JANDOS: Tak si třeba představ lidi co v Bolce v lince dělají interiéry (a podobný serepetičky i z venku) na fabie chodí po nějakým 15 metrů dlouhým úseku jak tam jede ta karosérie "na pásu" a montujou do toho třeba šaltpáky nebo nějaký ty šmejdy dovnitř v palubce nebo co já vím co (skoro všechno). Takhle mu tam projede jedna fabie třeba za 30 vteřin a on to tam za tu dobu musí vmontovat, protože potom to a) odjede k někomu dalšímu a b) mu tam přijede další kchár. Takhle tam pinká 4 hodiny nebo kolik, pak písk, na 20 minut (15?30?) se slezou k ke stolům a skříňkám, vyndaj žranec a nasoukaj to do sebe a pak šupla zase písk a znova to samý.
Jasně, pak jsou tam lidi, který tam jsou přes techniku a to musí být (imho, alespoň mi to tak přišlo z toho, když jsme s nima komunikovali) odborníci, který tam jsou přes údržbu, když se něco posere, když je něco potřeba atd a ty budou pravděpodobně placený dost dobře a je to určitě i zajímavý. Ale to co jsem psal vejš mi přijde jako "typický džob", který si představím pod pojmem práce ve fabrice, děláš to, co nedělaj roboti, protože je to buď moc jemná, moc titěrná, moc pohybově/koordinačně náročná práce a nebo spíš kombinace toho všeho, na kterou prostě potřebuješ lidi.
Roboty maj pak samozřejmě vedle, kde vařej karoserie a dávaj dohromady kostry aut, apod. Jsou silný, relativně rychlý a hlavně přesný, když vidíš jak tam bafne nějak vyraženej plech, posune to kus ke svářečce, přivaří, pootočí, přivaří, přendá do jinýho chapadla, tak to vypadá jak nějaká linka na výrobnu terminátorů. Ale když si představíš jak osazuje pojistky, jednu za druhou, tak to by byla pro takovýho robota ve srovnání s dělňasem práce na sto let a zabralo by to taky o dost víc místa.