HANZS: hele, tyhlencti manažeři z Manpoweru jsou právě jádro celého AI průseru, co se na nás řítí. Celá tahle ujetá vidina, že nahradíme zaměstnance skriptem není nic nového, a děje se to v IT už půl století. Jenže tak nějak rádi zapomínají, že všechny ty skripty musí někdo tvořit, hlídat, aby skriptovaly to co maj, a aby výsledky odpovídaly realitě. Jasně, i v korporátní IT je spousta míst, který se daj osekat, ale nevyřeší to AI, ale nějakej reálnej audit, co tyhle černý pasažéry najde. Třeba jenom v našem teamu jsou z deseti lidí odhadem tak 2-3 naprosto zbytečný, a nebejt toho, že jsou chráněný zákonem a známostma, letěli by dávno. Výsledek místní AI revoluce bude akorát to, že AI označí, že potřebujeme snížit o dva lidi, a poletí ti, co něco reálně delaj, protože nemaj konečně, a zbytek teamu akorát dostane víc naloženo. Opět, tohle je proces, co se děje od minulýho století, a přesně tyhle experti, co neklikli na server od devadesátek, věděj, jak se zašít a simulovat práci tak, aby prolezli i dalším ponižovacím kolečkem, stejně jako těma deseti předchozíma.
KUTAS: hele, já v callcentru dělám a tu AI do něj implementuju. Tam už je to osekaný na naprostý minimum léta a o moc níž to nejde, akorát dřív se tomu říkalo automat, a teď powered by AI. Jedinej výsledek je, že se ušetřily drobný, a průměrnej zákazník je 3x víc nasranej, než dřív. Ale jo, určitě to nějakému manažerovi moc pěkně vychází v KPI...