• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HASHSamsung Mobile
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    K te kauze - jednu vec jste tu zminili OTA aktualizace vam nemusi fungovat nebo prijde pozde.
    Co je ale horsi jsou interni FW pro Radio, neni to jako pred lety kdy by vam neslo LTE - ale porad budete mit jinou verzi radia.
    Historicky neni problem jit pres radia v Odin, ale je to dohledatelne a muze ovlivnit zaruku.

    Over-all Samsung uz nedovoluje delat kompletne jine modely se stejnym oznacenim jako drive a BFU to vetsinou nepozna. CZC za zodpovedny shop s elektro nepovazuji uz dlouho a Alza je uz taky reseller.
    Bratrovi ted dali "opravene" Fenix 3 od vazeliny se skrablym sklem. Tomu technikovi neprislo divny a nechtel vracet penize - tak se slo na facebook a ejhle najednou neni normalni procedura a zde mate penize.
    TEKKIT
    TEKKIT --- ---
    Nejvyšší varianta Galaxy S20 Ultra vyprodána. Na další kusy si počkáme
    https://www.svetandroida.cz/dostupnost-samsung-galaxy-s20-ultra-vyprodano/

    TEKKIT
    TEKKIT --- ---
    třeba Mironet (kde jsem kupoval) to má přímo takto uvedeno (dole na stránce)

    Telefony z EU distribuce | Mironet.cz
    https://www.mironet.cz/...yhody+kc173/?gclid=EAIaIQobChMIvI-46Mrx5wIVyed3Ch11eA7WEAAYASAAEgKfkvD_BwE
    TEKKIT
    TEKKIT --- ---
    jinak ono se to normálně dá přeflashovat přes Odin, ale Samsung CZ se s tím nechce patlat z principu - já to chápu
    TEKKIT
    TEKKIT --- ---
    DRAGON: jde o software...ten případ z CZC:

    Telefon prochází z Italské distribuce (TIM). Po vložení české SIM se telefon snažil změnit na česky product code (XEZ). Ten ale v sestavě nenašel, takže dal výchozí pro model telefonu - BTU - United Kingdom. Problém je, že pro BTU nikdy ASH3 nevyšel, proto nenajde update na A10.

    takže ty máš SW poskytovatele služeb místo XEZ/XEZ XEZ/XEZ (CZ distribuce) BTU/BTU BTU/TIM. Ve značkovým servisu ti řeknou že je to zprasek se kterým nechtějí nic mít, ať se obrátíš na prodejce...

    Třeba já mám šedivku pro skandinávii (nordic countries) NEE/XEZ NEE/NEE a všechno mi běhá normálně. Android 10 jsem měl dříve než CZ třeba



    TEKKIT
    TEKKIT --- ---
    DRAGON: ok já bych do toho jak je to právně nerad zabrušoval. Vycházím z toho co je k přečtení běžně na fórech...Já jsem si do dneška opravdu myslel že se šedivkou tě v Samsungu vyfakujou:)
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    TEKKIT: pokud mas zivnost na nakup prodej a diatribuci, tak v tom neni rozdil. Zas nedelej z tech tvych sedivek knock off ;) precijen jsou to nove oroginalni zarizeni, jen si to koupil v jinem state. A kazde zbozi podleha dedinovane zaruce (v cizine vetsinou 1 rok, zde dva)
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    TEKKIT: s timhle souhlasim, to nepopiram, je to nefer, slo mi fakt jen o technickou stranku te veci ;)
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    TEKKIT: no tak to prave IMHO neni, minimalne je to jeden vyrobce a musi ctit alespon mezinarodni 1 year warranty, to jako pardon, predstav si ze by to nedelali to by bylo zalobicek :) Ja casto kupuju věci z ameriky nebo UK a zadnej problem.
    SMOKY
    SMOKY --- ---
    HULIK: Zdroj ?
    TEKKIT
    TEKKIT --- ---
    jo pozor! Ještě je tam jedna taková zajímavost, která vlastně koresponduje s tím co píše Hulik. Zboží zakoupené v EU máš možnost kdekoli v EU reklamovat...ale z ofiko distribuce imho

    tzn když přejedu hranice a v německu si koupím Samsung, a něco mi nebude běhat, tak tady mi to Samsung musí opravit - to není šedý dovoz.

    Když přejedu a koupim jich tam 100 a tady je prodávám ve svým krámu levněji než ofiko CZ - jedná se o šedivky

    Vysvětluju to jako kokot, snad je to srozumitelný:/
    (četl jsem o tom kdysi článek, který nemůžu dohledat, dávalo to smysl z pohledu prodejní strategie Samsungu a daní...)
    TEKKIT
    TEKKIT --- ---
    HULIK: ok, tohle slyším poprvé od tebe

    jiak tady je hezky jak jsem myslel že to funguje:
    Rozdíly mezi českou a evropskou distribucí | DOXA shop
    https://www.doxashop.cz/rozdil-mezi-cz-a-eu-distribuci/

    takhle to je v podstatě vysvětleno snad všude na netu
    HULIK
    HULIK --- ---
    TEKKIT: Reklamace by v rámci celé Evropské unie měla být jednotná. Zboží zakoupené v EU by jsi měl mít možnost kdekoliv v EU vyreklamovat v autorizovaném servisu.
    TEKKIT
    TEKKIT --- ---
    DRAGON: to s tou reklamací v žitné je ale dobrá zpráva, oficiálně by ti to vzít neměli
    TEKKIT
    TEKKIT --- ---
    DRAGON: na týhle kauze vadí hlavně to, že oni jsou renomovaný obchod s elektrem. Čekal bych že budou prodávat z ofiko distribuce (jako asi každej) . A na webu to mají schválně napsaný zmatečně. Kdyby napsali telefon je z EU distribuce, všichni víme o co jde a jaký je riziko...nikdo by nemohl nic říct.

    Jenže oni to jaksi prodávají o 2k dráž než je EU distribuce:)) Takže by to asi nikdo moc nekupoval žejo
    TEKKIT
    TEKKIT --- ---
    HULIK: já viděl i na netu mraky vyjádření ofiko servisů "šedý dovoz nepodporujeme, reklamujte u obchodníka".

    Jako přece se to dá pochopit. Ta ofiko distribuce tady funguje v podstatě kartelově. Nasadí na trh za stejnou cenu, slevy a cashbacky dávají všichni naprosto stejně (ve stejnou dobu), výkupní ceny starých modelů podle jedný šablony (aktuálně s10e 7500,-:))))....a tím že si ten telefon koupíš jinde (než z CZ) a mnohem levněji, tak jim do toho hodíš vidle. Takže asi pak nejde čekat "slitování" když ti něco nefunguje u značkovýho servisu, kterej je součástí CZ mašinérie...

    Já CZ distribuci z tohoto důvodu nepodporuju (taky kupuju EU), kupuju v renomovaných eshopech, které mají jasnou vlastnickou strukturu, kamenno prodejnu a nějakou historii (Mironet, Maxmobil). Pokud by se něco stalo mám to stejně daleko do samsungu jako do Mironetu, je mi to fuk (polský eshop bych nedal, Dragone, to přiznávám:))
    HULIK
    HULIK --- ---
    DRAGON: Já kupoval před lety Samsung Galaxy Nexus, byl z polské distribuce a poslali mě do kopru. Tak jsem musel u svého obchodníka, který to poslal k nim a to už šlo.
    KIDLI
    KIDLI --- ---
    DRAGON: pokud je to kombinace SW pro UK s nastavením italského operátora, tak aktualizace nepřijde nikdy
    LEON_KOWALSKI
    LEON_KOWALSKI --- ---
    DRAGON: no, aby to teď nebylo jako u Pixelu. Ten si z ČR například neobjednáš.
    Nebo něco jako regiony u Applu. Nebo Xiaomi.

    Ještě že mě tohle míjí :-)
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    DRAGON: kupoval sem ji z nejakyho polskyho eshopu.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam