• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HASHSamsung Mobile
    NEVILL
    NEVILL --- ---
    DEB: nesmazala jsi to zařízení nebo jestli to není že jsi ho nahlásila?
    NEVILL
    NEVILL --- ---
    TEKKIT: Tak jestli si dobře vzpomínám, nastavení / cloud a účty, tam jsem měl zálohu a teď váhám jestli jsem to na novém dělal přes záloha / obnovení a nebo Smart switch. Myslím že na 50% by to dopadnout mohlo, možná i líp.
    NEVILL
    NEVILL --- ---
    TEKKIT: kouknu jak to mám nastavený, vím že posledně co jsem to dělal tak to dopadlo docela dobře
    TEKKIT
    TEKKIT --- ---
    NEVILL: hele jak prosimtě tohle funguje? já si pravidelně (eh...když si vzpomenu) dělám zálohu na ten Samsung Account...

    mohu doufat, že pokud bych se přihlásil v jiném přístroji, tak mi to třeba alespoň z 50% nastaví to co jsem tam měl a jak jsem to měl?
    BUCCI
    BUCCI --- ---
    BUCCI: samozřejmě podotýkám, že mi tahle akce přinesla fungl novej telefon, ale kdybych toho blbečka, co mi ho vzal tenkrát chytil, tak bych dneska nepsal na nyx, ale nejšpíš na motáky na pankráci...
    BUCCI
    BUCCI --- ---
    DEB: já to mam podobně, jenže mi ukradli telefon o kupní ceně 21k a pojistka mi kryla osobní věci do 50k, takže koupě novýho telefonu okolo 20k mi byla proplacena, je fakt, že to bylo o tom 3 měsíce hučet do PČR aby to buď vyřešili, nebo odložili, blokace a dokazování, že jsem telefon měl a legálně koupil byla perlička na celé věci, protože když má někdo pojistku tak podle PČR na něj nahlížej jako na pojistnýho podvodníka... když konečně už to zablokovali, tak dostat z nich papír byl další boj... pak vše poslat na pojišťovnu, kde dělali "vlastní šetření" a další měsíc jim trvalo než to uzavřeli a potvrdili, že pošlou peníze (ty pak přišly na účet, oproti potvrzený účtence za novej telefon, cca do 10ti dnů)
    BUCCI
    BUCCI --- ---
    DEB: hele já taky nevim... mně ukradli telefon v ČR... takže sice vomrd s pojišťovnou na 3 měsíce, ale dalo se to...
    BUCCI
    BUCCI --- ---
    DEB: tak navádí to, aby to ohlásil až po příletu druhej den... mezinárodně to nefunguje ani náhodou... ani mezinárodní operátor (např. T-mobile, kterej je vesměs všude po světě o různejch zemích neví...)
    SMOKY
    SMOKY --- ---
    Ono taky k čemu blokace u CZ operátora, když je mobil ztracenej někde na Srí Lance.
    SHADDIE
    SHADDIE --- ---
    SONIC: ok, zkusím to.
    SONIC
    SONIC --- ---
    SHADDIE: skus to chvilku pouzivat uplne bez ty SD karty...SDcka sou schopny todle zpusobovat..
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    DEB: dobry den, ja se hrozne omlouvam, ale ja ho nasla v tuk tuku, uf!! tak ten pripad prosim zruste, diky a nashledanou :)
    NEVILL
    NEVILL --- ---
    SHADDIE: To mě moc nenapadá co by tam mohlo vadit. Ale jestli máš ty věci na cloudu tak můžeš zkusit z nabídky že postahuje všechno jako to bylo na předchozím telefonu. A uvidíš jestli to bude nějaký rozdíl...
    TEKKIT
    TEKKIT --- ---
    SHADDIE: to vůbec netuším, já jsem technicky dost slabej:/ Ale ta představa že si pokaždý dělám to nastavení...omg
    SHADDIE
    SHADDIE --- ---
    TEKKIT: no jsem pěkně nasranej... napadá mě poslední věc - pokaždé udělám (po resetu i opravě,kdy šel do továrního nastavení) obnovení ze zálohy smart switch z sd karty, kterou jsem měl ještě v sony xperia z5 compact... možná na tý kartě je něco, co by to mohlo způsobovat. je to možný?
    TEKKIT
    TEKKIT --- ---
    SHADDIE: to je strašný tvl...
    SHADDIE
    SHADDIE --- ---
    SHADDIE: tak jsem dal telefon do servisu vodafone (ječná ulice), uznali reklamaci a provedli opravu,prej to byl hw, systémová deska vyměněna. to bylo v úterý. dneska je čtvrtek a hádejte co ten krám udělal? restartoval se... asi jim to zítra hodím na hlavu a budu požadovat novej telefon. dneska je to měsíc, co ho mám a už jsem třikrát nastavoval celej telefon...
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    DEB: normalne se na to vykasli, pockej do CR, zajdi za fizlama ze ti nekdo v autobuse ukrad telefon a ze potrebujes papir pro operatora a ten fizl papir zanes k operatorovi a fuck it.
    BUCCI
    BUCCI --- ---
    DEB: no blokování IMEI by se mohlo řešit s místním operátorem na základě potvrzení o odcizení od policie... ono blokování je jen v rámci operátora a max. jejich kooperace v rámci státu, takže to bude ještě oříšek, hromada pojišťoven chce právě doklad o blokaci, což je téměř blbost...
    KIDLI
    KIDLI --- ---
    SONIC: jo, já taky ne :-) ale pokud se nepletu, tak byste tenhle zásah měli dělat jen pokud zákazník dokáže vlastnictví. Což zloděj obvykle nemůže ;-)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam