• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    JANDOSZákulisí filmu - Vše co není vidět na plátně, filmové zajímavosti.
    LOJZEE
    LOJZEE --- ---
    LUCIEN: proc ma Neo dlouhy vlasy? Vypada jako John Wick. :/
    LUCIEN
    LUCIEN --- ---
    Keanu Reeves y Carrie-Anne Moss in the making of The Matrix 4, México. Ja tam jeste vidim Lanu.
    CLOWNZEPPA
    CLOWNZEPPA --- ---
    ASYD
    ASYD --- ---
    Behind the Scenes: Kung Fury Short Film
    http://www.youtube.com/watch?v=aLKOHJs17rc
    QWIFF
    QWIFF --- ---
    This Is What 'The Matrix' Really Looks Like Without CGI!!! - Special Effects Breakdown
    http://www.youtube.com/watch?v=oKt-Jz_s9DE
    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    PUKPUK: popravdě na mě měl stejnej efekt tunel s trapnýma malůvkama v dinoparku :D stačí ,že se kolem tebe něco točí a točíš se taky
    LUCIEN
    LUCIEN --- ---
    The different variations in which Joaquin Phoenix filmed the Murray show entrance scene in Joker (2019)

    ASYD
    ASYD --- ---
    Mob Boss Reviews Mafia Movie Scenes
    https://www.youtube.com/watch?v=nuWDXoSe9Vo
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    LOJZEE: Taky jenom Freddy ma cool walkmana:)))
    LOJZEE
    LOJZEE --- ---
    malokdy se stane, aby johnny depp vypadal hur, nez freddy krueger..
    LOJZEE
    LOJZEE --- ---
    KEB
    KEB --- ---
    NOP: oh, tohle měli pouštět místo traileru!
    NOP
    NOP --- ---
    '1917' Behind-the-scenes Extended Featurette
    https://www.youtube.com/watch?v=ypvd2LJCJHg
    SCHWITA
    SCHWITA --- ---
    The horse head was real. A Godfather crew member ordered it from a dog food plant in New Jersey. As Coppola later recalled: 'One day, a crate with dry ice came with a horse's head in it.'
    https://purpleclover.littlethings.com/entertainment/7612-godfather

    40244-godfather-horse-head
    PUKPUK
    PUKPUK --- ---
    SPIKE411: Dokonce herci z Mandaloriana popisovali, že když pozadí jelo při scéně v lávovém tunelu a oni stáli na statické lodi, tak si při zastavení museli chytat aby nespadli. Tak reálné to na place bylo. O tom že jsou součástí prostředí a lépe zapadnou do role a atmosféry scény nemluvě.
    LOJZEE
    LOJZEE --- ---
    H8

    ARAON
    ARAON --- ---
    ARAON: Nevyjádřil - nevyvádí. Autokorekce je debil.
    ARAON
    ARAON --- ---
    SPIKE411: V zásadě všechno to co jsi vyjmenoval. Realistické nasvícení přímo scénou pomáhá herce skvěle zapasovat do scény, není zapotřebí odstraňovat zelené odlesky ze všech chromovaných povrchů (speciálně u Manda celkem problém), výrazně urychluje postprodukci. A hádám, že pokud by do akce zapojili i podobný setup jako použil Scorsese u Irishmana, mohli by mít k dispozici rovnou i depth-mapu, která by výrazně pomohla s dodatečným doklíčováním věcí, které v realtime nebyly k dispozici. Ten lag je asi nepříjemný, ale u pomalejších záběrů, kde kamera nevyjádřil nějaké šílenosti, to asi nijak moc nevadí.
    SPIKE411
    SPIKE411 --- ---
    ARAON: Jestli mají lag 10-12 snímků, tak bych tomu říkal spíš near-realtime. :)

    I tak je to dost impozantní.

    Co to vlastně přináší oproti čistému zelenému pozadí (a klasicky vyrenderovanému pozadí v postprodukci), když musí mnohdy dodělat zem i oblohu a dočistit přechody?

    Realističtější nasvícení herců? Přesvědčivější herecké výkony? Je to pohodlnější pro režiséra / štáb? Zrychluje to práci a je to tudíž lacinější?

    Favreau vůbec zkouší pěkný vylomeniny…

    Disney’s New ‘Lion King’ Is the VR-Fueled Future of Cinema | WIRED
    https://www.wired.com/story/disney-new-lion-king-vr-fueled-future-cinema/
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam