DANYSEK: hmm, proto počítám s testováním před tím, než do toho vlezu (tažení za autem, a takové věci... nemyslím, že by třeba první lety Sunseekeru Duo vypadaly jinak, následovala řad úprav).
víš komické na těhle flamewarech je, že to chci v podstatě dělat tak, jak to dělá většina ostatních (ne každé letadlo má do detailu vše spočítané předem, a naopak ne každé letadlo které někdo spočítá jako diplomku, je pak doopravdy postaveno). (přitom já se simulacím ani výpočtům nebráním, ale prostě není to klíčové.. buď na někoho kdo mi s tím pomůže narazím, nebo ne... paradoxně ti samí lidé, co mi rozmlouvají testování na modelu ve (skoro) životní velikosti mi radí hrát si s modýlky... jenže ty se právě budou chovat dost podstatně jinak, aspoň od určitého měřítka)
REDGUY: tohle nikdo neřekl. samozřejmě, že nějaký hrubý výpočet (jak jsem psal: jestli to pro danou hmotnost a rychlost letu dá dost vztlaku, apod.) tam být musí. ale jestli třeba křídlo vydrží tu zátěž, to budu prostě zkoušet na modelu a pytlích písku: dám tam nějaké množství karbonových prefabrikovaných trubek, když nevydrží, dám jich tam příště víc. nebudu to dělat jako monokok.