím se v Praze. Případně nečti pokud nehostíš :)

    Musím se s vámi podělit o velmi nepříjemnou zkušenost s pronájmem přes Airbnb. Asi i zároveň požádat o zkušenosti nebo rady jak postupovat. DEJTE SI PROSÍM POZOR v příštích dnech/TÝDNECH pokud si bude chtít v Praze pronajmout byt single Korejka, jejíž údaje samozřejmě mám k dispozici. Nevím do jaké míry jsem oprávněna zveřejňovat její fotku a jméno ze serveru Airbnb na sociálních sítích.... Takže od toho zatím upouštím.

    Hostila jsem za poslední 3 roky celou řadu lidí v mém bytě, dokonce na jaře i hosty z Jižní Korei, ale tohle jsem ještě nezažila. Korejka psala vždy skrz Airbnb rozkazy, kvůli pračce, tu kvůli zabouchnutým klíčům, v první chvíli jsem to pokládala za nedostatečnou jazykovou vybavenost, ale po prvním rozhovoru jsem zjistila že anglicky umí velmi dobře a velmi dobře všemu rozumí. Bydlení si rezervovala přes okamžitou rezervaci- což jsem zkoušela poprvé a už nikdy více! Pohybuje se po Praze a nemá moc dobrá hodnocení. Tu někomu spálila gauč a rozbila žehličku a hostiteli přede mnou ukradla klíče od bytu - což jsem se dozvěděla až včera. Což se samozřejmě stalo včera i mě. Byly jsme domluvené, že v pondělí klíče nechá v bytě a napíše mi přesně v kolik z bytu odejde, přičemž měla privilegium odejít kdykoliv se jí to hodí kvůli odjezdu/odletu. Problém s klíčema jsme řešili během 14ti denního pobytu i minulou sobotu, kdy mi striktně napsala uprostřed sobotního pozdního večera, že chce použít náhradní klíč, vyspecifikovat proč? Nebyla ochotná/schopná asi hodinu, přičemž jsme do hodiny přijela a zjistila, že si klíče zabouchla, otevřelajsem byt a řekla že kdykoliv problém, jsem na telefonu apod. Celkový servis z mé strany byl stoprocentní. Včera v 15:00 napsala další rozkaz, že chce Check out, na což jsem reagovala za hodinu s tím, že jasná domluva byla, že mi napíše dopředu v kolik chce odejít a klíče nechá na stole a pokud se nic nerozbilo nebo není nějaký problém, nemusíme se potkat osobně. Od té doby nekomunikuje, ani přes Airbnb, Airbnb jí nedokáže kontaktovat na žádném uvedeném tel čísle, ani přes zprávy, mě také neodpovídá, je ubytovaná někde dál přes airbnb, asi v Praze. Nedařilo se ani včera kontaktovat její nové hostitele, které bych chtěla tímto varovat! Nebo pokud jsou zde tak se s nimi spojit a situaci řešit.
    Mě totiž nechala otevřený cca týden mrazák, a dokonce i lednici, takže jsem včera našla kombinovanou ledničku v posledním tahu, totálně přehřátou, celou noc a celý den se zbavoval asi metru krychlového ledu, aby se mohli dnes ubytovat další hosti. Airbnb kontaktovalo nějakého lokálního manažera, už 24 hodin se nic neděje a já požaduji refundaci za výměnu výměny klíčů - všech sad a elektronických chipů. Ledničko-mrazák to naštěstí snad rozdejchal... Nějaké rady jak postupovat? Co psát Airbnb. Nikdy jsem nic podobného s předešlými hosty nemusela řešit. Od teď už s Airbnb komunikuji jen přes email. Nějaké typy? Zkušenosti s podobnou situací?
    Díky že jste dočetli až sem ;)
    KERB
    KERB --- ---
    CERMINEK: ale přece, ptal jsem se a piráti odpověděli odkazem na tohle

    Stát by se měl dohodnout s Airbnb místo otravování pronajímatelů.
    https://praha.pirati.cz/airbnb-nove-zakony-dohoda.html
    CERMINEK
    CERMINEK --- ---
    KERB: netuším, ale osobně si myslím, že 99% politků a tedy i stran netuší, že něco takového existuje.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam