• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HASHSamsung Mobile
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    LAUNCHER: Nozatim jsem neprisel k zadnym vyhodam pri reseni s podporou Ska. Je to mozne, ale taky muzes narazit na hodneho technika :)

    Nicmene neni potreba to extrapolovat na vsechny uzivatele. Mame tu problem uzivatele co dostal aspon 2 OTA a chysta se reklamovat s nahodnymi zaseky.

    Takze anketa by mela byt: Muj telefon ma chybu co nelze ukazat a dostal jsem nedavno OTA, co udelam?
    a) Budu doufat ze se o me postaraji. Pokud me reknou udelat Factory Reset. tak budu delat Karen ze mam Sko
    b) Zresetuji a pri zamrznuti vyfotim, abych si usetril pripadnou cestu a dohadovani s nekym, kdo nema ani pristup k databazi poruch :)
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    MCKIDNEY: Napadá mě, jestli se víc nestarají o ta Ska. Třeba si to ještě užiji, až v budoucnu pro dečka koupím dvě Áčka.
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    LAUNCHER: No tak mas stesti. Mpocet telefonu je obrovsky a nekdo jako ty musi existovat.

    U nas v rodine to jenom.v 2022 byl opticky reader a zesilebi sluchatka pro stereo. Tady na nuxu byl taky jeden.

    Reset byl doporucen I primo samsung podporou...
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    JOHN_LENON: Možná mám výhodu, že tady v regionu se lidé snaží chovat vstřícně, protože se všichni znají.
    JOHN_LENON
    JOHN_LENON --- ---
    LAUNCHER: Tak to u klokocky nebudou mít radost až je příští týden navštívim
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    JOHN_LENON: Volal jsem 112, mojí právničce - just to be sure (ID Kasumi tady na Nyxu), zeťovi majitele autosalonu. Všichni po mě chtěli ať mi dá PČR dýchnout (kvůli pojišťovně) a ať odnesu trojúhelník za auto (už jsem ho tam nesl). Srnec mrtvý na místě, toho jsem kontroloval po trojúhelníku. 112 nebo PČR zavolala myslivce, nevím. Protokol od PČR chtěl autosalon. Odtahovku, náhradní auto, pojišťovnu, opravu řešil autosalon. Ode mě se chtělo pár podpisů.
    JOHN_LENON
    JOHN_LENON --- ---
    LAUNCHER: hm a to si řešil s dealerem, nebo s infolinkou škodovky?

    protoze to není jedna a ta samá věc. je klidně možný, že ten dealer to ani neví. nebo to schválně neříká.
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    JOHN_LENON: Srazil jsem srnce, dostal jsem náhradní auto, nic jsem za to neplatil. // Sorry za OT, kdyžtak smažte
    JOHN_LENON
    JOHN_LENON --- ---
    LAUNCHER: no dobře. obdobnou službu mám. ale nějak nechápu?
    oni píšou že je to zadarmo? koukám na to pdfko a nějak sem to z toho nevycetl. myslíš tu assistance, ne?
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    JOHN_LENON: Nemáš pravdu, např. z vlastní zkušenosti Záruka mobility u Škodovky: https://www.skoda-auto.cz/servis-a-prislusenstvi/zaruky-mobilita
    JOHN_LENON
    JOHN_LENON --- ---
    LAUNCHER: tak o přístupu to není, ten je v klidu. jen nepujcujou auta zadarmo.

    konec offtopicu
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    JOHN_LENON: Když kupuji prémii, tak očekávám proklientský přístup, ne minimum dané legislativou. Přístup tvého autosalonu mě také překvapuje mmch, kdyby to neřešil ani jeho šéf, kontaktoval bych zastoupení/automobilku. A nekupoval bych auto s nepříjemnými dealery nebo u nepříjemného dealera (k doptání v autíčkových boards na Nyxu i jinde).
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---

    Nutnost dělat Factory Reset po OTA update na řadách S22/S21/S20 a Tab S8/Tab S7

    12 hlasy od 11 respondentů

    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    MCKIDNEY: Android mám od roku 2010. Doma provozujeme: 2 telefony (+ 2 občasně), 5 tabletů, 1 Android TV.

    OTA, po kterém by mi přestalo něco fungovat jak popisuješ a já musel dělat FR, si nevybavuji.
    JOHN_LENON
    JOHN_LENON --- ---
    SMOKY: proc? zákon platí pro oba případy stejně. 🤷‍♂️

    To, že někdo ti dobrovolně půjčí něco zdarma je proklientský přístup, ne povinnost.

    ale díky, nevěděl jsem.
    SMOKY
    SMOKY --- ---
    JOHN_LENON: Tak srovnávát auto a telefon je trošku mimo

    Moje Galaxy | Samsung CZ
    https://www.samsung.com/cz/support/mojegalaxy/
    JOHN_LENON
    JOHN_LENON --- ---
    SMOKY: z logiky, kdyz jsem uplatnoval reklamaci na aute, tak ne.

    technik mi vysvětlil, že jakej by byl argument mi půjčovat auto zdarma, kdyby mi třeba ve finale reklamaci neuznali?

    ale jinak auto si půjčit u nich můžeš, jen za to tvrdé platíš


    s telefonem to bude asi obdobný, jen nevím jestli budou mít nejakej telefon na půjčení
    SMOKY
    SMOKY --- ---
    JOHN_LENON: Nedají ti po dobu reklamace náhradní telefon?
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    JOHN_LENON: Tocarni reset, stejne ti to reknou i u reklamace. OTA update jsou stejne jako zaplaty z XDA pred lety. Kumulativni a neberou ohled na historii nastaveni a zaplat. Dejou se hrozne veci jako nefunkcni touch, reader, repro a pak mnoho zvlastnich sw bugu.

    Pak urcite reklamovat, peotoze takove zamrzy nejsou normalni ani na nestabilnich chipech jako je novy pixel :)
    JOHN_LENON
    JOHN_LENON --- ---
    jo. asi mi nic jinyho nezbude. pořád naivně doufám, že to zachrání nejakej update, ale pomalu se smiruju s tím, že to odnesu do samsungu.

    bohužel to ale znamená vyřešit si na dobu reklamace náhradní telefon.

    a teď co, koupit jinej?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam