• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HASHSamsung Mobile
    S vice nez 1.000.000 prodanych zarizeni denne je Samsung nejvetsim vyrobcem mobilnich telefonu soucasnosti.
    Klub pro vsechny majitele.

    Friends: [ Android ] | [ Google Nexus ] | [ MOTOROLA ] | [ Sony Ericsson ] | [ Windows Phone ]
    Twitter: @SamsungMobile | @SamMobiles

    Pokud se otazka tyka zasadne a pouze pouziteho OS, zvazte jeji polozeni v prislusnem auditku.
    rozbalit záhlaví
    FUMO
    FUMO --- ---
    BUCCI:
    XMEDA: díky, díky!
    BUCCI
    BUCCI --- ---
    FUMO: hele nevím, na ebay jsou qc kolem 300 až 500... nevybral sis náhodou nabíječku s Dex, ta je až od S8
    FUMO
    FUMO --- ---
    BUCCI: Takže těch 1200 navíc je za ten quickcharge? To je ale smutnej příběh :-(

    Díky za info
    BUCCI
    BUCCI --- ---
    FUMO: mám bezdrat od Nokie za 120,- a už nabíjí mou S8 cca půl roku, jen nemá quickcharge
    FUMO
    FUMO --- ---
    Ahoj, ve firmě jsem dostal S7 nemám se značkou žádné zkušenosti, používal jsem do teď Nexus, ale zjistil jsem, že S7 už umí nabíjet přes https://www.alza.cz/samsung-ep-ng930b-cerna-d4089278.htm?layoutAutoChange=1
    Ale ta cena mi přijde děsivá. Vyplatí se to? Máte někdo nějaký tipy a triky? Díky
    TEKKIT
    TEKKIT --- ---
    LOLEK:)

    pobavila akce "Samsung cashback" - neuvěřitelně výhodná, ale časově omezená jen do 31.1!!!
    RAINBOF
    RAINBOF --- ---
    TEKKIT: musej se zahojit po tom stazenym note no. ale stejne liskat je prutama. hlavne ze eu resi nabijecky... nokia v kopru, palm v kopru, blackberry v kopru samsung v kopru co ja si poridim pristi rok za mobil. ten note 4 to uz hadam dlouho neda.
    a ja si na wacom taak zvykl.
    TEKKIT
    TEKKIT --- ---
    RAINBOF: já jsem to bral trochu s nadsázkou:) Nicméně zmrdství je v posledních letech patrný nejen u samsungu. Po necelých dvou letech vypálenej displej a borci se na tebe tváří jakože co, když už ho máš dva roky, tak se nediv...+ to samý ten Dragonův případ tady. A u vlajkových modelů, bleju
    RAINBOF
    RAINBOF --- ---
    TEKKIT: achjo. ty prachy za novej note nedam kdyz je jasny ze ze je na 2y
    TEKKIT
    TEKKIT --- ---
    RAINBOF: podle mě teď budou dělat všechno tak aby to nešlo rozebrat ani hackovat a hlavně aby se to max do dvou let rozpadlo:/ Ale ještě dostaneš slevu na nákup nového:)
    RAINBOF
    RAINBOF --- ---
    myslite si ze nekdy vyjde note tak benevolentni k rozebirani a hackovatelny jako byl note 4 ?
    TEKKIT
    TEKKIT --- ---
    Evan Blass: Toto je finální podoba Samsungů Galaxy S9 a Galaxy S9+ – SamsungMania.cz
    https://samsungmania.mobilmania.cz/...finalni-podoba-samsungu-galaxy-s9-a-galaxy-s9/sc-309-a-1340816
    PJT
    PJT --- ---
    MIKROM: Zatím servis naštěstí netřeba, ale je dobrý vědět na čem jsem. V každém případě díky moc za kontakt, snad ho nebudu potřebovat ;-)
    MIKROM
    MIKROM --- ---
    PJT: pokud to nechceš od nějakého šmudly v průchodu, tak jsme posílali do http://www.quadro.cz/ když ještě byli autorizovaný servis nokia a samsung. zkusil bych jim napsat e-mail s poptávkou (s IMEI). vše jsem tam vždy řešil s panem Hlavničkou.
    MIKROM
    MIKROM --- ---
    PJT: autorizovanej se na tebe vykašle na 100%, neautorizovanej by mohl mít problém s díly, měl jsem třeba docela problém sehnat displej na Xperia Z3 dual sim, protože se u nás taky moc neprodával (ještě ke všemu ve verzi copper)
    PJT
    PJT --- ---
    Když už servis: s7 edge DUOS zakoupenej v ČR nicméně z dovozu z Dubaje (v EU se oficiálně nedistribuují) - Vykašlou se tu na mě nebo ne?
    SONIC
    SONIC --- ---
    BUCCI: jaka znacka ma 5 autorizovanejch servisu?
    BUCCI
    BUCCI --- ---
    DRAGON: hele asi i jo, řikám je to o osobní zkušenosti, marketing je svinstvo a řekne ti max 30% skutečnosti...
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    BUCCI: no jo, ale kde je pak pravda, když máš servis, kterej sice normální opravy řeší v klidu (aby taky ne, když jsou povinováni zákonem) ale věci, kterými v rámci marketingu drtí konkurenci, pak lžou... já od nich už rozhodně nic nekoupím, tímhle přístupem u mně skončili.
    BUCCI
    BUCCI --- ---
    DRAGON: hele nevim, jen mluvim o zkušenosti mého otce a kolegy z práce a ti jsou nad míru spokojeni s ofiko servisem Samsungu,
    když jsem u LG měl vypálenej display, tak mě na prodejně přesvědčovali, že mám plnou paměť, tu, kterou hard-resetem nevyčistim... a musel jsem je přesvědčovat, že tomu tak neni...

    obecně servis elektroniky je problém, ten tvůj případ jsem tady četl, bohužel si narazil na tu nejhorší variantu, co šla... ale Apple to dělá stejně, má certifikaci, ale utopený telefony zamítá... ono ale i Sony u Z řady (když ještě musely být krytky přes konektory, neuznávali, vždy našli nějaký důvod... tohle zůstává stejné, chápu, že u telefonu přes 20 je to mazec, a mělo by se to posuzovat jinak
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam