KUTAS: jenže to je "akumulace" v EV, která by vyžadovala převrácení fungování - opět trochu zjednodušeně "elelktromobil je noční vozidlo" (pro upíry) - tj. od soumraku do svítání a pak připojit nabíjet na panely.
Takže jistě, jako "koncept" je to fajn nápad, ale EV pro dojíždění do práce, kde je parkování s nabíječkami (klidně i "pomalými", teoreticky to lze cpát klidně těch 8 hodin šichty) poháněnými především z panelů na střechách. Jenže to znamená nahradit jen část vozidel (a ne si ideologicky škrtnout všechny spalováky) a navíc s problémem, že to znamená zvětšení počtu vozidel (jedno na všední dny na dojíždění do práce či po městě a "okolo komína") a druhé na delší pojezdy. Takže problém s jejich místem (představ si rodinu, kdy dva EV na dojíždění do práce a popojíždění a-la děti ze/do školy/kroužků poskakující od FVE poháněnou nabíječkou k FVE poháněné nabíječce + jeden spalovák popř. EV + hybrid na delší cesty).
Ohledně "služeb" totéž - přes den vozidla nabíjíš a od večera do rána jezdí (zásobování apod.) - no to by bylo obrovské přeorání klasického paradigma...