• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MYSHAAirbnb.com
    ZYAN
    ZYAN --- ---
    MANIIA: Kam si zavolat? Do Airbnb? To snad ani nejde, ne:-D
    Kdyz delas cokoliv na webu, je treba kontrolovat domenu. To se tyka nejen Airbnb, ale i Bankovnictvi, mailu, facebooku..
    MANIIA
    MANIIA --- ---
    R4BB1T: čau.. jj, úplně stejný problém teď řeším. Platila jsem 1100eur a jsou někde v hajzlu. Bylo to také přes web airbnb, ale nějaký paralelní – vizuálně totožný s jejich..
    Všem doporučuji předem si zavolat, ověřit si pronájem, zeptat se jestli nabídka není fiktivní. Nějaký čas uplynul a zajímám se o to aktivně, 3OK není zrovna málo peněz.
    Policie se o to začala taky aktivně zajímat, případu v čr se prej za září nashromáždilo celkem 11 – podobná částka – dlouhodobý pronájem – .
    Airbnb to moc řešit nechce ( což mi přijde divný, protože jde i o jejich dobré jméno společnosti)
    Moje banka nic moc dělat nemůže, tak to řeším s národní bankou a policii. – uvidíme. //
    NEBOZKA
    NEBOZKA --- ---
    TUILE: Yup. O to víc me ta demence zaráží.
    TUILE
    TUILE --- ---
    NEBOZKA: To si vytahli ze zasuvky sami?
    NEBOZKA
    NEBOZKA --- ---
    Stupidita level expert. Někteří cestovatelé jsou opravdu tupí. Zadnej fištron to nemá. Hlavně teda ti mladí (tohle 2 mladý francouzky)

    DZEJNY
    DZEJNY --- ---
    Update ad problém s Korejkou... koho by to zajímalo:
    Airbnb mi 2 dny před vypršením 14ti denní lhůty pro hodnocení poslalo e-mail, že si mám požádat o peníze hosta, vyplnila jsem info, fotku vložky, čipu, napočítala reálné náklady na výměnu a požádala hosta o úhradu, host nereagoval tak mi přišla informace na mail, že host neodpověděl, jestli chci zapojit Airbnb. To jsem zapojila.
    Airbnb vyhovělo mé žádosti a do 24 hodin obdržela na účet požadované (pozn. rozumné náklady na výměnu zámku u bytu a zakoupen nového čipu od domu.) Peníze byly cca polovina garance, kterou vyžaduji při rezervaci. Takže musím pochválit Airbnb, že se to nakonec vyřešilo.
    R4BB1T
    R4BB1T --- ---
    ZYAN: Přes nějakej web co se tvářil jako BnB.
    ZYAN
    ZYAN --- ---
    R4BB1T: Plus teda moc nechapu, jak se dostala k vymenovani mailu s typkem. Airbnb ti tenhle kontakt neda. Sla vubec pres airbnb?
    ZYAN
    ZYAN --- ---
    R4BB1T: Na Airbnb je snad na kazde strance napsano, ze nikdy nemas posilat penize na ucet, ze to nikdy nechteji.
    Jedine co mne napada jako vysledek komunikace s airbnb je zablokovani uctu, na ktery "pronajimatele" kontaktovala.
    R4BB1T
    R4BB1T --- ---
    TUILE: No chtělo by se mi říct něco na ten způsob, ale je to přesně jak říkáš. Já vím že to je píčovina non plus ultra, je blbá a BnB jí nic kompenzovat nebude ale slíbil jsem jí že se na to tady zeptám.
    TUILE
    TUILE --- ---
    R4BB1T: Jako ze penize poslala mimo system airbnb a chtela by po airbnb nejakou zaruku?
    R4BB1T
    R4BB1T --- ---
    Měl bych otázku do pléna.
    Kamarádka, z pro mě neznámejch důvodů, poslala peníze převodem z účtu nějakýmu hochštaplerovi. Chtěla si pronajmout byt v Lisboa na delší dobu, a i přes moje výslovný varování aby nikdy nikomu nic takhle neposílala to takhle udělala. Samozřejmě že tam přijela a nikde nic. Přeposílala mi emailovou komunikaci s tim hajzlem (celkem uvěřitelně postavený emaily s logama, strukturou, adresou i formou vyjadřování). Už jsem to nahlásil BnB na scam/phishing report mail. Podle mýho názoru je v prdeli a prachy už nikdy neuvidí ale pro jistotu se chci zeptat ještě tady jestli se někdo nesetkal s něčim podobnym a jestli na to nemá BnB nějaký pojištění, nebo jestli to vlastně vůbec z tohodle konce řeší.
    LUUCA
    LUUCA --- ---
    BABBA: pokud mas instant booking, tak trikrat rocne bez postihu (do 24 hodin od rezervace) nebo kdykoliv, kdyz nemas z hosta dobrej pocit (tam to asi chce nejakej duvod)
    ISHA
    ISHA --- ---
    BABBA: Myslím, že bez postihu je to jen tehdy, když jako důvod dáš, že z toho člověka nemáš dobrý pocit.
    BABBA
    BABBA --- ---
    TUILE: myslel jsem kdyz to dam sam zrusit a nebudu to rusit pres airbnb linku. treba kdyz se mi nelibi hodnoceni. Neco sem o tom cetl v pravidlech ale radsi se zeptam jestli ma nekdo zkusenost.
    TUILE
    TUILE --- ---
    a taky myslim, ze prvni chyba je brana vic benevolentne, nez kdyby se to stavalo casteji.
    TUILE
    TUILE --- ---
    BABBA: mam v obou smerech.
    1. my sme rusili turistovi. bylo to prvni den, co sme okamzitou rezervaci zapli a nejak sme spatne pohlidlai terminy. hned sme volali na linku a rusili a vysli nam vstric bez postihu. dulezity bylo to, ze sme to resili hned po uskutecneny rezervaci

    2. pani mela okamzitou rezervaci a zaroven booking a nejak si nepohlidala terminy, a pak nam to nechtela zrusit, aby nemela postih. tahlo se to asi tejden, museli sme kontaktovat airbnb my a nakonec penize vratili, ale byl to opruz.
    BABBA
    BABBA --- ---
    Mate nekdo zkusenosti se zrusenim pobytu u okamzity rezervace? Je za to nejaky postih?
    DZEJNY
    DZEJNY --- ---
    KERB: co se týče faktury, zas tak detailně jsem admin nestudovala, ale lze na airbnb stáhnout nějaký doklad, který by měl prvky daňového dokladu? Jsem to nikdy nezkoumala, pronajímám opravdu nárazově.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam