• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HASHSamsung Mobile
    S vice nez 1.000.000 prodanych zarizeni denne je Samsung nejvetsim vyrobcem mobilnich telefonu soucasnosti.
    Klub pro vsechny majitele.

    Friends: [ Android ] | [ Google Nexus ] | [ MOTOROLA ] | [ Sony Ericsson ] | [ Windows Phone ]
    Twitter: @SamsungMobile | @SamMobiles

    Pokud se otazka tyka zasadne a pouze pouziteho OS, zvazte jeji polozeni v prislusnem auditku.
    rozbalit záhlaví
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    TEKKIT: pokud mas zivnost na nakup prodej a diatribuci, tak v tom neni rozdil. Zas nedelej z tech tvych sedivek knock off ;) precijen jsou to nove oroginalni zarizeni, jen si to koupil v jinem state. A kazde zbozi podleha dedinovane zaruce (v cizine vetsinou 1 rok, zde dva)
    TEKKIT
    TEKKIT --- ---
    jo pozor! Ještě je tam jedna taková zajímavost, která vlastně koresponduje s tím co píše Hulik. Zboží zakoupené v EU máš možnost kdekoli v EU reklamovat...ale z ofiko distribuce imho

    tzn když přejedu hranice a v německu si koupím Samsung, a něco mi nebude běhat, tak tady mi to Samsung musí opravit - to není šedý dovoz.

    Když přejedu a koupim jich tam 100 a tady je prodávám ve svým krámu levněji než ofiko CZ - jedná se o šedivky

    Vysvětluju to jako kokot, snad je to srozumitelný:/
    (četl jsem o tom kdysi článek, který nemůžu dohledat, dávalo to smysl z pohledu prodejní strategie Samsungu a daní...)
    TEKKIT
    TEKKIT --- ---
    HULIK: ok, tohle slyším poprvé od tebe

    jiak tady je hezky jak jsem myslel že to funguje:
    Rozdíly mezi českou a evropskou distribucí | DOXA shop
    https://www.doxashop.cz/rozdil-mezi-cz-a-eu-distribuci/

    takhle to je v podstatě vysvětleno snad všude na netu
    HULIK
    HULIK --- ---
    TEKKIT: Reklamace by v rámci celé Evropské unie měla být jednotná. Zboží zakoupené v EU by jsi měl mít možnost kdekoliv v EU vyreklamovat v autorizovaném servisu.
    TEKKIT
    TEKKIT --- ---
    DRAGON: to s tou reklamací v žitné je ale dobrá zpráva, oficiálně by ti to vzít neměli
    TEKKIT
    TEKKIT --- ---
    DRAGON: na týhle kauze vadí hlavně to, že oni jsou renomovaný obchod s elektrem. Čekal bych že budou prodávat z ofiko distribuce (jako asi každej) . A na webu to mají schválně napsaný zmatečně. Kdyby napsali telefon je z EU distribuce, všichni víme o co jde a jaký je riziko...nikdo by nemohl nic říct.

    Jenže oni to jaksi prodávají o 2k dráž než je EU distribuce:)) Takže by to asi nikdo moc nekupoval žejo
    TEKKIT
    TEKKIT --- ---
    HULIK: já viděl i na netu mraky vyjádření ofiko servisů "šedý dovoz nepodporujeme, reklamujte u obchodníka".

    Jako přece se to dá pochopit. Ta ofiko distribuce tady funguje v podstatě kartelově. Nasadí na trh za stejnou cenu, slevy a cashbacky dávají všichni naprosto stejně (ve stejnou dobu), výkupní ceny starých modelů podle jedný šablony (aktuálně s10e 7500,-:))))....a tím že si ten telefon koupíš jinde (než z CZ) a mnohem levněji, tak jim do toho hodíš vidle. Takže asi pak nejde čekat "slitování" když ti něco nefunguje u značkovýho servisu, kterej je součástí CZ mašinérie...

    Já CZ distribuci z tohoto důvodu nepodporuju (taky kupuju EU), kupuju v renomovaných eshopech, které mají jasnou vlastnickou strukturu, kamenno prodejnu a nějakou historii (Mironet, Maxmobil). Pokud by se něco stalo mám to stejně daleko do samsungu jako do Mironetu, je mi to fuk (polský eshop bych nedal, Dragone, to přiznávám:))
    HULIK
    HULIK --- ---
    DRAGON: Já kupoval před lety Samsung Galaxy Nexus, byl z polské distribuce a poslali mě do kopru. Tak jsem musel u svého obchodníka, který to poslal k nim a to už šlo.
    KIDLI
    KIDLI --- ---
    DRAGON: pokud je to kombinace SW pro UK s nastavením italského operátora, tak aktualizace nepřijde nikdy
    LEON_KOWALSKI
    LEON_KOWALSKI --- ---
    DRAGON: no, aby to teď nebylo jako u Pixelu. Ten si z ČR například neobjednáš.
    Nebo něco jako regiony u Applu. Nebo Xiaomi.

    Ještě že mě tohle míjí :-)
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    DRAGON: kupoval sem ji z nejakyho polskyho eshopu.
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    HULIK: to "nebude znát" zrovna mam overene, že to není pravda. Koupil sem si před lety Galaxy S7 z eu distribuce, myslim že irské to bylo. Dvakrát sem ji reklamoval přímo v Žitné Samsung Centru. Neplatil sem ani korunu, oprava naprosto dle české legislativy (tzn do třiceti dnů, výstupní protokol, seznam součástek, které byly vyměněny a zapůjčen Edge po dobu opravy). Já myslím, že dobrý :)
    pokud se tedy nic nezměnilo, o čemž nevím, to je možné.
    HULIK
    HULIK --- ---
    DRAGON: třeba český servis Samsungu se k tomu nebude znat, je to sice protizakone, ale bohuzel realita.
    Ale je fakt ze to klidne vyreklamujes u CZC ty zas u Samsungu, takze je to jedno, jen se ti ten servis o ty presuny tam zpet protahnou.
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    já to nikdy nepochopil, proč to jako vadí. Dřív asi jo, ale dneska je jedno, jestli máš telefon z Čech nebo Německa, ne? Takže: co je s tím za problém? Že vám přijde později aktualizace? Nebo proč? Záruka normálně dva roky je, ne?
    LEON_KOWALSKI
    LEON_KOWALSKI --- ---
    No právě. Teď už budu číst poznámky pod čarou u všeho z CZC, sichr je sichr :-)
    TEKKIT
    TEKKIT --- ---
    LEON_KOWALSKI: tak tak, to bych čekal že se ti stane u mobily.eu se sídlem v kozím chlívku v Maďarsku:ú)
    TEKKIT
    TEKKIT --- ---
    LEON_KOWALSKI: ještě aby nabízel aktualizaci, když BTU/BTU BTU/TIM vlastně neexistuje:))
    LEON_KOWALSKI
    LEON_KOWALSKI --- ---
    Teď jsem se koukal do diskuze na CZC a stěžuje si tam víc lidí

    Nenabízí aktualizaci Android 10 - Samsung Galaxy | CZC.cz
    https://www.czc.cz/...-galaxy-s10-8gb-512gb-zelena/254801/produkt/5hfl3lpk9gg86agjs6j7og53l6/diskuse
    LEON_KOWALSKI
    LEON_KOWALSKI --- ---
    TEKKIT: čumím, já je bral jako Alza, datart atd .... no to já taky, proto se divím.
    TEKKIT
    TEKKIT --- ---
    tak jsem to trochu proinvestigoval a opravdu je to tak:))

    Mistři z CZC.CZ totiž prodávají klasický "šedivky"! Co je na tom zmrdskýho?

    1) místo aby ten produkt jasně označili standardním EU Distribuce , tak vymysleli takovej príma název "lokalizováno pro CZ, což jasně evokuje zaběhaný CZ distribuce. Až když to trochu rozklikneme tak se dozvíme že:
    "Naproti tomu produkty s označením "Produkt je lokalizovaný pro CZ" jsou nakoupeny v jiné zemi Evropské unie, například v Německu, Francii, Velké Británii, Polsku apod."

    2) cena je stanovená chytře...Když CZ (alza atd) prodávají za 20k, a EU za 15k...tak mistři z CZC za 17k. Tím jsou levnější než první ale dražší než EU takže to vypadá věrohodněji...

    čumím, já je bral jako Alza, datart atd
    TEKKIT
    TEKKIT --- ---
    LEON_KOWALSKI: S10 512GB verze
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam