• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MYSHAAirbnb.com
    KERB
    KERB --- ---
    GUDRUN: jj, ale ubytovaci sluzba je jasny od zacatku, ze nejde o najem, v tom nevidim nic novyho s cim by prisli a dph je taky jasne kdyz jdes pres mic
    GUDRUN
    GUDRUN --- ---
    KERB: teď tu nedávno byl článek, že eet pouze v případě, že přijímáš od ubytovaných jiné platby, než ty, které jdou přes AirBNB... což mi přijde logický. Ale v tomhle světě hledat logiku je těžký.
    jen to zdaňování jako ubytovací služba mi furt nevoní...
    KERB
    KERB --- ---
    takže jako eet jo nebo jako ne

    Finanční správa uvaluje na Airbnb zdrcující restrikce, říká právník | E15.cz
    http://zpravy.e15.cz/...i/financni-sprava-uvaluje-na-airbnb-zdrcujici-restrikce-rika-pravnik-1338900
    ZYAN
    ZYAN --- ---
    MANIIA: Kam si zavolat? Do Airbnb? To snad ani nejde, ne:-D
    Kdyz delas cokoliv na webu, je treba kontrolovat domenu. To se tyka nejen Airbnb, ale i Bankovnictvi, mailu, facebooku..
    MANIIA
    MANIIA --- ---
    R4BB1T: čau.. jj, úplně stejný problém teď řeším. Platila jsem 1100eur a jsou někde v hajzlu. Bylo to také přes web airbnb, ale nějaký paralelní – vizuálně totožný s jejich..
    Všem doporučuji předem si zavolat, ověřit si pronájem, zeptat se jestli nabídka není fiktivní. Nějaký čas uplynul a zajímám se o to aktivně, 3OK není zrovna málo peněz.
    Policie se o to začala taky aktivně zajímat, případu v čr se prej za září nashromáždilo celkem 11 – podobná částka – dlouhodobý pronájem – .
    Airbnb to moc řešit nechce ( což mi přijde divný, protože jde i o jejich dobré jméno společnosti)
    Moje banka nic moc dělat nemůže, tak to řeším s národní bankou a policii. – uvidíme. //
    NEBOZKA
    NEBOZKA --- ---
    TUILE: Yup. O to víc me ta demence zaráží.
    TUILE
    TUILE --- ---
    NEBOZKA: To si vytahli ze zasuvky sami?
    NEBOZKA
    NEBOZKA --- ---
    Stupidita level expert. Někteří cestovatelé jsou opravdu tupí. Zadnej fištron to nemá. Hlavně teda ti mladí (tohle 2 mladý francouzky)

    DZEJNY
    DZEJNY --- ---
    Update ad problém s Korejkou... koho by to zajímalo:
    Airbnb mi 2 dny před vypršením 14ti denní lhůty pro hodnocení poslalo e-mail, že si mám požádat o peníze hosta, vyplnila jsem info, fotku vložky, čipu, napočítala reálné náklady na výměnu a požádala hosta o úhradu, host nereagoval tak mi přišla informace na mail, že host neodpověděl, jestli chci zapojit Airbnb. To jsem zapojila.
    Airbnb vyhovělo mé žádosti a do 24 hodin obdržela na účet požadované (pozn. rozumné náklady na výměnu zámku u bytu a zakoupen nového čipu od domu.) Peníze byly cca polovina garance, kterou vyžaduji při rezervaci. Takže musím pochválit Airbnb, že se to nakonec vyřešilo.
    R4BB1T
    R4BB1T --- ---
    ZYAN: Přes nějakej web co se tvářil jako BnB.
    ZYAN
    ZYAN --- ---
    R4BB1T: Plus teda moc nechapu, jak se dostala k vymenovani mailu s typkem. Airbnb ti tenhle kontakt neda. Sla vubec pres airbnb?
    ZYAN
    ZYAN --- ---
    R4BB1T: Na Airbnb je snad na kazde strance napsano, ze nikdy nemas posilat penize na ucet, ze to nikdy nechteji.
    Jedine co mne napada jako vysledek komunikace s airbnb je zablokovani uctu, na ktery "pronajimatele" kontaktovala.
    R4BB1T
    R4BB1T --- ---
    TUILE: No chtělo by se mi říct něco na ten způsob, ale je to přesně jak říkáš. Já vím že to je píčovina non plus ultra, je blbá a BnB jí nic kompenzovat nebude ale slíbil jsem jí že se na to tady zeptám.
    TUILE
    TUILE --- ---
    R4BB1T: Jako ze penize poslala mimo system airbnb a chtela by po airbnb nejakou zaruku?
    R4BB1T
    R4BB1T --- ---
    Měl bych otázku do pléna.
    Kamarádka, z pro mě neznámejch důvodů, poslala peníze převodem z účtu nějakýmu hochštaplerovi. Chtěla si pronajmout byt v Lisboa na delší dobu, a i přes moje výslovný varování aby nikdy nikomu nic takhle neposílala to takhle udělala. Samozřejmě že tam přijela a nikde nic. Přeposílala mi emailovou komunikaci s tim hajzlem (celkem uvěřitelně postavený emaily s logama, strukturou, adresou i formou vyjadřování). Už jsem to nahlásil BnB na scam/phishing report mail. Podle mýho názoru je v prdeli a prachy už nikdy neuvidí ale pro jistotu se chci zeptat ještě tady jestli se někdo nesetkal s něčim podobnym a jestli na to nemá BnB nějaký pojištění, nebo jestli to vlastně vůbec z tohodle konce řeší.
    LUUCA
    LUUCA --- ---
    BABBA: pokud mas instant booking, tak trikrat rocne bez postihu (do 24 hodin od rezervace) nebo kdykoliv, kdyz nemas z hosta dobrej pocit (tam to asi chce nejakej duvod)
    ISHA
    ISHA --- ---
    BABBA: Myslím, že bez postihu je to jen tehdy, když jako důvod dáš, že z toho člověka nemáš dobrý pocit.
    BABBA
    BABBA --- ---
    TUILE: myslel jsem kdyz to dam sam zrusit a nebudu to rusit pres airbnb linku. treba kdyz se mi nelibi hodnoceni. Neco sem o tom cetl v pravidlech ale radsi se zeptam jestli ma nekdo zkusenost.
    TUILE
    TUILE --- ---
    a taky myslim, ze prvni chyba je brana vic benevolentne, nez kdyby se to stavalo casteji.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam