• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HASHSamsung Mobile
    S vice nez 1.000.000 prodanych zarizeni denne je Samsung nejvetsim vyrobcem mobilnich telefonu soucasnosti.
    Klub pro vsechny majitele.

    Friends: [ Android ] | [ Google Nexus ] | [ MOTOROLA ] | [ Sony Ericsson ] | [ Windows Phone ]
    Twitter: @SamsungMobile | @SamMobiles

    Pokud se otazka tyka zasadne a pouze pouziteho OS, zvazte jeji polozeni v prislusnem auditku.
    rozbalit záhlaví
    TEKKIT
    TEKKIT --- ---
    RAINBOF: já jsem to bral trochu s nadsázkou:) Nicméně zmrdství je v posledních letech patrný nejen u samsungu. Po necelých dvou letech vypálenej displej a borci se na tebe tváří jakože co, když už ho máš dva roky, tak se nediv...+ to samý ten Dragonův případ tady. A u vlajkových modelů, bleju
    RAINBOF
    RAINBOF --- ---
    TEKKIT: achjo. ty prachy za novej note nedam kdyz je jasny ze ze je na 2y
    TEKKIT
    TEKKIT --- ---
    RAINBOF: podle mě teď budou dělat všechno tak aby to nešlo rozebrat ani hackovat a hlavně aby se to max do dvou let rozpadlo:/ Ale ještě dostaneš slevu na nákup nového:)
    RAINBOF
    RAINBOF --- ---
    myslite si ze nekdy vyjde note tak benevolentni k rozebirani a hackovatelny jako byl note 4 ?
    TEKKIT
    TEKKIT --- ---
    Evan Blass: Toto je finální podoba Samsungů Galaxy S9 a Galaxy S9+ – SamsungMania.cz
    https://samsungmania.mobilmania.cz/...finalni-podoba-samsungu-galaxy-s9-a-galaxy-s9/sc-309-a-1340816
    PJT
    PJT --- ---
    MIKROM: Zatím servis naštěstí netřeba, ale je dobrý vědět na čem jsem. V každém případě díky moc za kontakt, snad ho nebudu potřebovat ;-)
    MIKROM
    MIKROM --- ---
    PJT: pokud to nechceš od nějakého šmudly v průchodu, tak jsme posílali do http://www.quadro.cz/ když ještě byli autorizovaný servis nokia a samsung. zkusil bych jim napsat e-mail s poptávkou (s IMEI). vše jsem tam vždy řešil s panem Hlavničkou.
    MIKROM
    MIKROM --- ---
    PJT: autorizovanej se na tebe vykašle na 100%, neautorizovanej by mohl mít problém s díly, měl jsem třeba docela problém sehnat displej na Xperia Z3 dual sim, protože se u nás taky moc neprodával (ještě ke všemu ve verzi copper)
    PJT
    PJT --- ---
    Když už servis: s7 edge DUOS zakoupenej v ČR nicméně z dovozu z Dubaje (v EU se oficiálně nedistribuují) - Vykašlou se tu na mě nebo ne?
    SONIC
    SONIC --- ---
    BUCCI: jaka znacka ma 5 autorizovanejch servisu?
    BUCCI
    BUCCI --- ---
    DRAGON: hele asi i jo, řikám je to o osobní zkušenosti, marketing je svinstvo a řekne ti max 30% skutečnosti...
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    BUCCI: no jo, ale kde je pak pravda, když máš servis, kterej sice normální opravy řeší v klidu (aby taky ne, když jsou povinováni zákonem) ale věci, kterými v rámci marketingu drtí konkurenci, pak lžou... já od nich už rozhodně nic nekoupím, tímhle přístupem u mně skončili.
    BUCCI
    BUCCI --- ---
    DRAGON: hele nevim, jen mluvim o zkušenosti mého otce a kolegy z práce a ti jsou nad míru spokojeni s ofiko servisem Samsungu,
    když jsem u LG měl vypálenej display, tak mě na prodejně přesvědčovali, že mám plnou paměť, tu, kterou hard-resetem nevyčistim... a musel jsem je přesvědčovat, že tomu tak neni...

    obecně servis elektroniky je problém, ten tvůj případ jsem tady četl, bohužel si narazil na tu nejhorší variantu, co šla... ale Apple to dělá stejně, má certifikaci, ale utopený telefony zamítá... ono ale i Sony u Z řady (když ještě musely být krytky přes konektory, neuznávali, vždy našli nějaký důvod... tohle zůstává stejné, chápu, že u telefonu přes 20 je to mazec, a mělo by se to posuzovat jinak
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    BUCCI: to takhle možná funguje u několika firem, většinou má prostě country distribuce přiřazen servis a fuck off, neuděláš nic. (Miele, KRK, Bowers & Wilkinson a pár dalších firem, u kterých sem to tak s reklamací měl)
    BUCCI
    BUCCI --- ---
    DRAGON: možná tak u šedivky... jinak u CZ/SK distribuce můžeš využít jakýkoliv z oficiálních kanálů a asi 5ti autorizovaných servisů
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    BUCCI: nesmysl. kdyz mas neco v zaruce, tak si servis vybrat nemuzes, proste to jde do autorizaku.
    BUCCI
    BUCCI --- ---
    DRAGON: tak hold volit jen seriózní a osvědčené servisy
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    BUCCI: to klidne muzes, ale v okamziku, kdy ti nepodepisou vytistenou fotku s detailem vsech stran mobilu, tak k cemu ti to je? to si nikdy u soudu neobhajis, nikdy jim nedokazes, ze ta mala odreninka ve skutecnosti neznamena to, co na tom mobilu je po reklamaci.
    BUCCI
    BUCCI --- ---
    DRAGON: proto při reklamaci důrazně trvám na výpisu stavu tel vč výpisu odřenin
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam