• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HASHSamsung Mobile
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    JOHN_LENON: ano, to jsou tedy strašní čuráci... omg
    JOHN_LENON
    JOHN_LENON --- ---
    OODOOW: přesně tak, klidně pockam. jen oser s tou změnou adresy doručení. a naprosto zbytečně.
    JOHN_LENON
    JOHN_LENON --- ---
    DRAGON: a prý.... :)

    No hele, opět, nechápeš pointu.

    10. února rekl, ze nejpozději 11. března odesilaj. měli tedy víc jak měsíc na to říct, že to nestihnou. udělali to? ne. napadlo je to až 12. března.

    to není proklientský přístup. to je prostě něco, za co svy zaměstnance jebu, kdykoliv to zjistím. nestíháš termín? někdo ti něco nedodal včas? ok. přijď, řekni mi to, budem to řešit.

    zazdis to? zlobím se (curaku).

    a s tím svagrem si fakt pobavil.
    OODOOW
    OODOOW --- ---
    DRAGON: Hele, když nevíš, jestli to stihneš, tak napíšu termín neznámý. To snad zvládne a pochopí i malé dítě. Prostě slibovali a nesplnili, takže chápu zklamání, i když samozřejmě v porovnání s tím, co se teď děje, je to malichernost.
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    JOHN_LENON: Podle čeho víš, že 10. února věděli, že to nestihnou? Švagr dělá v alze nákupčího a prý někdy do poslední chvíle neví, že se něco nedodá v termínu. Tohle může být klidně úplně to samé a ty jenom spekuluješ.
    JOHN_LENON
    JOHN_LENON --- ---
    DRAGON: myslím, že nechápeš pointu.

    čekání mi nevadí. vadí mi, když někdo něco slibuje a předem musí vědět, že to nemůže dodržet.

    ok. kdyby mi rovnou 10. února řekli, bad luck kamaráde, ses druhá vlna, nejdřív na apríla, tak si řeknu, ok a třeba si to NEPOSÍLÁM do prace, ve který už nebudu pracovat.

    nebo, třeba, nebudu mít ty sluchátka, protože, světě div se, ta akce je do vyprodání zásob. potrebuju je? ne. ale nemaj je slibovat. a ano, byl to jeden z faktorů, proč jsem si ten telefon objednal.

    pro mě to znamená akorát komplikace. musim to řešit. musim komunikovat s podporou. že je to práce na dva maily? jo, je. ale je to ztráta času a energie. a v poslední době fakt téhle komodit nemám dost na to, abych je zbytečné investoval do takovýhle ptákoviny. je to zpackana promoakce. naprosto nezvládli komunikaci. a musím to řešit já, jako zákazník. kterej navíc komunikaci s klientem má jako součást profese. o to víc mě tohle diletantsvi vytáčí. tohle máš VZDYCKY komunikovat okamžitě, pokud víš, ze nestíháš termín. ne dělat mrtvého brouka a ne den po deadlinu poslat zprávu, je sorry, za tři tejdny. tohle není raketova veda, ale základy.

    a nějaký fanboys kecy o tom, ze si máme zvykat, to fakt nezachrání.
    SMOKY
    SMOKY --- ---
    Vypadá, že si to už celkem sedlo, dneska -42% s téměř 2h sot, celou dobu na 4G, location services vypnutý. To jsem byl víc jak 2h na kole takže, Garmin Connect si celkem něco vzal. Když se vyřeší bug s location services requestama od System UI a WiFi idle drain tak by to mělo být ok. Zrovna se objevil nový update, tak zkusím jestli to něco změní.

    LEDOFREDO
    LEDOFREDO --- ---
    vy fakt asi zijete v roce 2019 mentalne.. v pristich letech dost mozna budete na (dvou)mesicni cekani na kvalitni elektroniku jeste s laskou vzpominat

    Btw aplikoval sem dragonovu fintu s power savem a rozdil ve úbytku baterky dost zásadní, po celem dni bezneho pouzivani sem furt pres 30% (z 85)
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    VAGABUND: uvádíš přirovnání, které popisuje úplně jinou situaci, tsive. A imho víš kulový, jaký je teď současný stav na poli elektroniky, termíny se protahují prakticky u všeho nově vyráběného.
    VAGABUND
    VAGABUND --- ---
    DRAGON: tsive kdyz si u baby v jednote zamluvim bochnik chleba na zejtra, ta mi ho slibi a druhej den mi rekne, ze sorry, prazaci byli rychlejsi; tak to neni treti svetova, ale odplivnu si stejne, ze je to krava blba..

    ale puvodne jsem sel s dotazem na mistni experty - sem slepej nebo muzu night mode na s22u pouzivat jen v tom jednom formatu 4:3 108mp???
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    1st world problems :) mne dostava, ze je nekdo schopnej nekoho nazvat curakem, protoze mu prijde pozdeji v tehle dobe mobil. Mobil.
    JOHN_LENON
    JOHN_LENON --- ---
    ja mam v ty objednávce taky adresu, na který 1. dubna už nebudu, protože měním praci. :)))

    snad to půjde změnit.

    fakt kokoti. a tohle je vyloženě o tom, ze druhej den měli vyprodáno a neměli potřebu to říkat. zmetci.
    OODOOW
    OODOOW --- ---
    No, na 1.4. se dá počkat, akorát já to budu muset zrušit, protože už budu mimo ČR. Díky té tragické baterce mě to ani tak moc nemrzí. Buď ještě rok vydržím s tím co mám anebo budu muset zkusit jinou značku.
    NEVILL
    NEVILL --- ---
    JOHN_LENON: Apríl! :-)
    NEVILL
    NEVILL --- ---
    TRAGIKOMIX: Apple s dodáním tak něco kolem měsíce a půl. My to teda máme přes firemního dodavatele, kterej tam už něco předem nachystá, ale i tak je to doba
    JOHN_LENON
    JOHN_LENON --- ---
    TRAGIKOMIX: ja to samozřejmě pochopil. jen je to naprosto zbytečná rada.

    nejde mi o to, ze to bude až 1. dubna. jde mi o to, ze tvrdili něco jinyho, kdyz to inzerovali. ve chvíli když jsem objednával, muselo jim být jasny, ze to toho 11. března nestihnou.

    jednoduchý počty. curaci.
    TRAGIKOMIX
    TRAGIKOMIX --- ---
    No moje loňská objednávka S21 byla celkem rychle dodána. Objednání 14.1. a pro telefon jsem si jel 10.2. Alza
    TRAGIKOMIX
    TRAGIKOMIX --- ---
    JOHN_LENON: Spíše mi asi šlo o to že ani Apple nebude s tím dodáním nových produktů o moc rychlejší.
    Nicméně nechtěl jsem tě nějak urazit nebo napadnout. Snad to tak nevyznelo.
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    JOHN_LENON: Tez jsem nalomenej vzit iPhone misto toho Exynos Samsungu - stale v reklamaci bez infa.
    JOHN_LENON
    JOHN_LENON --- ---
    TRAGIKOMIX: a k čemu mi to přesně bude? strcim ho do kapsy, nebo si s ním zavolám?

    ne.

    bude mi takový moudro úplně k hovnu.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam