Update: volal sem do alzy (tam sem koupil ty redukce), rekl jim co se stalo, rekli mi, ze mam reklamovat u firmy, ktera mi prodala nabijecku (CZC), takze sem tedy zavolal do CZC, rekli mi ze mam reklamovat tam, kde... no jiste si to umite domyslet :) takze sem si rek, ze jeste nez se ozvu pravnikovi a vytezim na tom krutou skvaru od Samsungu, tak proste jako slusnej clovek zajdu do Samsungu v Jecny a zeptam se.
Sel sem tam, rekl sem presne co se mi stalo, ze mi malem chytnul byt atd atd. Pak rekl okamzite ze se velice omlouva, vsechno si nafotil, rekl mi ze by si potreboval ty veci nechat na expertyzu, odnesl si na chvilku muj telefon, aby zjistili ze je vsechno v poradku. Je. Pak sem jim rekl, ze by si meli s dodavateli dat meeting a vysvetlit jim, ze tohle je brutalni pruser a nemeli by takhle faktovat zakazniky, kdyz maj burn issue a jestli si uvedomuje, ze stacilo bejt kokot a okamzite sem je potahal po soudech a mobilnich serverech a byli by v pruseru, s cimz souhlasil a hrozne se omlouval.
Ve vysledku sem dostal novy prislusenstvi (nechtel sem ty redukce uz radsi, tak mi dal novy nabijecky s USB C kabelem) a s tim, ze se mi ozvou okamzite jak to vyresi. Aspon nekdo se umi chovat.
Alza + CZC ale velkej fail.