• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HASHSamsung Mobile
    S vice nez 1.000.000 prodanych zarizeni denne je Samsung nejvetsim vyrobcem mobilnich telefonu soucasnosti.
    Klub pro vsechny majitele.

    Friends: [ Android ] | [ Google Nexus ] | [ MOTOROLA ] | [ Sony Ericsson ] | [ Windows Phone ]
    Twitter: @SamsungMobile | @SamMobiles

    Pokud se otazka tyka zasadne a pouze pouziteho OS, zvazte jeji polozeni v prislusnem auditku.
    rozbalit záhlaví
    NEVILL
    NEVILL --- ---
    TEKKIT: jo, a nová Nokia prý má mít pět foťáků...teď asi bude konkurenční boj o to komu se tam vejde víc foťáků... :-)
    TEKKIT
    TEKKIT --- ---
    4XFUN? :D

    11. října by mohl být představen Samsung se čtyřmi foťáky - Mobilizujeme.cz
    https://mobilizujeme.cz/clanky/11-rijna-by-mohl-byt-predstaven-samsung-se-ctyrmi-fotaky
    AUSS
    AUSS --- ---
    TEKKIT: ok, napíšu, jestli nebudu linej v tím něco podnikat. já právě tomu taky moc nevěřím, ale kdyby někdo poradil "vezmi to do XY, tam to za litr vezmou", tak to asi zkusím. Ale jinak si celý dobrodružství to snažit udat spíš odpustim a buď jim to tam už nechám nebo si odkoupim za 250 zpět a bude se mi ta cihla válet doma, než ji za pár měsíců vyhodim :)
    TEKKIT
    TEKKIT --- ---
    AUSS: jo takhle...no shodou okolností mi nedávno měnili u SGS7 v MP přední sklo i display a stálo to 5k. Ale dost bych se divil kdyby to takhle hezky fungovalo i obráceně, znáš to - jsou to kurvy:)

    Tak pak napiš jak jsi pořídil, to se může hodit
    AUSS
    AUSS --- ---
    TEKKIT: no na náhradní díly, když minimálně displej a zadní kryt je jako novej, vím že tyhle komponenty stojí (nebo aspoň staly) samostatně dost peněz, tak se ptám, jinak to holt nechám servisu, ať si to uzijou ..
    TEKKIT
    TEKKIT --- ---
    AUSS: já jsem z toho jelen:) Píšeš, že telefon "chcípnul" a je neopravitelný...tak jaký potom prodej?
    AUSS
    AUSS --- ---
    Ahoj,
    myslíte si, že má smysl zkoušet prodat SGS7, kterej se chcípnul (asi odešla základní deska), jinak aspoň vizuálně vypadá skoro jak novej? Servis po diagnostice říká, že je to neopravitelný. Jen řeším, jestli ho mám tomu servisu nechat a vyhnout se tak poplatku 250,- za diagnostiku nebo zaplatit a zkusit pak sám střelit.

    Jinak jsem teda tímto zanevřel na Samsung, i když mi až na tu poruchovost mi ve všem vyhovoval, protože jsem za poslední léta už měl tři různý Galaxy a dva z nich mi samovolně odešly těsně po uplynutí záruky. Koupil jsem na truc Huawei P20 Pro, i když podle mě zrovna ten jeho foťák je zbytečně vyhypovanej kromě nočních snímků.
    KRISKA
    KRISKA --- ---
    zajimave... kdyz v ramci uspornyho rezimu mam data na pozadi vypla s vyjimkama, notifikace nemam a kdyz v ramci uspornyho rezimu povolim data na pozadi a vypnu je v ramci site, najednou to jde... wtf...
    KRISKA
    KRISKA --- ---
    tak sem si koupila a5 2017 a vsechny inovace samozrejme k horsimu (nejen po hw strance), coz o to, clovek si zvykne, je to dan za uchylku na hw tlacitko:D ale nevyskakujou mi vubec zadny notifikace i pres nastaveni ze maj, v baterce u nich zakazanej uspornej rezim... jako u staryho mobilu stacilo appku nainstalovat, overit zapnuti v apce a uz to jelo... tady sem nastavila na 3 mistech v systemu ruzny veci a samozrejme notifikace vubec zadny. PS jdu si jen postezovat, ze je to strasnej kram a mela sem si radsi nechat spravit ten displej u s5 :D
    MATHEZ
    MATHEZ --- ---
    díky
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    BUCCI: no kdybych mel jednu, tak nereknu ani popel, ale tri a vsechno spatny? to uz o necem svedci...
    BUCCI
    BUCCI --- ---
    DRAGON: já částečně souhlasim, reference by měly být tak nějak všechny, aby si člověk udělal obrázek, samozřejmě máš blbou zkušenost, a už tam s telefonem (a ani ničím jiným) nepůjdeš...

    já mám jen reference od kolegů z kanclu se kterýma jsem v kontaktu denně, bohužel nemám vlastní...
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    to mas stejny jako s bazarama, nekdo ti rekne, ze tam koupil dobry auto a vsechno v pohode a nekdo ti rekne, ze tam koupil starou karu a strasne ho vojebali. V tu chvili si to asi rozmyslis, ze jo, protoze vis, ze jsou toho schopny.
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    ja myslim, ze je lepsi vedet spatny reference nez ty dobry, ty nic nepovi...
    BUCCI
    BUCCI --- ---
    SONIC: kolegum dělali na počkání a jsou autorizák, naopak mě překvapilo, že kolega tam šel s S6 (cca před rokem), kdy byla ještě v záruce s tim, že špatně ostří a foťák vydává divný "mechanický" zvuky...

    - vyměnili a opravili vadný díly na foťáku, ještě udělali test displaye, kterej neprošel a tak vyměnili i ten a ještě kolegovi "zachránili" (opatrně sloupli a pak dali na folii) dbrand, tak aby byla znovu použitelná

    - nesl to tam čtvrtek v 16h a ještě se mu omluvili, že to do 17h nestihnou a proto to bude až druhý den (zápůjční telefon samozřejmostí)... no a v pátek kolem 8:30 mu volali, že má hotovo...

    - druhý kolega to měl podobně
    SONIC
    SONIC --- ---
    DRAGON: tak koukam ze to je prakticky inter-servis ( https://www.inter-servis.cz ) a ty sou autorizovany od samsungu..takze to na miste muzou udelat..
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    SONIC: vsak ano. Neni to oficialni autorizovany servis, je to nejaka firma, ktera ma se samsungem smlouvu asi? co ja vim. Nicmene jejich zastupce mi rekl, ze nejsou oficialni samsung servis, ale jejich partner. Takze pokud chci neco posilat k soudu, musim na oficialni Samsung.

    A ne, nekoupil sem to tam, ale v alza.
    SONIC
    SONIC --- ---
    SONIC: leda ze si to u nich i koupil..pac zaruku defacto drzi prodejce..
    SONIC
    SONIC --- ---
    DRAGON: tak pises ze to neni samsung servis..jak ti mohli delat zaruku na miste?
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    SONIC: ale kulový prosimtě. Normálně přišel zezadu technik a domlouval sem se s ním, jak dlouho mu to zabere, říkal, že ta výmena xy bude trvat tak tři hoďky a mam se stavit odpoledne.
    SONIC
    SONIC --- ---
    DRAGON: jestli to byla zaruka tak jediny co tam udelali je ze to prijali, odeslali a dali ti to zpet..takze na ne se zlobit nemuzes.. slo to bud do britexu nebo w-supportu v nemecku...
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam