TEST VODĚODOLNOSTI ROZHODNĚ NEPROBÍHÁ TAK, ŽE BY SE TELEFON PONOŘOVAL DO VODY.
V případě vytopení telefonů občas servisní technici řeší poměrně složité situace. Zákazník tvrdí, že certifikaci neporušil, ale do servisu zasílá vytopené zařízení. Nejčastějším problémem je, že si uživatelé nepřečtou doporučení, jak se mají k zařízení chovat. Mylně se domnívají, že se s telefonem mohou potápět v moři, mohou jej polít pivem nebo nějakou jinou tekutinou, ovšem certifikace říká, že se s takovýmto zařízením dá potopit pouze do určité hloubky pouze po určitý čas a pouze do určitého tlaku. Certifikace rovněž uvádí, že kapalina nemá být abrazivní, aby neporušila těsnící materiály. K problému s vytopenými smartphony bohužel občas přispívají i prodejci svým marketingem, kdy se mírně nadsazuje voděodolnost zařízení.ost zařízení.