• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MYSHAAirbnb.com
    TUILE
    TUILE --- ---
    a taky myslim, ze prvni chyba je brana vic benevolentne, nez kdyby se to stavalo casteji.
    TUILE
    TUILE --- ---
    BABBA: mam v obou smerech.
    1. my sme rusili turistovi. bylo to prvni den, co sme okamzitou rezervaci zapli a nejak sme spatne pohlidlai terminy. hned sme volali na linku a rusili a vysli nam vstric bez postihu. dulezity bylo to, ze sme to resili hned po uskutecneny rezervaci

    2. pani mela okamzitou rezervaci a zaroven booking a nejak si nepohlidala terminy, a pak nam to nechtela zrusit, aby nemela postih. tahlo se to asi tejden, museli sme kontaktovat airbnb my a nakonec penize vratili, ale byl to opruz.
    BABBA
    BABBA --- ---
    Mate nekdo zkusenosti se zrusenim pobytu u okamzity rezervace? Je za to nejaky postih?
    DZEJNY
    DZEJNY --- ---
    KERB: co se týče faktury, zas tak detailně jsem admin nestudovala, ale lze na airbnb stáhnout nějaký doklad, který by měl prvky daňového dokladu? Jsem to nikdy nezkoumala, pronajímám opravdu nárazově.
    KERB
    KERB --- ---
    tak koukám, že si s tím nikdo z vás nějak moc hlavu neláme .)) identifikovaná osoba .) no jak myslíte no.)
    DZEJNY
    DZEJNY --- ---
    LUUCA: No budu muset volat zase...
    KERB
    KERB --- ---
    a v týhle souvislosti ještě doporučuju přečíst si tohle, takže kolik z vás je hlášeno jako identifikovaná osoba a podává přiznání k DPH ?:)



    KERB
    KERB --- ---
    a protože na faktuře je AIRBNB Ireland tak:

    Pokud jsme poskytli pouze službu do EU, například umístili reklamu Google AdSense na svůj web, podáme měsíční souhrnné hlášení pro EU. V tomto případě nemusíme podávat přiznání k DPH, neboť nám nevznikla daňová povinnost.


    Hlášení souhrnné k DPH pro EU - jakpodnikat.cz
    http://www.jakpodnikat.cz/souhrnne-hlaseni-dph.php
    KERB
    KERB --- ---
    takže jinými slovy, bychom se asi měli stát

    Identifikovaná osoba k dani - jakpodnikat.cz
    http://www.jakpodnikat.cz/identifikovana-osoba-k-dph.php
    KERB
    KERB --- ---
    TUILE: nejsem si uplne jistej, jestli je nutny presahnout 1 milion, viz. tahle diskuse

    OT: Airbnb a DPH | Portál společenství vlastníků jednotek
    http://www.portalsvj.cz/diskuse/ot-airbnb-a-dph#comment-135162
    TUILE
    TUILE --- ---
    KERB: Platim dan z prijmu. Do dph zatim nespadam.
    KERB
    KERB --- ---
    helejte a resite nekdo jak je to s odvodem DPH?
    LUUCA
    LUUCA --- ---
    DZEJNY: to je fakt mazec... asi jsi mela fakt smulu :-( ja bych na bnb volala, na tu jejich hotlinu, a prudila je, at resej... treba to necim pohne.
    TUILE
    TUILE --- ---
    ja mam teda daleko vetsi problem s uklizeckama nez s hostama. hosti si za to plati, tak nejakej obcasnej exces snesu lip nez lidi, ktery si platim ja :)
    jak resite uklid/predavku klicu?
    DZEJNY
    DZEJNY --- ---
    LUUCA: Nahlásila jsem to 4 hodiny po odjezdu hosta, poslali mi nějaký e-mail a pořád mi v systému svítí, že na problému se pracuje. Dosud mě nikdo nekontaktoval, zámky jsem ještě neměnila, čekám až se bude něco dít a dostanu aspoň průběžnou informaci, jak mám postupovat. Nebo jestli od Korejky někdo klíče zajistí dodatečně při dalším checkoutu u jiných hostitelů. Nejsem jediná komu klíče zatáhla, hostiteli přede mnou taky. Absolutně nekomunikuje a nereaguje na zprávy - stále. Chystám se jí napsat takový hodnocení, že už jí nikdo nikdy neubytuje - samozřejmě ve vší slušnosti. Zjistila jsem ještě dodatečně, že mi také zmizeli z bytu všechny utěrky...
    GUDRUN
    GUDRUN --- ---
    ZYAN: do příjezdu dalšího hosta, to je fakt nereálný...
    ZYAN
    ZYAN --- ---
    LUUCA: Omezený čas - 14 dní !!!! NEBO do příjezdu dalšího hosta!!!!
    LUUCA
    LUUCA --- ---
    DZEJNY: ahoj, musis napsat detailne vysvetlujici popis do toho jejich resolution centra, prilozit vsechny pripadne dokumenty, uctenky atd. Bacha, je jen jedna sance vse vysvetlit. Ozve se prideleny airbnb resic, rekne ze da vedet. Kontaktuje hosta, zjisti jeho verzi a na zaklade vlastniho usudku rozhodne, kdo je vic v pravu (pomaha treba i komunikace s hostem pres bnb zpravy, kde host chybu uzna a pokud korejka neumi komunikovat, tak hezky srozumitelne vykomunikovany problem tez). Na zaklade rozhodnuti uzna, ze ti nalezi cela pozadovana castka nebo treba jen 50 procent nebo nic. Nasledne ji to rovnou strhnou z kreditky. Odvolani neexistuje.

    Takhle to bylo pred casem, pochybuju, ze by tohle extremne zmenili... Nekolikrat jsem vyuzila, nejhorsi co se stalo byla rozbita pracka. Airbnb vzdycky do dvou dnu komunikovalo. Jo a byl na to omezeny cas po odjezdu hosta.
    KERB
    KERB --- ---
    DZEJNY: bohužel asi nikdy neošetříš na 100%, že přijede nějaký hovado, ať máš okamžitou rezervaci nebo ne. Z komunikace lze někdy odtušit dopředu, že by mohly být problémy, to je fakt, ale není to 100%.

    refundaci jsme jednou řešili, nějakej trouba nám zapíchl připínáček do kuchyňský dřevěný desky a zůstalo tam samozřejmě kolečko se vpichem - to je jediná špatná zkušenost tyhle lidi - ale nějak to vyšumělo. Řešili jsme to pouze s hostama, ale protože nešlo o nic velkého tak jsme to nechali plavat.
    DZEJNY
    DZEJNY --- ---
    Máte štěstí, že máte dobrou zkušenost s okamž. rezervací, ale jak se pak vyhnout tomu, aby mi nepřijel další Asiat, kterej nebude schopnej vrátit klíče od bytu, ve kterým převážně bydlím a mám své věci. Nemám byt, který výhradně pronajímám kvůli byznysu... Jsem takovej ten původní Airbnb hostitel, kterej pronajímá svůj domov, když v něm nejsem, jednou za čas. Slýchám od přátel a známých hodně zajímavé story, mě se nestalo kromě tohodle nic špatného a to jsem hostila, Korejky na jaře, Rumuny, Němce, Frantíky, Novomanžele Estonce a Rusku (ty mi teda místo dárku nechali na rozloučenou v záchodě nespláchnuté hovno - ale jiný kraj jiný mrav :)

    Kamarádce co pronajímá celý dům jezdí převážně Indové a Vietnamci. Posledně jí Indové ukradli všechny ručníky a vůni kari větrali 14dní... Nic proti kulturním rozdílům, ale tahle paní mě fakt hodně namíchla.

    Nicméně Airbnb stále nic nevyřešilo, na e-mail z úterý s dotazem jak se vyvíjí řešení situace zatím nereagovali. Lokální manažer se zatím neozval, refundace nákladů spojených s výměnou zámku, klíčů a čipu v nedohlednu...
    Absolutně nevím a nikdo mi ani na zákaznické lince neřekl, jak postupovat, když chci stáhnout zálohu, kterou host akceptoval při rezervaci.

    Rešil jste někdy někdo prosím s Airbnb někdy kompenzace?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam