• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    COULEENRC on-road/off-road
    KALIBAN
    KALIBAN --- ---
    DANII_DP: nevim jestli to dobre chapu.. Ale magnety se v motoru tocej kolem osy, ktera se toci s nima a pohani kola... Mel by to bejt totalni monoblok... Takze to podle me ok fakt neni
    DANII_DP
    DANII_DP --- ---
    diky, pocetl jsem si a casem poridim spojku

    jeste lama dotaz:
    mam rotor z tekina - kdyz muzu s magnetama hybat po ose - to je ok nebo ne? :)
    KALIBAN
    KALIBAN --- ---
    a nebo konkretni nabidka me tak napada... ze bych prodal nitro buggynu se vsim co k tomu patri.
    motor/startbox/zhavitka/svicky, filtry, picoviny kolem... Nezajimalo by vas to nekoho?
    KALIBAN
    KALIBAN --- ---
    DANII_DP: http://i142.photobucket.com/albums/r115/shark413/HB%20D8%20Teckno/P1010012-1.jpg
    Svoji asi v tom clanku...
    Kdyztak googli tekno mechanical brakes nebo co chces vedet?
    DANII_DP
    DANII_DP --- ---
    KALIBAN: mas nafocenou nekde tu brzdu co jsi mel, nebo jeste mas? :P
    KALIBAN
    KALIBAN --- ---
    Neprejete si videt, jak vypada muj stul :))
    TOM_HOST
    TOM_HOST --- ---
    JENIIK: takovouhle generalku jsem delal pred dvema lety ... a stale probiha proces slozeni :) musim to dodelat letos
    COULEEN
    COULEEN --- ---
    JENIIK: No to máš pravdu, ono se zlatým šasi by to bylo asi trošku těžké :P. Já jsem už to alu šasi viděl, ale nevěděl jsem, že se dává do modelů jako standard (ikdyž tedy jen do Nitra).
    JENIIK
    JENIIK --- ---
    COULEEN
    COULEEN --- ---
    JENIIK: No počkej Alu přece není standardní díl? Nebo to je nějaká special verze?
    JENIIK
    JENIIK --- ---
    COULEEN: že to funguje a po dvou sezonách nevidím při rekreačním ničení důvod to tunit. Je to ostatně seriová výbava.
    COULEEN
    COULEEN --- ---
    JENIIK: hmm Alu šasi - jaké jsou zkušenosti/pocity?
    JENIIK
    JENIIK --- ---
    Přiznávám to, s přípravou na sezónu jsem poněkud v prodlení:



    ;-)
    KALIBAN
    KALIBAN --- ---
    COULEEN: Mno tak realne mam 3x Kyosho MP9 v komplet tuningu. Jeden podvozek bez niceho, jeden podvozek nitro, jeden elektro, vsechny osazeny dvema servama
    Elektra ma pohono mamba monster 2200kv, v nitru je motor Ninja
    vysilacka spektrum DX3R se trema prijimacema
    startboxy mam dva, zhavitka, lipolky do elektry, prijimacovejch baterek asi pet...
    obleceni, tasky na buggyny, tasky na gumy od dialed
    asi sest nastrikanejch a pet nenastrikanejch kastli
    oleje ruznejch viskozit do tlumicu i diferaku (tech je asi padesat)
    obrovskej HUDY box...
    nabijecka 600W dualni se zdrojem (za desitku :)
    desitky konektoru, kabliku a podobne...

    trabl je, ze je v tom klidne dveste tisic v porizovacich nakladech a moc nevim, jestli by to byl nekdo ochotnej treba za 70koupit... i kdyz by to samozrejme pro nekoho kdo chce zavodit byl hodne dobrej kauf. Jen v tech tastickach a boxikach je treba 20tisic...

    ono si prave myslim, ze to vsechno porozprodavat po kouskach moc nema smysl, pak mi toho doma kotel zbyde a uz nebudu schopnej jezdit... no nevim, mozna prodat nitro buggynu a veci kolem toho a jen si nechat elektru by asi bylo zajimavy. komplet tak nekde kolem 15ti ... no proste nechutny :)
    COULEEN
    COULEEN --- ---
    KALIBAN:
    Zkus tady napsat nějakou nabídku, a uvidíš - možná se chytnu i já :P

    Pokud toho máš hodně, tak by to možná bylo lepší prodat na 2-3x
    KALIBAN
    KALIBAN --- ---
    Hele takova strela do tmy.... nenapada vas nekdo, kdo by mel chut zazit zavodit s osminama a chtel by komplet vybavu? krapet na to nemam cas a mam v tom naprosto sileny prachy... moc to cely nekomu zaraz prodat, tak do toho jdu...

    (jakoze krom trech komplet aut, tak tak za tricet tisic picoviny kolem, desitky oleju, naradi za miliardu, boxy, tasky ... vsechno dvakrat az petkrat... :)
    COULEEN
    COULEEN --- ---
    ACID: No tak jsem objednal nový motor a možná už zítra ten starý otevřu. Přilepit kotvu zpět na hřídel by neměl být problém (už jsem to dělal, ikdyž pravda na mnohem větším motoru - Novak HV 6,5), jen se bojím poškození pláště, až budu odstraňovat přední kryt motoru.


    MALEJNOREK: Je to klasické řešení, ikdyž tohle je micro-verze, má to dvě kuličková ložiska v předním a zadním krytu motoru a kotvu nalisovanou na hřídel. Můj dotaz směřoval hlavně na to jak dovnitř.

    Tak uvidíme - zkusím nafotit :P.
    ACID
    ACID --- ---
    COULEEN: s vysokou pravdepodobnosti "nalisovane na anaerobu". Pokud uz nemas co ztratit, zkusit nahrat (pokud mozno jen plast a ne magnety) a zkusit opatrne vylisovat pres hridel.

    MALEJNOREK: u motoru s kv 8750 je pravdepodobnost osazeni kluznym loziskem pomerne nizka :)
    MALEJNOREK
    MALEJNOREK --- ---
    to bude nejspis lisovany, nedestruktivni cestou to pujde tezko nebo vubec... je to pravdepodobne inrunner takze muzes cekat rotor s magnetem a par kluznejch lozisek, pokud by ses do nej prece jen chtel dostat tak asi predem, ty vyvody vinuti muzou byt chyceny napevno... muze te cekat neco takovyho http://www.wattsup.co.nz/articlepics/kontronik.gif
    COULEEN
    COULEEN --- ---
    Zkoušel někdy někdo rozdělat tento motor?
    Micro Brushless Motor with Pinion, 8750Kv (Česky (Czech))
    http://www.rcking.eu/cs/auta-lode-elektromotory/21984-micro-brushless-motor-with-pinion-8750kv.html

    Mám strach, že když ho otevřu, tak už ho nikdy nedám dohromady (přední ani zadní stěna motoru nemá žádné šroubky - nevím jak ji odstranit).

    Nějaký tip?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam