• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HASHSamsung Mobile
    S vice nez 1.000.000 prodanych zarizeni denne je Samsung nejvetsim vyrobcem mobilnich telefonu soucasnosti.
    Klub pro vsechny majitele.

    Friends: [ Android ] | [ Google Nexus ] | [ MOTOROLA ] | [ Sony Ericsson ] | [ Windows Phone ]
    Twitter: @SamsungMobile | @SamMobiles

    Pokud se otazka tyka zasadne a pouze pouziteho OS, zvazte jeji polozeni v prislusnem auditku.
    rozbalit záhlaví
    BUCCI
    BUCCI --- ---
    SONIC: kolegum dělali na počkání a jsou autorizák, naopak mě překvapilo, že kolega tam šel s S6 (cca před rokem), kdy byla ještě v záruce s tim, že špatně ostří a foťák vydává divný "mechanický" zvuky...

    - vyměnili a opravili vadný díly na foťáku, ještě udělali test displaye, kterej neprošel a tak vyměnili i ten a ještě kolegovi "zachránili" (opatrně sloupli a pak dali na folii) dbrand, tak aby byla znovu použitelná

    - nesl to tam čtvrtek v 16h a ještě se mu omluvili, že to do 17h nestihnou a proto to bude až druhý den (zápůjční telefon samozřejmostí)... no a v pátek kolem 8:30 mu volali, že má hotovo...

    - druhý kolega to měl podobně
    SONIC
    SONIC --- ---
    DRAGON: tak koukam ze to je prakticky inter-servis ( https://www.inter-servis.cz ) a ty sou autorizovany od samsungu..takze to na miste muzou udelat..
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    SONIC: vsak ano. Neni to oficialni autorizovany servis, je to nejaka firma, ktera ma se samsungem smlouvu asi? co ja vim. Nicmene jejich zastupce mi rekl, ze nejsou oficialni samsung servis, ale jejich partner. Takze pokud chci neco posilat k soudu, musim na oficialni Samsung.

    A ne, nekoupil sem to tam, ale v alza.
    SONIC
    SONIC --- ---
    SONIC: leda ze si to u nich i koupil..pac zaruku defacto drzi prodejce..
    SONIC
    SONIC --- ---
    DRAGON: tak pises ze to neni samsung servis..jak ti mohli delat zaruku na miste?
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    SONIC: ale kulový prosimtě. Normálně přišel zezadu technik a domlouval sem se s ním, jak dlouho mu to zabere, říkal, že ta výmena xy bude trvat tak tři hoďky a mam se stavit odpoledne.
    SONIC
    SONIC --- ---
    DRAGON: jestli to byla zaruka tak jediny co tam udelali je ze to prijali, odeslali a dali ti to zpet..takze na ne se zlobit nemuzes.. slo to bud do britexu nebo w-supportu v nemecku...
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    a jen aby bylo jasno: Samsung Plaza neni oficialni Samsung servis, hodne si to lidi pletou.
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    (a to to bylo taky jenom v ramci zaruky, coz asi nebude pripad ty S5ky ze jo)
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    BUCCI: ja uz jim tam neodnesu ani nabijecku
    BUCCI
    BUCCI --- ---
    DRAGON: v rámci záruky několik kolegů z práce spokojenost nejvyšší (hlavně ochota i rychlost opravy)
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    Samsung PlLaza mozna dobre vypada, ale delaj shitovej servis, byl sem tam neco trikrat opravovat a pokazdy se zavada projevila po mesici znova. Nebral bych je, tim spis za ty jejich poblazneny ceny.
    BUCCI
    BUCCI --- ---
    MATHEZ: Samsung Plaza na Ječné
    MATHEZ
    MATHEZ --- ---
    doporucite dobrej servis na galaxy S5 na praze 2?
    dík
    KRISKA
    KRISKA --- ---
    zatim novej nemam, o tech apkach ale nevim, takze dik za tip - amoled by to mit melo, takze pripadne vyreseno.

    uz mi to problikava i nekolik minut, nez se nahodi displej - hlavne rano, takze je to celkem naprd
    BUCCI
    BUCCI --- ---
    KRISKA: pokud máš novej telefon bez diody a ten telefon má amoled display, tak existují aplikace které diodu simulují blikáním pár pixelů displaye...
    KRISKA
    KRISKA --- ---
    otazka do plena - jak se zije bez notifikacni diody? :D aneb je nekdo, kdo presel z diody na bezdiodu a nezvykl si?
    KRISKA
    KRISKA --- ---
    SONIC: jo no, si rikam, ze stejne za chvili se zacne sypat HW podle toho, co vetsinou vidim kolem... (to sem si jeste rikala, ze displej z ali by byl treba za petikilo, no...:D ale kdyby to mohla byt nejaka blbost, tak bych samozrejme jeste tak rok az dva ocenila :D
    SONIC
    SONIC --- ---
    KRISKA: pravdepodobne to tim LCD bude..asi bych do opravy uz neinvestoval..novej stroj mas dvouletou zaruku, novou baterku, funkcni lcd..nejakej ten vykon navic...
    KRISKA
    KRISKA --- ---
    dotaz na zivotnost pls: nam samsung s5, v rijnu bude mit 4roky. Cca 3 tydny se stazenym jasem poblikava jakoby ta sila podsviceni, kdyz jas zvednu, dobry... ted uz problikava pri zapinani komplet celej displej casto ruznyma barvama, nekdy se ani nechyti, musim zapnout vickrat... ma smysl resit novej displej (zrejme problem displeje?) nebo uz vzhledem ke stari se na to vybodnout, pripadne napad, cim by to mohlo byt? cca 2 roky zpatky byl displej uz menenej, protoze praskl i s nejakym svabem pod displejem a byl kaput... takze si rikam, ze dalsi investice by byla asi zbytecna, ale treba je to jen nejaka blbost... dik za postrehy
    TEKKIT
    TEKKIT --- ---
    TEKKIT: další aktualizace SW 1.srpna 2018, jen 35MB...zjištěno manuálně
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam