• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HASHSamsung Mobile
    NEVILL
    NEVILL --- ---
    SHADDIE: Jestli ho ztratili, tak to by asi mohlo být na dobré cestě k tomu že za něj dostaneš náhradu, ne? Jinak teda fakt smutný příběh...
    SHADDIE
    SHADDIE --- ---
    SHADDIE: Veselohra s "úžasným novým telefonem Samsung A7" stále pokračuje. Po neúspěšném pokusu o druhou reklamaci a opravu ze začátku března jsem si vyměnil pár nepříjemných emailů se Samsung Tech support, proběhla komunikace na Samsung fóru (který jsem si přes vyslovený odpor musel založit), kdy mi opět radili různý hovna typu "může za to SD karta, zkuste to bez ní", nebo "může za to nějaká aplikace, zkuste je postupně odinstalovávat a sledovat co to dělá" (protože po koupi novýho zařízení je to přesně to, po čem toužím-celý týdny testovat, jestli tak kravina funguje) a nakonec to nějakej jejich pesudo technik poslal nahoru, kde se mi dušoval to vyřešej k mé spokojenosti. Po týdnu přišel mail od nějakýho vedení, že prověřili postup servisu a neshledali chybu, takže vše je podle nich naprosto v pořádu...až na takovej nepodstatnej detail, že ten zkurvenej telefon se pořád restartuje. Poslal jsem je všechny do prdele a pohrozil ČOIkou, na to mi nikdo neodpověděl. Takže po dvou neúspěšných reklamacích a hromadě telefonátů, mailů a příspěvků na tom jejich debilním fóru jsem šel zpět k prodejci do Vodafone, odkud mě prve poslali přímo do servisu, že to "bude rychlejší", a obrátil jsem to tam naruby, že mi prodali šunt, za který platím každej měsíc + paušál (a vyúčtování chodí včas, jak jinak) a přitom od ledna s tím šuntem jen řeším hovna a akorát ten krám splácím. Zkoušeli na mě nějaký ty kydy o třech závadách, o 30ti dnech na reklamaci a pak mně zkusili obvinit, proč jsem jako nešel hned k nim, když mě sami prve poslali přímo do Samsungu. No nakonec jsem si nechal zavolat vedoucího který byl jedinej normální, dušoval se, že to pošle přímo on, napíše jim mail a prioritně a protekčně na to dohlídne, ale že bohužel mi nemůže prachy vrátit hned ani vyměnit telefon za novej. Řekl jsem si budiž, třeba se teď dovolám spravedlnosti. To bylo 25.3. Dneska jsem tam šel, protože už je to skoro měsíc a NIKDO mi NIC nenapsal, neposlal ani nesdělil. Na přepážce se kluk nejdřív dloooouho díval do počítače, a pak mi sdělil, že poslední záznam je, že to 4.4. v servisu "opravili" (u tohodle mi začalo cukat oko...) a dál o tom není záznam. Na pobočku telefon nedorazil...Seběhlo se tam několik zaměstnanců, nezjistili nic, jen že telefon nikde není... Nakonec mi řekli, že maj na reklamaci ofiko ještě dva dny a do té doby to "určitě vyřeší". Takž abych to shrnul - v lednu jsem si koupil skvělej novej telefon, kterej jsem třikrát neúspěšně reklamoval a nakonec mi ho ztratili. Geniální. Hlavně že tu mrdku furt už 4tej měsíc splácím a používám starej SONY, kterej se sice seká, je 4 roky starej...ale aspoň funguje. Tož tak.
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    nocni rezim = adjusted ISO = noise & ztrata kvality. Jak praví klasik: Ale lidi to chtěj.
    DEB
    DEB --- ---
    NEVILL: ja jsem asi jedinej clovek, kterej nevidi zadny positivum v nocnich rezimech.. prijde mi to hnusny, sum, neprirozeny..
    NEVILL
    NEVILL --- ---
    Vlevo bez nočního režimu, vpravo s nočním režimem...jako na zahradě je tam celkem tma, světlo jen trochu z okna od souseda a pak teda v dálce je světlo ze sídliště. Jako dobrý že je tam vůbec něco vidět, sice hroznej šum, ale s ohledem na světelné podmínky asi dobrý. Jinak na ulici pokud je tam normální pouliční osvětlení se mi to zdálo v podstatě stejné...

    NEVILL
    NEVILL --- ---
    TEKKIT: dnes mi ta aktualizace přišla, večer ten noční režim na foťáku zkusím... :-)
    TEKKIT
    TEKKIT --- ---
    TEKKIT: tak co? testovali jste to někdo?
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    TEKKIT: mne tak nejak nevyhovuje celkove... nezvykl sem si proste na ni. Jeste ze sem si nechal tu S9ku... uf.
    JOHN_LENON
    JOHN_LENON --- ---
    PEKK: dik. kdyžtak se ozvu.
    PEKK
    PEKK --- ---
    JOHN_LENON: To je samo i s prací...kdybys měl zájem, zjistím ti přesnou cenu
    JOHN_LENON
    JOHN_LENON --- ---
    PEKK:jj. hodnej kluk. co jsem koukal, tak ten panel stoji 4 a pul.
    PEKK
    PEKK --- ---
    JOHN_LENON: Kámoš to opravuje, před 3 měsíci cena kolem 5tis
    BUCCI
    BUCCI --- ---
    TEKKIT: přesně jsem si vzpomněl...
    TEKKIT
    TEKKIT --- ---
    DRAGON: ZADRŽ!

    Samsung pomocí aktualizace vylepšuje ultrasonickou čtečku otisků prstů
    https://www.svetandroida.cz/samsung-vylepsuje-ultrasonickou-ctecku-otisku-prstu/
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    JOHN_LENON: koukni se do inzerce na nyxu
    JOHN_LENON
    JOHN_LENON --- ---
    JOHN_LENON: a cena? :)
    JOHN_LENON
    JOHN_LENON --- ---
    DRAGON: cernej? velikost pameti? zaruka?
    JOHN_LENON
    JOHN_LENON --- ---
    JOHN_LENON: to mi daj tak jako tak, protože objektivně ta zbytková hodnota se rovná cene opravy. mezitím sem nasel za opravu 7 a pul. takze prodej do bazaru, nebo protiucet je jedno
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    a kdyztak ja S10ku prodavam, kdyby ti to ocenili fakt blbe, udelam ti cenu a dostanes i obal .)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam