Máte štěstí, že máte dobrou zkušenost s okamž. rezervací, ale jak se pak vyhnout tomu, aby mi nepřijel další Asiat, kterej nebude schopnej vrátit klíče od bytu, ve kterým převážně bydlím a mám své věci. Nemám byt, který výhradně pronajímám kvůli byznysu... Jsem takovej ten původní Airbnb hostitel, kterej pronajímá svůj domov, když v něm nejsem, jednou za čas. Slýchám od přátel a známých hodně zajímavé story, mě se nestalo kromě tohodle nic špatného a to jsem hostila, Korejky na jaře, Rumuny, Němce, Frantíky, Novomanžele Estonce a Rusku (ty mi teda místo dárku nechali na rozloučenou v záchodě nespláchnuté hovno - ale jiný kraj jiný mrav :)
Kamarádce co pronajímá celý dům jezdí převážně Indové a Vietnamci. Posledně jí Indové ukradli všechny ručníky a vůni kari větrali 14dní... Nic proti kulturním rozdílům, ale tahle paní mě fakt hodně namíchla.
Nicméně Airbnb stále nic nevyřešilo, na e-mail z úterý s dotazem jak se vyvíjí řešení situace zatím nereagovali. Lokální manažer se zatím neozval, refundace nákladů spojených s výměnou zámku, klíčů a čipu v nedohlednu...
Absolutně nevím a nikdo mi ani na zákaznické lince neřekl, jak postupovat, když chci stáhnout zálohu, kterou host akceptoval při rezervaci.
Rešil jste někdy někdo prosím s Airbnb někdy kompenzace?