MARIHAI: Do určitý míry-a ta míra je daleko za tím co se tady snaží kravaty nabulíkovat-je deficit přijatelnej to je všecko co k topicu řikám,)
MARIHAI: Ano,nejspravedlivější z řešení,co na tom že vypatlanej profesůrek co si pět let nevrznul naschvál solí studentky případně studenty co si dovolili jednou nepřijít na cvičení,rektor si ze školy dělá trafiku pro známý a v době kdy se jako teda jako hrozně"šetří" si např. ČVUT postaví novou obří centrální knihovnu protože na to nějakýmu spřátelenýmu mamrdovi zase přistála zakázka.atd. atd.
K tomu školnýmu asi nakonec-nebylo by to nic jinýho než prodlužování agonie systému kterej v mnoha případech funguje asi tak jak jsem popsal níže,cesta k zeefektivnění vede přes zeštíhlení celýho aparátu,neni mi jako jasný na co ČR potřebuje např.čtyři veřejný právnický fakulty v době kdy je advokátů jak jehličí v lese a už ted pro ně neni práce,to samý se týká nejrůznějších "humanitních studií" a podobně,dál bych snad ještě zmínil například ČZU kde je technická fakulta jako kráva s velmi obdobným studijním programem jako ČVUT která je vzdálena neuvěřitelných pět minut jízdy autem,dále když už je řeč o ČVUT -tohle se týká zejména fakulty strojní-opět neni mi jasný na co dotovat systém kde se nabere do prváku třeba pět kruhů a ve třetáku jsou z nich stěží dva a u naprosté většiny vyhozených co díky kreditnímu systému převegetili na Úvodech do Studia,Tělocviku a Duševní hygieně pohodlně tři roky je díky studijním "výsledkům" jasný už někdy na konci prváku že tu školu nikdy nedodělají atd.
Zeštíhlení a zefektivnění na funkčí mechanismus je tedy možné a proveditelné-ovšemže obtížně,docenti co mají mnoho známých a to i "vysoko" by spustili ukrutný povyk že jim někdo podřezává zlaté prase,"rdousí akademickou obec" etc. takže se vymyslel koncept "školného" který ovšem podle mýho neni nic jinýho než jakýsi "dodotování" trafik než jedna generace osazenstva odejde do důchodu a po nás potopa,proot s nim nemůžu souhlasit.
SPAULDING: Pozdravuj KARLA