DRAGON: myslím, že nechápeš pointu.
čekání mi nevadí. vadí mi, když někdo něco slibuje a předem musí vědět, že to nemůže dodržet.
ok. kdyby mi rovnou 10. února řekli, bad luck kamaráde, ses druhá vlna, nejdřív na apríla, tak si řeknu, ok a třeba si to NEPOSÍLÁM do prace, ve který už nebudu pracovat.
nebo, třeba, nebudu mít ty sluchátka, protože, světě div se, ta akce je do vyprodání zásob. potrebuju je? ne. ale nemaj je slibovat. a ano, byl to jeden z faktorů, proč jsem si ten telefon objednal.
pro mě to znamená akorát komplikace. musim to řešit. musim komunikovat s podporou. že je to práce na dva maily? jo, je. ale je to ztráta času a energie. a v poslední době fakt téhle komodit nemám dost na to, abych je zbytečné investoval do takovýhle ptákoviny. je to zpackana promoakce. naprosto nezvládli komunikaci. a musím to řešit já, jako zákazník. kterej navíc komunikaci s klientem má jako součást profese. o to víc mě tohle diletantsvi vytáčí. tohle máš VZDYCKY komunikovat okamžitě, pokud víš, ze nestíháš termín. ne dělat mrtvého brouka a ne den po deadlinu poslat zprávu, je sorry, za tři tejdny. tohle není raketova veda, ale základy.
a nějaký fanboys kecy o tom, ze si máme zvykat, to fakt nezachrání.