HONCKA: Jo, to říkaj na první pokus všichni. :-)
Výdrž je individuální. Záleží na motoru, převodech, váze auta, stylu jízdy.. Na každý expedici vidíš jak zaryté "scalisty" co jedou pomalu po pěšince a mají radost, jak se jim to pěkně zhouplo přes kořen, tak i drsňáky, co to mezitím rasej přes kdejakou skálu, nebo bažinu kolem a najedou při tom třikrát tolik. Hodně dělá i technický stav auta, seřízení, ložiska..
U průměrnýho, opečovanýho Axíka (něco mezi rychlým RTR-kem s 27 závitovým motorem a 20zub pastorkem a pomalým 55 závitem a 14zub pastorkem dle návodu ke KITu) vydrží baterka kolem 2-3 hodin, tj. s rezervou dvě baterky na běžnou expedici.
Až pořídíš druhý pro sebe, dítě, manželku.. (všichni na začátku říkaj, že jedno stačí ) budeš mít večer čtyři vybitý baterky a dva vybitý vysílače, tak si spočítej, jak je to s tou rychlostí nabíjení, když chceš někam jet i v neděli. ;-)
Ale vážně - první jednoduchá nabíječka se uživí i až koupíš další lepší, protože jak jsou inteligentní, používáš to pak doma na všechno, včetně autobaterky.