KERB: neee, neřešim nic, co neni vyloženě daný zákonem. Jednou na mně zkoušela městská část jakýsi poplatek městu za hotelové služby, ale na to jsem se vykašlala a nic se nestalo.
Spíš řeš, abys měl popsanou dobře nabídku a skvělé fotky. Hosti nejvíc řeší, kde a jak budou spát, jaká je v okolí doprava/spojení a co je kolem za zajímavosti. Vysvětli jim, jak se co ovládá a jaké máš vybavení, co můžou a nemůžou např klid po 22 hod. Seznam tísňových volání, když se něco stane. A čistota, čistota, čistota.
Dobře fungují tipy z okolí, např. u mně je blízko půjčovna wakeboardů, kayaků a cyklostezka a to už mi přivedlo hodně lidí. Nehraj si při popisu nemovitosti na něco, co nejsi.
100% hodnocení od hostů je základ úspěchu.