• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HASHSamsung Mobile
    TEKKIT
    TEKKIT --- ---
    DRAGON: jde o software...ten případ z CZC:

    Telefon prochází z Italské distribuce (TIM). Po vložení české SIM se telefon snažil změnit na česky product code (XEZ). Ten ale v sestavě nenašel, takže dal výchozí pro model telefonu - BTU - United Kingdom. Problém je, že pro BTU nikdy ASH3 nevyšel, proto nenajde update na A10.

    takže ty máš SW poskytovatele služeb místo XEZ/XEZ XEZ/XEZ (CZ distribuce) BTU/BTU BTU/TIM. Ve značkovým servisu ti řeknou že je to zprasek se kterým nechtějí nic mít, ať se obrátíš na prodejce...

    Třeba já mám šedivku pro skandinávii (nordic countries) NEE/XEZ NEE/NEE a všechno mi běhá normálně. Android 10 jsem měl dříve než CZ třeba



    TEKKIT
    TEKKIT --- ---
    DRAGON: ok já bych do toho jak je to právně nerad zabrušoval. Vycházím z toho co je k přečtení běžně na fórech...Já jsem si do dneška opravdu myslel že se šedivkou tě v Samsungu vyfakujou:)
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    TEKKIT: pokud mas zivnost na nakup prodej a diatribuci, tak v tom neni rozdil. Zas nedelej z tech tvych sedivek knock off ;) precijen jsou to nove oroginalni zarizeni, jen si to koupil v jinem state. A kazde zbozi podleha dedinovane zaruce (v cizine vetsinou 1 rok, zde dva)
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    TEKKIT: s timhle souhlasim, to nepopiram, je to nefer, slo mi fakt jen o technickou stranku te veci ;)
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    TEKKIT: no tak to prave IMHO neni, minimalne je to jeden vyrobce a musi ctit alespon mezinarodni 1 year warranty, to jako pardon, predstav si ze by to nedelali to by bylo zalobicek :) Ja casto kupuju věci z ameriky nebo UK a zadnej problem.
    SMOKY
    SMOKY --- ---
    HULIK: Zdroj ?
    TEKKIT
    TEKKIT --- ---
    jo pozor! Ještě je tam jedna taková zajímavost, která vlastně koresponduje s tím co píše Hulik. Zboží zakoupené v EU máš možnost kdekoli v EU reklamovat...ale z ofiko distribuce imho

    tzn když přejedu hranice a v německu si koupím Samsung, a něco mi nebude běhat, tak tady mi to Samsung musí opravit - to není šedý dovoz.

    Když přejedu a koupim jich tam 100 a tady je prodávám ve svým krámu levněji než ofiko CZ - jedná se o šedivky

    Vysvětluju to jako kokot, snad je to srozumitelný:/
    (četl jsem o tom kdysi článek, který nemůžu dohledat, dávalo to smysl z pohledu prodejní strategie Samsungu a daní...)
    TEKKIT
    TEKKIT --- ---
    HULIK: ok, tohle slyším poprvé od tebe

    jiak tady je hezky jak jsem myslel že to funguje:
    Rozdíly mezi českou a evropskou distribucí | DOXA shop
    https://www.doxashop.cz/rozdil-mezi-cz-a-eu-distribuci/

    takhle to je v podstatě vysvětleno snad všude na netu
    HULIK
    HULIK --- ---
    TEKKIT: Reklamace by v rámci celé Evropské unie měla být jednotná. Zboží zakoupené v EU by jsi měl mít možnost kdekoliv v EU vyreklamovat v autorizovaném servisu.
    TEKKIT
    TEKKIT --- ---
    DRAGON: to s tou reklamací v žitné je ale dobrá zpráva, oficiálně by ti to vzít neměli
    TEKKIT
    TEKKIT --- ---
    DRAGON: na týhle kauze vadí hlavně to, že oni jsou renomovaný obchod s elektrem. Čekal bych že budou prodávat z ofiko distribuce (jako asi každej) . A na webu to mají schválně napsaný zmatečně. Kdyby napsali telefon je z EU distribuce, všichni víme o co jde a jaký je riziko...nikdo by nemohl nic říct.

    Jenže oni to jaksi prodávají o 2k dráž než je EU distribuce:)) Takže by to asi nikdo moc nekupoval žejo
    TEKKIT
    TEKKIT --- ---
    HULIK: já viděl i na netu mraky vyjádření ofiko servisů "šedý dovoz nepodporujeme, reklamujte u obchodníka".

    Jako přece se to dá pochopit. Ta ofiko distribuce tady funguje v podstatě kartelově. Nasadí na trh za stejnou cenu, slevy a cashbacky dávají všichni naprosto stejně (ve stejnou dobu), výkupní ceny starých modelů podle jedný šablony (aktuálně s10e 7500,-:))))....a tím že si ten telefon koupíš jinde (než z CZ) a mnohem levněji, tak jim do toho hodíš vidle. Takže asi pak nejde čekat "slitování" když ti něco nefunguje u značkovýho servisu, kterej je součástí CZ mašinérie...

    Já CZ distribuci z tohoto důvodu nepodporuju (taky kupuju EU), kupuju v renomovaných eshopech, které mají jasnou vlastnickou strukturu, kamenno prodejnu a nějakou historii (Mironet, Maxmobil). Pokud by se něco stalo mám to stejně daleko do samsungu jako do Mironetu, je mi to fuk (polský eshop bych nedal, Dragone, to přiznávám:))
    HULIK
    HULIK --- ---
    DRAGON: Já kupoval před lety Samsung Galaxy Nexus, byl z polské distribuce a poslali mě do kopru. Tak jsem musel u svého obchodníka, který to poslal k nim a to už šlo.
    KIDLI
    KIDLI --- ---
    DRAGON: pokud je to kombinace SW pro UK s nastavením italského operátora, tak aktualizace nepřijde nikdy
    LEON_KOWALSKI
    LEON_KOWALSKI --- ---
    DRAGON: no, aby to teď nebylo jako u Pixelu. Ten si z ČR například neobjednáš.
    Nebo něco jako regiony u Applu. Nebo Xiaomi.

    Ještě že mě tohle míjí :-)
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    DRAGON: kupoval sem ji z nejakyho polskyho eshopu.
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    HULIK: to "nebude znát" zrovna mam overene, že to není pravda. Koupil sem si před lety Galaxy S7 z eu distribuce, myslim že irské to bylo. Dvakrát sem ji reklamoval přímo v Žitné Samsung Centru. Neplatil sem ani korunu, oprava naprosto dle české legislativy (tzn do třiceti dnů, výstupní protokol, seznam součástek, které byly vyměněny a zapůjčen Edge po dobu opravy). Já myslím, že dobrý :)
    pokud se tedy nic nezměnilo, o čemž nevím, to je možné.
    HULIK
    HULIK --- ---
    DRAGON: třeba český servis Samsungu se k tomu nebude znat, je to sice protizakone, ale bohuzel realita.
    Ale je fakt ze to klidne vyreklamujes u CZC ty zas u Samsungu, takze je to jedno, jen se ti ten servis o ty presuny tam zpet protahnou.
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    já to nikdy nepochopil, proč to jako vadí. Dřív asi jo, ale dneska je jedno, jestli máš telefon z Čech nebo Německa, ne? Takže: co je s tím za problém? Že vám přijde později aktualizace? Nebo proč? Záruka normálně dva roky je, ne?
    LEON_KOWALSKI
    LEON_KOWALSKI --- ---
    No právě. Teď už budu číst poznámky pod čarou u všeho z CZC, sichr je sichr :-)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam