• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    RENFRIDiskuzni arena pro kazdeho
    RENFRI
    RENFRI --- ---
    GAF: Imho postoj můžu zaujmout vůči různým entitám, nejen k životu, to je pak životní postoj, ale postavit se nějak můžu klidně k problému kopání jámy, ale to jen slovickarime, myslím, že to nemeni obsah mého příspěvků...
    GAF
    GAF --- ---
    RENFRI: Ehm, postoj je způsob jakym se člověk staví k životu a názor je co si o něčem dlouhodobě myslí. Ty píšeš o názoru.

    "Stavit" se k životu tak, že humanitní studia jsou obecně jednoduchá je asi stejně kvalitní výrok jako vyměnit kolu auto.

    Co se týče pedagogický fakulty nic moc jinak nevim, ale tak když už diskuzní aréna...
    RENFRI
    RENFRI --- ---
    GRANTORINO: Hele jako sorry, ty máš vejsku, navíc pedak a stejně zamenujes pojmy jako hluchonemy a neslysici, tohle třeba mně osobně přijde jako všeobecný přehled... Žádná katedra pro hluchonemy neexistuje, na specce jsou studenti jako všude jinde, spíš naopak už víc vědí, co chtějí dělat než na ucitelstvi 1.stupně třeba. Já ti tu školu nedegraduju, nemusíš jí bránit jako lev, popravdě mi asi spíš připadají obecně jednoduchá humanitní studia.. To je můj postoj, nic, co napíšeš ho nezmění.
    GRANTORINO
    GRANTORINO --- ---
    teda vlastne pardon v polovine druheho rocniku jsem musela dojit na studijni a nechat se vyhodit, protoze to nikoho nevzrusovalo, ze tam rok a pul vubec nedorazim, to musela bejt hrozna sranda, kdyz moje jmeno cetli rok a pul kantori z nejakych seznamu a ani jednou jsem se neobjevila ;)
    VALOR
    VALOR --- ---
    VALOR: v případě Prof. Hogenové to bylo určitě to druhý
    VALOR
    VALOR --- ---
    GRANTORINO: neříkám že je ta škola naprd ale že za "zbytečnými předměty" se skrývají často kantoři kteří neumí zaujmout nebo studenti kteří nechtějí vědět
    GRANTORINO
    GRANTORINO --- ---
    VALOR: mimochodem jsem se na fildu dostala taky, roka pul jsem tam nebyla, ani jednou na jediný přednášce a na konci druhého semestru jsem měla osm zápočtů :D
    GRANTORINO
    GRANTORINO --- ---
    VALOR: ? jenže nejsou lidi z pedáku jako lidi z pedáku, a ted vlastne nechápu na co presne navazujes v mým příspěvku? že si dělal zkoušku z filosofie s několika "inteligentama" jako znamená, že je ta škola naprd? já zase znám pár lidí ze třídy, co u vás na fildě studovali ty "humanitní studia" na bakaláře dohromady současně s pedákem levou zadní...
    VALOR
    VALOR --- ---
    GRANTORINO: já jsem dělal několik zkoušek z filosofie společně s lidma z peďáku formou kolokvia a přišlo mi že tenhle předmět většina z nich považovala za totálně zbytečněj. Jejich minus.
    GRANTORINO
    GRANTORINO --- ---
    RENFRI: podle me teda jednoduchý není, speciální pedagogika, se na mě nezlob, ale to se nedivím, že tohle pro tebe byla davačka, všechny holky ze speciální pedagogiky pravidelne mlely neuveritelny kraviny na seminarich, bylo zoufale videt, jak nemaji zadnou praxi
    jako neni katedra jako katedra, obecne to bylo videt dost... nicmene jako jednoduchy to teda nebylo, trvám na tom, že to zase tak pitomá škola není, pitomý jsou jedině jednotlivý studenti, z výtvarný katedry je nekolik adeptů ceny jindřicha chalupeckého a co se týká třeba znalostí lidí z AVU, tak jsme je kolikrát taky strčili do kapsy
    pravděpodobně z katedry výuky pro hluchoněmé asi moc ambiciozních studentů nevyleze, a jak sama píšeš, dělali jste tam kraviny, my třeba ne
    RENFRI
    RENFRI --- ---
    ECLECTICA: Tak k pedaku konkretne mam spis jine vyhrady, nez ze je jednoduchy (skutecne je, podle me, tedy), hlavne je tam hrozne veci koncipovano uplne nesmyslne, povinne zapocty z veci, ktere s detma stejne clovek nesmi delat, nebo nebude potrebovat, treba specialni pedagogika, kterou jsem delala ja, clovek ma dlouhodobou praxi s neslysicima detma a ma mnohem vic a hlavne realnejsi zkusenosti nez maji profesori, na co na tomhle oboru musim delat zapocet ze hry na housle treba? Navic kde zpivam jeden hlas a k tomu si hraju dvoujhlasy doprovod na housle, 5 zpevniku zpameti!! a podobny kokotiny, pardon... ale to uz zase uhybam uplne jinam od puvodniho tematu, to neni obecne prohlaseni, pro me osobne je pedak proste pitoma skola, spatne navrzene studium, nesmyslne predmety a prapodivne jednoduche zkousky a zapocty, moje 14ti leta segra by to zvladla... Tim to nevztahuju na jakykoli obor, mam zkusenost jen s I. stupnem.
    ECLECTICA
    ECLECTICA --- ---
    RENFRI: ty jsi samozřejmě nic takého nepsala (to konstatování se vztahovalo na to, že nějaká škola je dávačka). V obecné rovině se s tím ale setkávám docela často.

    S tou střední školou to není až tak k zahození, tuším, že SŠ studuje víc matek, některé také s titulem.

    RENFRI
    RENFRI --- ---
    ECLECTICA: Tak asi jsem ted za debila ja, ale nechapu, co z mych prispevku byt jen naznacuje, ze nekdo, kdo nema titul je debil? Krom toho, ze si to nemyslim ja osobne, tak jsem celkem presvedcena, ze to neni ani zadne obecne mineni... zrovna v IT titul neznamena skoro nic, dulezita je praxe, ja si chci VS dodelat ne kvuli nejakemu titulu, ale kvuli chybejicim technickym znalostem, ktere uz asi praxi nedozenu, protoze uz se me tyka jen ten management spis... stejne tak premyslim, jestli si neudelat informatiku na stredni, ze by mi to uplne stacilo, jde mi o realne znalosti, o nic vic...
    ECLECTICA
    ECLECTICA --- ---
    RENFRI: neber si to osobně, ale to, co píšeš, mi připadá strašný. Není se co divit, že panuje přesvědčení, že titul má každý debil (opět, nesměřuju to samozřejmě na tebe), a pokud někdo titul nemá, musí to být ultradebil, protože titul přece má... a tak dále.

    Jinak až doposud jsem si práci našla vždy během 2-4 týdnů, po mateřské to nicméně tak růžově nevidím.
    GAF
    GAF --- ---
    RENFRI: teda hele, když jsi až *takhle* poskládala to puzzle o něm, tak mě ten člověk začal být zajímavej.
    GRANTORINO
    GRANTORINO --- ---
    RENFRI: jinak to prostředí školy je hrozně nepružné, nemužeš tam ani využít veškeré dovednosti, co objevuješ na pedáku... musíš mít vážně štěstí na osvícenou školu a její pracovníky...
    GRANTORINO
    GRANTORINO --- ---
    RENFRI: nechala jsem to tam schválně, já ten nyx proste neberu, je to jakobychom mluvili u kafe, nebudu se tu potom opravovat ;) pedák beru jako spíš školu pro ženský, kde se muži ocitli omylem, /vzhledem k uplatneni potom, jedine, ze by clovek snil o tom byt docentem pedagogiky, což asi snem mnoha chlapečků nebylo/ tudiz tady asi moc nepotkam chlapiku tam studujicich,
    nase katedra se snazila zlepsit obraz a schopnosti ucitelek vytvarne vychovy v ramci potreby obhajit pouziti specialistu tím, že se snažila a snaží tuto poslední generaci dotlačit co nejdál oproti ostatním katedrám, včetně netradičně daných praxí od prvního ročníku, kde ihned učíš, ale potom najedeš na to, že učiš už na půl uvazku a praci už vlastně máš než vylezeš ze školy, že potom většina rychle zdrhne po prohlednutí jak je to pracné a minimálně placené do zahraničí nebo jiných oborů, je už jen takové pokračování... trochu brutál, ale docenila jsem to maximálně, není nic nudnějšího než pozorovat třídu v rámci hospitací /vtipná historka když jsme na hospitacích přihlíželi asi v deseti lidech tomu, jak děcka před náma přes zákaz učitel otevřela a vylila lahvičku se rtutí na hodině fyziky, ne my jsme jim tam fakt nevadili/
    no jo ano, vraitli nam klidne cele prace k prepracovani, myslim, ze i proto, ze se pedaku rika davacka, tak byli celkem nesmlouvavi a vyvijeli vysoke naroky... nevim no, holky byly celkem vystresly vsechny a na zkousky se klepaly...
    RENFRI
    RENFRI --- ---
    GRANTORINO: Tak ja mam taky pedak (a nenapsala bych: "co jste studovaly vy", rejp, rejp ;-)) a jako pedak je fakt davacka, nechapu, jak tam muze nekdo stravit vic casu nez dva az ctyri dny do mesice, na zkousky jsem se ucila v autobuse po ceste do skoly, jinak jsem to nevidela - pracovala jsem (na pokladne teda nikdy) a dvojku ze zkousky jsem mela asi tak trikrat, ale jasne, tohle ma kazdej jinak... ale to byl naprostej omyl, to jsem jeste naivne pracovala s neslysicimi a videla v tom budoucnost, ono je to hezky, ale uzivit se tim neda. Ted se chystam na informatiku, nemusim, netlaci me chybejici vzdelani, ale chci, sama tam citim mezeru, v IT delam 7 let.

    No a zaroven jsem ten vzorek matky s ditetem, kde je zamestnavatel rad, protoze vi, ze budu loajalni, ze mu nikam neodejdu a jeste budu vdecna, kdyz mi vyjde vstric, jakoze zatim vychazi fakt uplne maximalne, nemam si na co stezovat...
    GAF
    GAF --- ---
    LOPIK: slyšel jsem, že zaměstnavatelé často berou ženy s dětmi rádi, protože takové zaměstnanci pro ně mají větší punc spolehlivosti a zodpovědnosti. Divil jsem se, že to takhle je. Takhle pěkně :) No ale dává to právě rozumný smysl, tak jsem to rád slyšel.

    PS: "slyšel" od svého nadřízeného - není to jedna paní povídala na internetu.
    GRANTORINO
    GRANTORINO --- ---
    sakra mě už bylo dvacet pět :( takže smula no...
    Brusel chce zakázat nezaměstnanost mladých, práci jim má zaručit stát | Státní pokladna | www.lidovky.cz
    http://byznys.lidovky.cz/...hce-zakazat-nezamestnanost-mladych-praci-jim-ma-zarucit-stat-1j8-/statni-pokladna.asp?c=A121203_132057_statni-pokladna_mev
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam