REDGUY: já se teď nebavím o žádné konkrétní vizi... bude to jiná, poněkud nová vize (když mě nebudete všichni zdržovat svým trollingem). (ostatně: něco jsem tady už naznačil, ale jak u toho nebyl obrázek, tak to nikoho nebavilo a řešily se jiný věci... klíčem je nestěhovat baterie potřebné pro start z jednoho letiště na druhé...)
jaký min. plošný zatížení je přijatelný pro letadlo, u kterého je ještě bezpečné, aby vozilo cestující, to sám nevím. jisté je, že u strojů ze 30. a 40.let to bylo o dost míň, než je běžné dnes. pořád to bude přistávat hodně pomalu... ale ne tak pomalu, jako letadlo stejné třídy se spalovacím motorem, které navíc spálilo všechno palivo... prostě pro každé elektrické letadlo máš výhodu, že budeš přistávat těžší, než jinak stejné letadlo, které ale spálilo po cestě palivo... a přistávat těžší ti dává větší rozpětí rychlostí větru, ve kterých můžeš přistát.
takže to není čistě pitomý argument a elektrické létání nemá čistě jen nevýhody.