• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HASHSamsung Mobile
    S vice nez 1.000.000 prodanych zarizeni denne je Samsung nejvetsim vyrobcem mobilnich telefonu soucasnosti.
    Klub pro vsechny majitele.

    Friends: [ Android ] | [ Google Nexus ] | [ MOTOROLA ] | [ Sony Ericsson ] | [ Windows Phone ]
    Twitter: @SamsungMobile | @SamMobiles

    Pokud se otazka tyka zasadne a pouze pouziteho OS, zvazte jeji polozeni v prislusnem auditku.
    rozbalit záhlaví
    BUCCI
    BUCCI --- ---
    DRAGON: hele asi i jo, řikám je to o osobní zkušenosti, marketing je svinstvo a řekne ti max 30% skutečnosti...
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    BUCCI: no jo, ale kde je pak pravda, když máš servis, kterej sice normální opravy řeší v klidu (aby taky ne, když jsou povinováni zákonem) ale věci, kterými v rámci marketingu drtí konkurenci, pak lžou... já od nich už rozhodně nic nekoupím, tímhle přístupem u mně skončili.
    BUCCI
    BUCCI --- ---
    DRAGON: hele nevim, jen mluvim o zkušenosti mého otce a kolegy z práce a ti jsou nad míru spokojeni s ofiko servisem Samsungu,
    když jsem u LG měl vypálenej display, tak mě na prodejně přesvědčovali, že mám plnou paměť, tu, kterou hard-resetem nevyčistim... a musel jsem je přesvědčovat, že tomu tak neni...

    obecně servis elektroniky je problém, ten tvůj případ jsem tady četl, bohužel si narazil na tu nejhorší variantu, co šla... ale Apple to dělá stejně, má certifikaci, ale utopený telefony zamítá... ono ale i Sony u Z řady (když ještě musely být krytky přes konektory, neuznávali, vždy našli nějaký důvod... tohle zůstává stejné, chápu, že u telefonu přes 20 je to mazec, a mělo by se to posuzovat jinak
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    BUCCI: to takhle možná funguje u několika firem, většinou má prostě country distribuce přiřazen servis a fuck off, neuděláš nic. (Miele, KRK, Bowers & Wilkinson a pár dalších firem, u kterých sem to tak s reklamací měl)
    BUCCI
    BUCCI --- ---
    DRAGON: možná tak u šedivky... jinak u CZ/SK distribuce můžeš využít jakýkoliv z oficiálních kanálů a asi 5ti autorizovaných servisů
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    BUCCI: nesmysl. kdyz mas neco v zaruce, tak si servis vybrat nemuzes, proste to jde do autorizaku.
    BUCCI
    BUCCI --- ---
    DRAGON: tak hold volit jen seriózní a osvědčené servisy
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    BUCCI: to klidne muzes, ale v okamziku, kdy ti nepodepisou vytistenou fotku s detailem vsech stran mobilu, tak k cemu ti to je? to si nikdy u soudu neobhajis, nikdy jim nedokazes, ze ta mala odreninka ve skutecnosti neznamena to, co na tom mobilu je po reklamaci.
    BUCCI
    BUCCI --- ---
    DRAGON: proto při reklamaci důrazně trvám na výpisu stavu tel vč výpisu odřenin
    ADITU
    ADITU --- ---
    Nevíte někdo, jestli se na příští rok chystá samsungovský telefon pod 5'' s lepší výbavou než má A3?
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    DRAGON: delal sem si pred odeslanim do servisu fotodokumentaci mobilu ze vsech stran, takze...
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    BUCCI: jasne. a pak ti natece do vodotesny vlajkovy lode a chtej po tobe 11 litru.
    btw. z toho servisu, kde sem to reklamoval, to prislo zamerne narazeny. pred reklamaci na spodnim levym rohu nebyla zadna narazenina v kovu, kdyz to prislo, mam tam ryhu jako prase. Slusne se pojistili, abych ten soud nevyhral...
    BUCCI
    BUCCI --- ---
    OTAVA: mam přesně pravej opak tvého zážitku... LG děs a hrůza, můj S8 teda běhá parádně bez reklamace, ale kolega z kanceláře reklamoval S6 před koncem záruky a druhý den mu volali, že má opraveno, že kromě závady foťáku, kterou uznali, tam našli něco na displayi a vyměnili i display a rámeček... v rámci záruky a ještě se omlouvali, že kdyby to den předtím donesl do 15h tak by to bylo do hodiny hotový...

    Zákaznické centrum Praha
    https://www.inter-servis.cz/zakaznicke-centrum-praha.html

    pak taky - otec S7 edge - přijeli pro to až domu kurýrem a do 3 dnů přivezli opravenej...
    OTAVA
    OTAVA --- ---
    PEKK: ja mam 6g+ a tech 138 GB ramky potesi, stejne jako sluchatka B&O
    PEKK
    PEKK --- ---
    OTAVA: Jo jo, 30 dní na to mají všichni...Já tátovi reklamoval alcatela asi 3x...pak šel o zeď:)
    LG je fajn, mám půl roku G6, teď ji teda budu měnít, ale sloužila dobře. Vlastně až na stabilizátor videa, ten měla G5 lepší
    OTAVA
    OTAVA --- ---
    PEKK: Ja musel Samsung reklamovat je to peknej voser teda. Vzdycky jim to tva 30 dnu a trikrat posrali opravu. Nedik, mam ted LG.
    PEKK
    PEKK --- ---
    URZA: Zkušenost nemám, ale levných tel z heureky bych se bál. Jde o to, že telefony určený pro evropský státy jsou docela pečlivě testovaný pro jednotlivý národní operátory a jejich síť a proto taky u operátorů stojí víc, než na tý heurece například.
    Jak to má alza nevím.
    Kdyby šlo o krám za 3tis, tak je to asi buřt, ale u telefonu kolem 20tis bych to neriskoval.

    Jinak samsung mně už několik let štve s těma hranama...nebejt toho a skla, tak je to perfektní telefon. Nedávnou jsem měl na pár dní na zkoušku novýho nota8 a fakt nee...neforemný dlouhý pádlo, zase ty dementní oblý hrany...šel zpátky:)
    RAINBOF
    RAINBOF --- ---
    DRAGON: myslim ze jim je to vlastne jedno. Kdyz vidim co udelali s novym note tak tomu verim. Mam predchozi (nevybuchujici) verzi a ta je zlata vydrzela vsechno. proste pracovni nastroj jak ma byt. i ten 7note co ho stahli vypadal skvele. A ten co udelali ted ? edge ? tragedie. prvni pad a je konec navic ty debilni hrany. Bud samsung prijde s necim hustym ze si sednem nebo je jim to vlastne fuk.
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    RAINBOF: klamavou reklamou? tak to je teda slusna strategie, thumbs up
    RAINBOF
    RAINBOF --- ---
    samsung se musi zahojit po tom stazenym note
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam