• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HASHSamsung Mobile
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    JOHN_LENON: jo, myslim tohle, ja to mel by default zjednoduseny, coz znamena fotka projde, kdyz to vypnes, fotka nepomuze
    TEKKIT
    TEKKIT --- ---
    DWAY: jasný už chápu
    DWAY
    DWAY --- ---
    DWAY: *po aktualizaci
    DWAY
    DWAY --- ---
    TEKKIT: zadna aktualizace neopravi presun dopredu. A ani po aplikaci to vetsinou nedavam na prvni dobrou... Kdyz byla vzadu, tak jsem mel mobil odemknuty, uz na pul cesty z kapsy.
    JOHN_LENON
    JOHN_LENON --- ---
    DRAGON: v nastavení je jen rychlejší odemčení - to mám vyplé, protože tam přesně řikaj, že to snižuje bezpečnost. Ale to asi bude to, co myslíš, ne?

    Jinak jsem samozřejmě musel všechno nastavovat ručně. Třeba google authenticator je fakt lahůdka. A Citrix jsem po hodině vzdal. To skočim v pondělí na it.
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    JOHN_LENON: kdyz uz aspon tak si zapni trn enhanced FR mod, pokud to nechas v defaultu, odemknes svuj ksicht fotkou
    NEVILL
    NEVILL --- ---
    JOHN_LENON: Já teda odemknutí ksichtem nikdy nepoužíval, ale tady bych to raději nedával, co psali na Androidpolice tak to nezní moc dobře...to už radši gesto nebo pin...

    Samsung Galaxy S10 face unlock can be fooled by a photo, video, or even your sister
    https://www.androidpolice.com/...s10-face-unlock-can-be-fooled-by-a-photo-video-or-even-your-sister/
    NEVILL
    NEVILL --- ---
    JOHN_LENON: Mně se to přehrálo docela dobře, takový ty Google a Samsung aplikace bez problému, nejsem si jistej jestli Facebook možná nechtěl login ale snad taky šel...
    TEKKIT
    TEKKIT --- ---
    JOHN_LENON: tu čtečku měla opravit nějaká nová aktualizace. Třeba to v tom ještě nemáš všechno nainstalovaný
    JOHN_LENON
    JOHN_LENON --- ---
    jo a ještě, kvuli tem otiskum jsem si zapnul odemykani ksichtem. funguje to překvapivě dobře, i v brejlich. dokonce stejne rychle jako u domaciho jabka xr

    muj dotaz, jak moc špatně je to zabezpeceny? je to absolutne spatny a mam to hned vypnout, nebo to pro obycejnyho cloveka staci?
    JOHN_LENON
    JOHN_LENON --- ---
    JOHN_LENON: *prehraje automaticky, samozrejme.

    JOHN_LENON
    JOHN_LENON --- ---
    tak 4 hodiny majitelem s10. prvni dojmy? jeste vic me sere, ze jsem si tu s8 rozflakal.

    ctecka prstu otresna. chci zpatky ctecku vzadu.

    zbytek? asi dobry, ted si pretahuju pres smart neco neco data z puvodniho telefonu.

    a mam dotaz. samsung smart lock mi prehraje login data do těch aplikaci ručně, nebo to musim vsude otrocky zadavat znova? jde mi hlavne o banku a google pay, google autenthificator a google music....
    SHADDIE
    SHADDIE --- ---
    PHLANX: No, mě technik v samsungu řekl při druhé reklamaci, že jsem si při první mohl požádat o výměnu kus za kus,ale teď že už to nejde...při první reklamaci mi to samozřejmě nikdo neřekl...to už jsem měl s tím telefonem najeto x kilometrů a ozkoušeno x nastavení a resetů a začínal jsem z toho mít tik. Měl jsem co dělat, abych mu ten jeho monitor nenarazil na hlavu.
    TEKKIT
    TEKKIT --- ---
    SHADDIE: strašný mrdky!://
    PHLANX
    PHLANX --- ---
    ja A7 kupoval od VF a doma zjistil, ze se nenabiji
    na nabijecce pres 2 hodiny a tuhej
    sel zpet a nastesti hned vymena za jiny kus
    SHADDIE
    SHADDIE --- ---
    NEVILL: No, upřímně, jestli se ta věc najde a bude to pořád tentýž telefon, tak jsem rozhodnut, že ho nepřevezmu, protože ho nechci. Chci zpátky peníze, nebo jinej model. K tomuhle třikrát otevíranýmu po všech čertech posílanýmu telefonu nemám jaksi důvěru. A vlastně ani k tomu modelu A7. A nejspíš ani ke značce Samsung, i když stará S2 sloužila před lety dobře. Ale tady jde spíš o přístup Samsungu k zákazníkům.
    NEVILL
    NEVILL --- ---
    SHADDIE: Jestli ho ztratili, tak to by asi mohlo být na dobré cestě k tomu že za něj dostaneš náhradu, ne? Jinak teda fakt smutný příběh...
    SHADDIE
    SHADDIE --- ---
    SHADDIE: Veselohra s "úžasným novým telefonem Samsung A7" stále pokračuje. Po neúspěšném pokusu o druhou reklamaci a opravu ze začátku března jsem si vyměnil pár nepříjemných emailů se Samsung Tech support, proběhla komunikace na Samsung fóru (který jsem si přes vyslovený odpor musel založit), kdy mi opět radili různý hovna typu "může za to SD karta, zkuste to bez ní", nebo "může za to nějaká aplikace, zkuste je postupně odinstalovávat a sledovat co to dělá" (protože po koupi novýho zařízení je to přesně to, po čem toužím-celý týdny testovat, jestli tak kravina funguje) a nakonec to nějakej jejich pesudo technik poslal nahoru, kde se mi dušoval to vyřešej k mé spokojenosti. Po týdnu přišel mail od nějakýho vedení, že prověřili postup servisu a neshledali chybu, takže vše je podle nich naprosto v pořádu...až na takovej nepodstatnej detail, že ten zkurvenej telefon se pořád restartuje. Poslal jsem je všechny do prdele a pohrozil ČOIkou, na to mi nikdo neodpověděl. Takže po dvou neúspěšných reklamacích a hromadě telefonátů, mailů a příspěvků na tom jejich debilním fóru jsem šel zpět k prodejci do Vodafone, odkud mě prve poslali přímo do servisu, že to "bude rychlejší", a obrátil jsem to tam naruby, že mi prodali šunt, za který platím každej měsíc + paušál (a vyúčtování chodí včas, jak jinak) a přitom od ledna s tím šuntem jen řeším hovna a akorát ten krám splácím. Zkoušeli na mě nějaký ty kydy o třech závadách, o 30ti dnech na reklamaci a pak mně zkusili obvinit, proč jsem jako nešel hned k nim, když mě sami prve poslali přímo do Samsungu. No nakonec jsem si nechal zavolat vedoucího který byl jedinej normální, dušoval se, že to pošle přímo on, napíše jim mail a prioritně a protekčně na to dohlídne, ale že bohužel mi nemůže prachy vrátit hned ani vyměnit telefon za novej. Řekl jsem si budiž, třeba se teď dovolám spravedlnosti. To bylo 25.3. Dneska jsem tam šel, protože už je to skoro měsíc a NIKDO mi NIC nenapsal, neposlal ani nesdělil. Na přepážce se kluk nejdřív dloooouho díval do počítače, a pak mi sdělil, že poslední záznam je, že to 4.4. v servisu "opravili" (u tohodle mi začalo cukat oko...) a dál o tom není záznam. Na pobočku telefon nedorazil...Seběhlo se tam několik zaměstnanců, nezjistili nic, jen že telefon nikde není... Nakonec mi řekli, že maj na reklamaci ofiko ještě dva dny a do té doby to "určitě vyřeší". Takž abych to shrnul - v lednu jsem si koupil skvělej novej telefon, kterej jsem třikrát neúspěšně reklamoval a nakonec mi ho ztratili. Geniální. Hlavně že tu mrdku furt už 4tej měsíc splácím a používám starej SONY, kterej se sice seká, je 4 roky starej...ale aspoň funguje. Tož tak.
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    nocni rezim = adjusted ISO = noise & ztrata kvality. Jak praví klasik: Ale lidi to chtěj.
    DEB
    DEB --- ---
    NEVILL: ja jsem asi jedinej clovek, kterej nevidi zadny positivum v nocnich rezimech.. prijde mi to hnusny, sum, neprirozeny..
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam