• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HASHSamsung Mobile
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    LAUNCHER: Udpate: Netusi v jakem je to stavu, pry maji nemocnost, vytizeni kvuli uvedenim novych rad atd.

    Nevi jestli to stihnou do 22. brezna, pokud nestihnou, chteji mi vratit peníze.

    Vyjasnili jsme si, ze mi nejde o penize, ani o "bonus" sluchatka, ale chci telefon a to funkcni 🙂
    HULIK
    HULIK --- ---
    TEKKIT: Měl jsem podobně koupený Samsung Nexus před lety a ofiko Samsung servis mě vykopnul, takže jsem to musel řešit přes tu prodejnu, kde jsem to koupil a oni to poslali do Samsung servisu, kde mě vykopli a tam mi to opravili.
    Vyzvedl jsem si to pak opravené na té prodejně s protokolem ze Samsung servisu ??
    Na hlavu postavené !!!!
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    LAUNCHER: Oprava: Samsung servis v CR zjevne stoji za houby. Jak jinde, to nevim.
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    TEKKIT: Co to je sedivy dovoz?

    Samsung je Samsung.

    Tyhle blbosti at na me nikdo nezkousi, nebo se tam vratim s COI - pokud je to v ramci mezinarodni zaruky, tak to budou a musi resit.

    Ostatně uz mam s timhle pozitivni zkusenost s Fujifilm, nezkoušeli na me zadne takovehle nesmysly.

    Resil bych pouze to, ze servis Samsung jako takovy zjevne stoji za houby a tudiz to dost mozna bude lepsi treba i v tom Mironetu.
    TEKKIT
    TEKKIT --- ---
    LAUNCHER: A to je druhá věc...

    Ja mel zatím vždy sedivku a nikdy jsem s tím neměl problém. Ono je to trochu dvojsecny:))

    Třeba ten Mironet má rovnou v baráku i servis, když se něco posere nikam se nepreposila.

    Ale nepropaguju sedej dovoz...to si kazdej musí rozhodnout sam
    TEKKIT
    TEKKIT --- ---
    TEKKIT: Ono totiž jde o to že Samsung má velkoobchodní ceny nastavený podle velikosti a síly trhu...

    Takže typicky třeba Mironetu se vyplatí brát skandinavskou distribuci (NEE) a tady to ještě prodat o 3k levněji a vydělat...

    Ale vyjebou s tím samo se SAMSUNGEM...čili když jim pak někdo přijde plakat že mu něco nefunguje...tak ho pošlou logicky do Mironetu
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    Samsung.cz ma dle me aktualni zkusenosti pomaly a netransparentni servis i s jejich vlastnim telefonem. Pokud ten telefon bude z amazon.com a jeste Snapdragon verze, ktera se tu vubec neprodava...
    NEVILL
    NEVILL --- ---
    TEKKIT: Jsem nikdy pořádně nepochopil ten rozdíl. Kamarádovi kdysi dávno v servisu od Sony tvrdili že mezinárodní záruka funguje když sem jako přijede cizinec a potřebuje to opravit, ne že si to Čech koupí někde jinde kde to mají levněji (to byla taková doba kdy minidisc byl v Americe asi o půlku levnější než u nás, tu cenu tenkrát fakt napálili).
    TEKKIT
    TEKKIT --- ---
    TEKKIT: Pokud koupíš v Německu mobil z ofiko německý distribuce je to samozřejmě ok...

    Pokud koupíš mobil který někdo koupil za velkoobchodní cenu z distribuce pro Německo a tady preprodava za ceny nižší než je ofiko Česká cena...tak s tím nikdo nechce nic mit
    TEKKIT
    TEKKIT --- ---
    NEVILL: Není právě
    NEVILL
    NEVILL --- ---
    TEKKIT: Tak já bych si to prostě koupil v jiné zemi, ne od českého předprodejce. Ale to je pro ně taky šedivka, že?
    TEKKIT
    TEKKIT --- ---
    NEVILL: No ale to mluvíš o šedivce ne? To je ale jasný že to značkové servis nechce
    DWAY
    DWAY --- ---
    NEVILL: samozrejme ze je :)
    NEVILL
    NEVILL --- ---
    Jinak teda registrace telefonu dokončena, budu očekávat až to vyřídí a pošlou mi voucher na sluchátka. Jen si říkám jestli je ten proces schválně tak složitý, aby to lidi spíš odradilo a vykašlali se na to... :-)
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    A co se frekvencí apod týká, tak bude fungovat?
    NEVILL
    NEVILL --- ---
    LAUNCHER: Nevím jak u Samsungu, ale ono to s tou mezinárodní zárukou občas dopadne tak že český autorizovaný servis to odmítne s tím že to není výrobek určený pro náš trh, to si pošlete tam kde jste to koupili. Ale většinou pomůže poslat stížnost na centrálu jak to teda je s tou mezinárodní zárukou, místní servis od nich dostane pojeb a pak to nakonec přijmou, ale jsou děsně nasraný.
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    NAVARA: Melo by to mit mezinardni zaruku 1 rok. Praktickou zkusenost nemam. Samsung z Amazon US zda se posila do CZ.

    https://www.samsung.com/sec/support/guarantee/InternationalWarranty/
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    Jak moc je problém koupit dragon verzi třeba na amazonu a pak provozovat u nás? Bude servis případně dělat vlny (a třeba turisti nebo expati mají smůlu) nebo to vezme a opraví?
    OODOOW
    OODOOW --- ---
    LAUNCHER: Jako nejsem si jistej, že to je v Exynos vs Snapdragon, viz třeba tenhle post https://www.reddit.com/r/GalaxyS22/comments/syz8bi/s22_exynos_battery_regular_usage_3/
    Zkusil bych to nějak odladit, vypnout 5G a zjistit, co tam tolik žere. Uvidím až dostanu svůj.
    SMOKY
    SMOKY --- ---
    LAUNCHER: Taky si myslím, ale nevím jak se mi chce sázet na to, že to odladi.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam